Tosineron nerokkaat tutkimukset ovat vieneet Kannelmäen surman tutkimusta eteenpäin. Epäiltynä oleva surmaaja ja uhri eivät olekaan ne henkilöt, joita on esitelty tällä palstalla.
Seiska-lehdessä luki kannessa - käykää kioskilla - että Kannelmäen uhrin nimi oli Kake ja murhaajan nimessä on myös 4 kirjainta, mutta sitä ei voi kertoa, jottei saisi herjausssyytettä.
UUSI EPÄILTY KANNELMÄEN SURMASSA
6
2073
Vastaukset
- :DD
Missä ruletus?? Älä nyt poika sitä unohda...heh
- Jazz
Mä tiesin tämän. Tosineroon voi luottaa. Nyt se ratkas tän surman. Mitäs nyt sanotte KekeKakeKöpet, jotka yrititte jarruttaa surman tutkimista?? Läl-lää, mepäs voitettiin.
- Torikeko
Me ollaan bestikset Tosineron kanssa. Tosinero on mun serkku ja me ollaan ratkaistu ennennkin visaisia pulmia. Meidän taloyhtiöstä katosi lapio ja nimenomaan meidän kahden vinkit johtivat jäljille. Me Tosnieron kanssa pyritään isoina poliisikouluun, muttei tänne vaan jhenkkillään ihan oikeeseen poliisiopistoon, jossa ... pam...pam... ja sillai, pidetään kanssa hauskaa, ettei olla kuten tikku paskassa. Tosinero on meidän suvun ylpeys. Oppi lukemaan jo 10-vuotiaana!!!!!! Aku Ankat ja kaikki ihan ja kertoi mulle sitten mitä niissä kuplissa lukee. Tosinero on mun idoli, mua vuoden vanhempi mutta kypsempi ja mun suuri idoli.
- Jazz
Torikeko kirjoitti:
Me ollaan bestikset Tosineron kanssa. Tosinero on mun serkku ja me ollaan ratkaistu ennennkin visaisia pulmia. Meidän taloyhtiöstä katosi lapio ja nimenomaan meidän kahden vinkit johtivat jäljille. Me Tosnieron kanssa pyritään isoina poliisikouluun, muttei tänne vaan jhenkkillään ihan oikeeseen poliisiopistoon, jossa ... pam...pam... ja sillai, pidetään kanssa hauskaa, ettei olla kuten tikku paskassa. Tosinero on meidän suvun ylpeys. Oppi lukemaan jo 10-vuotiaana!!!!!! Aku Ankat ja kaikki ihan ja kertoi mulle sitten mitä niissä kuplissa lukee. Tosinero on mun idoli, mua vuoden vanhempi mutta kypsempi ja mun suuri idoli.
Mut kyllä mäkin olen selvittänyt rikoksia. Eilen aamulla joku oli paskantanut meidän rapulle. Visaisten selvittelyjen jälkeen selvisi, että paskantaja oli ollut naapurin KakeKöpeKeke.
- TORIKEKO
Jazz kirjoitti:
Mut kyllä mäkin olen selvittänyt rikoksia. Eilen aamulla joku oli paskantanut meidän rapulle. Visaisten selvittelyjen jälkeen selvisi, että paskantaja oli ollut naapurin KakeKöpeKeke.
Hei sä Jazz! Et tiiä mitään todellisista rikosten ratkomissita. Toi on sinänsä hyvä alku mikä sulle tuli mut sieltä kuitenkin susta huokuu sellainen tunne että et oikeesti mitään tiedä, siis toi sun juttus; mä sanon; NAPILLA PELAAMISTA verrattuna mun jo Tosineron juttuihin. Mä voin tosta mainita Tosinerolle ja...mut johtolankoja ei saa tuhota ennen kuin tutkinta on suoritettu? TIESITKÖ?
- Huh
Torikeko kirjoitti:
A-I-K-A monta samassa kupissa.saatana pelottavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse734527Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423463Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891219- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127944- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837