luokatonta

fueller

Media Suomessa taitaa olla Jenkkien komennossa?Niin paljon venäjävastaisuutta joka tuutista!Kaikki asiat väännetään venäjävastaiseksi ja mielikuvaa pahasta Putinista rakennetaan kiihtyvällä vauhdilla.Tällä tavalla saadaan ihmiset valmistettua Natoon.Nämä kumppanuussopimukset ovat vain silmänlumetta,tosiasioiden varjolla.Voisiko Marja Manninen Yleltä haastatella vaikkapa itä-ukrainan pommituksen uhreja ja heidän omaisiaan?Tai iltalehden Parkkonen jonka haastateltaviin kuuluu Ukrainan fasistit tai heidän tukijansa.Näiden haastattelujen pohjalta syntyy mielikuva että Venäjä on syyllinen kaikkeen siellä tapahtuneeseen.Ottakaa ihmiset selkoa asioista ja miettikää mistä teidän mielikuvanne on syntynyt.Suomen mediasta saa vain yhtä viestiä,venäjä on syyllinen kaikkeen!Matkustajakoneenkin pudotti Ukrainan armeija jenkkien tuella mutta siitä ollaan hiljaa!

7

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinnostas!

      Valhe,isovalhe,iltalehti,sanoma. Nämähän mainostavat natoa,yrittävät käännyttää ihmisiä natomieliseksi,liioittelemalla,vääristelemällä asioita,tekemällä juttuja,ja näyttämällä kuvia pelkästään venäläisten aiheuttamista tuhoista.
      Täytyy jättää tommoset roskalehdet ostamatta.
      Mistähän saisi tasapuolista tieto venäjän tilanteesta?

    • JÄRKI KÄTEEN .

      Tyhmä ja yksinkertaisen luottavainen suomen kansa odotti nöyrääkin nöyrempänä ihmettä tapahtuvaksi vuodesta toiseen kekkosen kuoleman jälkeen mutta sitä ei tullut . Tuli vain kokoomuksen riistovalta joka velkaannutti maamme ja tämän 100 miljardin velan edellytyksenä oli suomen liittyminen natoon ! .

      • lindex.bb

        Juuri näin!Kallis puolue tuo kokoomus ja SDP suomen kansalaisille.No odotellaan rauhassa paistoksen valmistumista jokunen vuosi....Hyvä tästä tulee!!


    • >Niin paljon venäjävastaisuutta joka tuutista!

      Sitä saa mitä tilaa, terveiset Putinille.

      >Kaikki asiat väännetään venäjävastaiseksi ja mielikuvaa pahasta Putinista rakennetaan kiihtyvällä vauhdilla.

      Mitäs lähti sotimaan ja tappamaan Ukrainalaisia.

      >Voisiko Marja Manninen Yleltä haastatella vaikkapa itä-ukrainan pommituksen uhreja ja heidän omaisiaan?

      Niitä joita kapinalliset ampuu vaiko joitain muita?

      >Ottakaa ihmiset selkoa asioista ja miettikää mistä teidän mielikuvanne on syntynyt.Suomen mediasta saa vain yhtä viestiä,venäjä on syyllinen kaikkeen!

      Pitäis kait joskus lukaista. Itse tykkään hakea tiedot lähempää totuutta.

      >Matkustajakoneenkin pudotti Ukrainan armeija jenkkien tuella mutta siitä ollaan hiljaa!

      Juuri tuo osoittaa ettet lue muuta kuin Putinin propagandalehtisiä.
      Todisteet on vahvat venäjää vastaan ja venäjä valehtelee koettaen väistää vastuuta.

      Koska ilmeisesti osaat kieliä, etkö voisi osallistua puolueettoman tiedon jakamiseen Venäjälle?

    • Puolueeton tieto

      Vieläkään ei ole esitelty yhtään todistusta siitä, kuka pudotti lentokoneen. EU venäjävihassaan ja vallan himossaan esittää todistamattomia valheita. Venäjä on aloittanut tutkinnan Ukrainan hallinnon rikoksista ihmisyyttä vastaan.

      • On helppo todeta koneen jäänteiden vaurioista että BUK ohjus on tullut koneen edestäpäin. Sillä suunnalla ei ole ollut muita kuin kapinallisia.

        Lisäksi samaan suuntaan saman päivän aamuna on kuvattu ajavan BUK ampumalaite.

        Nuo edelliset siis jo 100% varmaa tietoa.


