Onko kukaan ollut Dubaissa helmikuun alkupuolella? Millainen sää jne.
dubai
8
1058
Vastaukset
- Travelling man
Helmikuussa aurinko paistaa ja on lamminta, 25-30C paivisin.
- minä
Entäs illat ja yöt? Onko kuinka viileetä?
- Travelling man
minä kirjoitti:
Entäs illat ja yöt? Onko kuinka viileetä?
Illat ja yot ovat lampimat, kun aurino laskee niin lampotila pysyy kauan samana. Harvoin menee alle 20C yollakaan helmikussa. Jos menee niin se on joskus aamuyosta.
- minä
Travelling man kirjoitti:
Illat ja yot ovat lampimat, kun aurino laskee niin lampotila pysyy kauan samana. Harvoin menee alle 20C yollakaan helmikussa. Jos menee niin se on joskus aamuyosta.
Kiitos sulle. Olipa kiva kuulla ettei kovin viileäksi mene. Joku peloitteli että menisi alle kymmenenkin. Eiköhän siellä sitten puserosillaan tarkene. Joten jätän takin kotiin.
- Miuku
minä kirjoitti:
Kiitos sulle. Olipa kiva kuulla ettei kovin viileäksi mene. Joku peloitteli että menisi alle kymmenenkin. Eiköhän siellä sitten puserosillaan tarkene. Joten jätän takin kotiin.
Ota mukaan lämmintä, jos aiot mennä aavikolle illalla. Siellä on nimittäin ajoittain jopa pakkasta!!!, mutta ainaski hyvin viileää, kun aurinko on laskenut.
- minä
Miuku kirjoitti:
Ota mukaan lämmintä, jos aiot mennä aavikolle illalla. Siellä on nimittäin ajoittain jopa pakkasta!!!, mutta ainaski hyvin viileää, kun aurinko on laskenut.
Hyvä huomio. Sen olin unohtanut. En tosin ole vielä varma menemmekö sinne. Mutta "vara ei venettä kaada." Tahtoo vain tuota painoa kertyä niin paljon matkatavaroihin. (ei muuten, mutta ei voi niin paljon sitten shoppailla :))
- Tite
Täällä paljon lisätietoja kohteesta:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=104&conference=4500000000000163&posting=22000000004783761- ensi kertaa
Kiitos vinkistä. Olin kuitenkin jo lukenut tuon palstan ja kaikki muutkin Dubaita koskevat, mutta kun ei löytynyt vastausta siihen asiaan mitä kysyin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059