Onko kukaan ollut Dubaissa helmikuun alkupuolella? Millainen sää jne.
dubai
8
1089
Vastaukset
- Travelling man
Helmikuussa aurinko paistaa ja on lamminta, 25-30C paivisin.
- minä
Entäs illat ja yöt? Onko kuinka viileetä?
- Travelling man
minä kirjoitti:
Entäs illat ja yöt? Onko kuinka viileetä?
Illat ja yot ovat lampimat, kun aurino laskee niin lampotila pysyy kauan samana. Harvoin menee alle 20C yollakaan helmikussa. Jos menee niin se on joskus aamuyosta.
- minä
Travelling man kirjoitti:
Illat ja yot ovat lampimat, kun aurino laskee niin lampotila pysyy kauan samana. Harvoin menee alle 20C yollakaan helmikussa. Jos menee niin se on joskus aamuyosta.
Kiitos sulle. Olipa kiva kuulla ettei kovin viileäksi mene. Joku peloitteli että menisi alle kymmenenkin. Eiköhän siellä sitten puserosillaan tarkene. Joten jätän takin kotiin.
- Miuku
minä kirjoitti:
Kiitos sulle. Olipa kiva kuulla ettei kovin viileäksi mene. Joku peloitteli että menisi alle kymmenenkin. Eiköhän siellä sitten puserosillaan tarkene. Joten jätän takin kotiin.
Ota mukaan lämmintä, jos aiot mennä aavikolle illalla. Siellä on nimittäin ajoittain jopa pakkasta!!!, mutta ainaski hyvin viileää, kun aurinko on laskenut.
- minä
Miuku kirjoitti:
Ota mukaan lämmintä, jos aiot mennä aavikolle illalla. Siellä on nimittäin ajoittain jopa pakkasta!!!, mutta ainaski hyvin viileää, kun aurinko on laskenut.
Hyvä huomio. Sen olin unohtanut. En tosin ole vielä varma menemmekö sinne. Mutta "vara ei venettä kaada." Tahtoo vain tuota painoa kertyä niin paljon matkatavaroihin. (ei muuten, mutta ei voi niin paljon sitten shoppailla :))
- Tite
Täällä paljon lisätietoja kohteesta:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=104&conference=4500000000000163&posting=22000000004783761- ensi kertaa
Kiitos vinkistä. Olin kuitenkin jo lukenut tuon palstan ja kaikki muutkin Dubaita koskevat, mutta kun ei löytynyt vastausta siihen asiaan mitä kysyin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset27017576Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"18812481Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El736222MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny345158Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään775038Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.574184Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja513773Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta1003702NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun673486Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1463169