APUA! (2)

Jman123

Apua!!! Mulla on Sims 2 mutta en voi rakentaa seiniä tai muita rakennus juttuja!! Olen katsonut ohjeet ja harjoituspelit läpi mutta en tajua mistä se johtuu!! Apua!

8

565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moonflow88

      mul on sama ongelma.. johtuu kuulemma crakcistä.. sitä ei saa kuulemma laittaa.. pitäis pelin toimii kuulemma ilmankin mut mä en saa sitä toimiin ilman crakcii... sen pitäis muka toimii ku mounttaa 1 cd daemon toolssilla ja käynnistää pelin mut mul ei toimi...

      • Mulla on Daemon Tools 3.46 ja laitan sen cd:n siihen silleen jotenkin et se näkyy Oma Tietokoneessa. Vaikee selittää. Siis se on siinä virtuaaliasemassa.
        Sitten vaa painaa pelin kuvaketta ja alkaa pelaa.


      • KuuttiNti
        lammas-jr kirjoitti:

        Mulla on Daemon Tools 3.46 ja laitan sen cd:n siihen silleen jotenkin et se näkyy Oma Tietokoneessa. Vaikee selittää. Siis se on siinä virtuaaliasemassa.
        Sitten vaa painaa pelin kuvaketta ja alkaa pelaa.

        ...en ymmärrä koneista paljoakaan. Mulla ei kans rakennus jutut toimi (The Sims 2) ja oon monta kertaa lukenut täältä ton et se johtuu jostain crackist, mut en edes, raukka, ymmärrä mikä se on. Osaisiko joku auttaa?! ehkä sinä lammas-jr?! Olis kiva itse rakentaa taloja... Kiitos vastanneille.


      • moonflow88
        KuuttiNti kirjoitti:

        ...en ymmärrä koneista paljoakaan. Mulla ei kans rakennus jutut toimi (The Sims 2) ja oon monta kertaa lukenut täältä ton et se johtuu jostain crackist, mut en edes, raukka, ymmärrä mikä se on. Osaisiko joku auttaa?! ehkä sinä lammas-jr?! Olis kiva itse rakentaa taloja... Kiitos vastanneille.

        cracki on sellanen juttu mikä pitää useimpiin peleihin hakee jos se on netistä ladattu.. sims kakkosen pitäis siis toimii ilman sitä mounttaamalla se 1 cd virtuaali asemassa mut mä itte en oo saanu ainakaan toimiin... jos joku saa niin kertotaa mullekkin miten..


      • .....
        KuuttiNti kirjoitti:

        ...en ymmärrä koneista paljoakaan. Mulla ei kans rakennus jutut toimi (The Sims 2) ja oon monta kertaa lukenut täältä ton et se johtuu jostain crackist, mut en edes, raukka, ymmärrä mikä se on. Osaisiko joku auttaa?! ehkä sinä lammas-jr?! Olis kiva itse rakentaa taloja... Kiitos vastanneille.

        crackejä käytetään yleensä ns. waretetuissa peleissä, eli jollain p2p-ohjelmalla ladatuissa kopioissa, jotta ne eivät kyselisi alkuperäisten cd:ten perään... myöskin alkuperäisiin pelehin jotkut käyttävät no-cd crackkeja jolloin niitä pystyy pelaamaan ilman cd:tä

        crackejä pystyy lataamaan netistä, ovat yleensä .exe tiedostoja joilla korvataan pelin alkuperäinen .exe tiedosto... tästä syystä olisi aina syytä tehdä varokopio siitä alkuperäisestä .exestä johonkin kansioon, niin siinä tapauksessa jos crack ei toimi niin se on helppo palauttaa... mikäli vain poistaa sen crackin eikä ole alkuperäistä tilalle, niin peli ei toimi... muutenkin jos crackin poiston jälkeen tulee ongelmia niin ensimmäiseksi kannattaa tehdä uudelleen asennus

        mikäli sinulla on alkuperäinen kaupasta ostettu peli ja tiedät ettet ole itse tai kukaan muukaan siihen lisäillyt mitään ylimääräistä, niin sitten syy on jossain muualla, eikä voi johtua crackistä

        toivottavasti tämä auttoi edes hieman


      • ....
        moonflow88 kirjoitti:

        cracki on sellanen juttu mikä pitää useimpiin peleihin hakee jos se on netistä ladattu.. sims kakkosen pitäis siis toimii ilman sitä mounttaamalla se 1 cd virtuaali asemassa mut mä itte en oo saanu ainakaan toimiin... jos joku saa niin kertotaa mullekkin miten..

        http://nefernetti.com/daemon-tools.htm


      • KuuttiNti
        ..... kirjoitti:

        crackejä käytetään yleensä ns. waretetuissa peleissä, eli jollain p2p-ohjelmalla ladatuissa kopioissa, jotta ne eivät kyselisi alkuperäisten cd:ten perään... myöskin alkuperäisiin pelehin jotkut käyttävät no-cd crackkeja jolloin niitä pystyy pelaamaan ilman cd:tä

        crackejä pystyy lataamaan netistä, ovat yleensä .exe tiedostoja joilla korvataan pelin alkuperäinen .exe tiedosto... tästä syystä olisi aina syytä tehdä varokopio siitä alkuperäisestä .exestä johonkin kansioon, niin siinä tapauksessa jos crack ei toimi niin se on helppo palauttaa... mikäli vain poistaa sen crackin eikä ole alkuperäistä tilalle, niin peli ei toimi... muutenkin jos crackin poiston jälkeen tulee ongelmia niin ensimmäiseksi kannattaa tehdä uudelleen asennus

        mikäli sinulla on alkuperäinen kaupasta ostettu peli ja tiedät ettet ole itse tai kukaan muukaan siihen lisäillyt mitään ylimääräistä, niin sitten syy on jossain muualla, eikä voi johtua crackistä

        toivottavasti tämä auttoi edes hieman

        ...pystyisn saamaan pelini toimimaan niin, että saisin niitä taloja rakennettua... nyt kun olette antaneet neuvoja tuon crackin suhteen..?! Kiitos taas teille.


      • KuuttiNti
        ..... kirjoitti:

        crackejä käytetään yleensä ns. waretetuissa peleissä, eli jollain p2p-ohjelmalla ladatuissa kopioissa, jotta ne eivät kyselisi alkuperäisten cd:ten perään... myöskin alkuperäisiin pelehin jotkut käyttävät no-cd crackkeja jolloin niitä pystyy pelaamaan ilman cd:tä

        crackejä pystyy lataamaan netistä, ovat yleensä .exe tiedostoja joilla korvataan pelin alkuperäinen .exe tiedosto... tästä syystä olisi aina syytä tehdä varokopio siitä alkuperäisestä .exestä johonkin kansioon, niin siinä tapauksessa jos crack ei toimi niin se on helppo palauttaa... mikäli vain poistaa sen crackin eikä ole alkuperäistä tilalle, niin peli ei toimi... muutenkin jos crackin poiston jälkeen tulee ongelmia niin ensimmäiseksi kannattaa tehdä uudelleen asennus

        mikäli sinulla on alkuperäinen kaupasta ostettu peli ja tiedät ettet ole itse tai kukaan muukaan siihen lisäillyt mitään ylimääräistä, niin sitten syy on jossain muualla, eikä voi johtua crackistä

        toivottavasti tämä auttoi edes hieman

        ...pystyisin saamaan pelini toimimaan niin, että saisin niitä taloja rakennettua... nyt kun olette antaneet neuvoja tuon crackin suhteen..?! Kiitos taas teille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe