muutan pian göteborgiin ja olisi tosi kiva tietää paikasta viihtyisiä illanvietto paikkoja, jotain semmoisia loose tyyppisiä, jos verrataan helksingin paikkoihin. ja sit joku kiva klubityylinen paikkakin olisi kiva tietää...on niin aikaa vievää etsiä kaikista mahdollisista ja aluksi emme varmaan löydä mitään kivaa, olisi tärkeää, että heti alussa viihdyttäisiin siellä, kun ollaan sitä niin kauan odotettu!
Göteborgin viihtyisät illanviettopaikat ja ravintolat?
4
400
Vastaukset
- verkkofan
Jos olet menossa opiskelemaan yliopistoon tai Chalmersiin, niin sieltä löydät ajankohtaista apua. Opiskelijayhdistykset auttavat uusia tulokkaita. Ja toimintaakin opiskelijoilla on paljon. Sen olen kuullut Göteborgissa opiskelevalta tyttäreltäni, joka valittelee, että vapaa-ajan harrastukset häiritsevät opiskelua!
Noita opiskelijasaitteja on vaikka kuinka monta, otin tässä malliksi yhden:
http://www.goteborg.com/templates/articel3.asp?id=13196 - göteborgare
Jos olet kiinnostunut noista "pinta" paikoista niin eihän sun tarvitse kuin mennä kävelemään viikonloppuiltoina tonne avenylle niin näet kyllä missä joukko jonottaa. Valand kait on paras klubi täällä påin.Erittäin hyvä sivusto on restaurangguiden.com. itse pidän enemmän noista pubimaisista paikoista.
- Marlena
korjaisin vain sinulle Göteborgilainen että Loose Helsingissähän ei ole pintaliito paikka todellakaan vaan juuri tuollainen pubimainen underground paikka, kovalla hevillä maustettuna. Että tässä nyt varmaan yritetään löytää juuri tuollaisia pubimaisia hevi paikkoja göteborgista.
- göteborgare
Marlena kirjoitti:
korjaisin vain sinulle Göteborgilainen että Loose Helsingissähän ei ole pintaliito paikka todellakaan vaan juuri tuollainen pubimainen underground paikka, kovalla hevillä maustettuna. Että tässä nyt varmaan yritetään löytää juuri tuollaisia pubimaisia hevi paikkoja göteborgista.
ilman muuta ROCKBAREN, kristinelundsgatan 7. lähellä avenyytä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6779303Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3603586Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4682454- 1381486
- 371483
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl141353Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091322- 941207
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651147Hyvät valeet myllyistä
Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää771070