    • Pelasta Suomi PS

      Putin on uusnatsi ilman hakaristiä

      USA on kamaluudestaan huolimatta avoin demokratia jossa oikeus
      pelaa ja jossa ei ole Kremlin mafiosoa johdossa
      joka on varannut itselleen median ja talousvallan
      ja istuu kuin tsaari vaihtaen välillä paikkaa Medvedevin kanssa

      VIHERPUNAISET KUKKAHATUT TUOVAT MAAHAMME MAMUJA vetoamalla, että muutkin maat jne.
      mutta OTTAMATTA HUOMIOON,
      MILLAISET TOIMET RIKOLLISIA VASTAAN OVAT MAISSA, JOISSA ON PALJON MAAHANMUUTTAJIA JATKUVASTI

      Suomessa lainsäädäntö ja media ei toimi mamurikoksissa

      ANGLOAMERIKKALAINEN TYYLI

      Alton A Nolen -niminen nekerimuslimi teloitti naisen muutama päivä sitten Oklahomassa
      ostoskeskuksen parkkipaikalla ja puukotti toista, huusi islamilaisia iskulauseita

      Häntä ei ole vielä ehditty tuomita, hänet ammuttiin suoraan toimintakyvyttömäksi ja pidätettiin

      FBI:n mukaan ei liene kyse sikäli terrorismista, että jokin islamjärjestö olisi tämän takana

      ERILAINEN TYYLI KUIN SUOMESSA

      Kuitenkin Nolanista jaetaan kaikki tiedot USA:ssa kansalaisille
      eli ne on VIRALLISELTA osavaltion vankeinhoitolaitoksen SIVULTA SAATAVISSA ALTA

      Esimerkiksi kuusi valokuvaa ja
      NOLANIN TATUOINNIT OVAT SEURAAVAT NCIC (käytännössä FBI, Jerry Cotton ja Phil Decker siis tarkistaneet)

      TAT ABDOM: NCIC AS-SALAAMU ATAIKUM = mahassa lukee rauha kanssanne
      TAT CHEST: NCIC JESUS CHRIST = rinnassa Jeesus
      TAT L ARM: NCIC RIP LIL KRIS, JUDAH = vasenkäsi, lepää rauhassa ... (Kreikassa tms. kadonnut räppäri)
      TAT R ARM: NCIC PRAYING HANDS = oikea käsi, ilmeisesti kuva, rukoilevat kädet


      Suomessa viherpunikit ja Yle ja Hesari ovat saaneet aikaan sen, että uhreja ei kunnioiteta
      ja rikolliset salataan ja niiden nimet ja rotu ja uskonto salataan

      Aivan eri otteet on anglosaksisessa mediassa, jossa roistot julkaistaan heti, vaikka heitä
      ei ole vielä tuomittu ja raiskaajien nimet ja osoitteet saat jopa kartasta etteivät lapset
      joudu heidän kanssaan tekemisiin asuntoalueellasi

      Englannissa ja USA:ssa suojellaan uhreja tai potentiaalisia uhreja, Suomessa yle-hesari-punavihreät
      suojelevat raukkoja rikollisia, voi voi raukkoja, lienevät koulukiusattuja raukkoja

      USA:ssa siis islamilainen nekeri teloitti naisen kadulla,
      tässä on hänen virallinen vankilakuvansa
      ja pitkä luettelot kaikista tiedossa olevista rikoksista

      http://docapp065p.doc.state.ok.us/servlet/page?_pageid=394&_dad=portal30&_schema=PORTAL30&doc_num=634241&offender_book_id=391688&imageindex=6


      TELOITTAJA OLI NS. TAVALLINEN TYYPPI, TOSIN RIKOLLINEN, JA KÄÄNTYI ÄKKIÄ
      NÄIN VOI TAPAHTUA MEILLÄKIN, KANNATTAA MIETTIÄ

      Nolenin facebook oli vielä äsken luettavissa mutta tämä tekopyhä FACEBOOK-järjestö ei julkaise sitä enää
      mutta löydätte siitä helposti kopioita (ei kovin kiinnostavaa) hänen salanimellään
      Jah'keem Yisrael
      https://www.facebook.com/alton.threadgill

      Sivun kansi on konetuliaseita ja kranaatinheitin-muslimeita ja sivut sisältävät tavallista islampropagandaa, Israelin tuomitsemista, Palestiinan
      ylistämistä ja AIVAN VIIMEINEN POSTAUS KUULEMMA KIELSI MASTURBAATION
      His last post condemned masturbation

      Mutta FBI:n mukaan Nolenin sivut käsittelivät musiikkia ja jalkapalloa
      kunnes 2013 huhtikuussa ne alkoivat aivan odottamatta käsitellä bin Ladenia
      ja islamia

      Nolen pääsi silloin vankilasta, käännös uskonnossa lienee ollut nopea

      Lyhyt video tapahtumasta
      http://article.wn.com/view/2014/09/28/Suspect_in_Oklahoma_beheading_is_formally_arrested_in_hospit_n/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe