Sims2

Tyttö

Nii, siin sims kakkosessa...
saako ensin rakentaa taloo ja sitte vasta ku talo on valmis (sisustettu ym.)nii sitte muuttaa vasta itse simit valmiiseen taloon!?
Saan tänää, huomenna tai ylihuomenna sims 2:sen! =)

8

443

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elisabeth

Jos en ihan väärässä ole,sinun on muutettava ensin jollakin perheellä tontille,sitten voit rakentaa.

• Amppeli

Mut sit hinta on sen mukanen. Ja alotettaessa perheellähän ei oo ku se 20 tonnii.
      Mä mieluiten aina ensin rakennan ja/tai sisustan sen talon, ja sit vasta teen sen perheen.. tai ainaki sen jälkeen ne vasta ostaa sen.. (Sit ei tarttee uudestaan sisustaa sitä taloo jos ne muuttaa muualle, ja toinen perhe muuttaa siihen taloon.) Tosin sit "joudun" huijaamaan, mut se taas ei haittaa ollenka. Musta se kakskymppii on liian vähän. Koitin joskus pelata ilman huijaamista, mut vaikka osti halvimman mahdollisen talon, ni ei sillä loppurahalla tahtonu saada oikein mitään. Ei vaikka ne kuinka kävi töissä. Aina jäi jotain puuttumaan. Joko niiltä puuttu huvituksia tai sitten jotain muuta.
      Ja rahakoodit on sit Kaching (1000 simoleonia) ja Motherlode (50 tonnii).
      Ensin tarttee kyllä ostaa joku talo ennen ku voi huijata.. mikä sinällään on turhauttavaa, ku se kestääääää.. :(

• Mut jos et vaan osaa tai viitti. Ite oon pelannu ilman mitään koodeja ellei ikääntymiskoodia lasketa.
        Aluksi ostan kaikki tärkeimmät asia ja sit jos jää niin telkka ja kaikkee muuta roinaa.
        Töistä ei saa aluksi kauheesti rahaa mutta kannattaa hankkia ylennyksiä niin sitä rahaakin tulee.

• Elisabeth

Yritin kerran,mutta ruutuun tuli viesti "valitse perhe ja muuta tontille" no,en tiedä,ehkä pelini on jotenkin outo.

• Elisabeth kirjoitti:

Yritin kerran,mutta ruutuun tuli viesti "valitse perhe ja muuta tontille" no,en tiedä,ehkä pelini on jotenkin outo.

Sinun täytyy valita "luo perhe" painikkeen sijasta sellainen, missä on muistaakseni talon kuva. Sen jälkeen valitse haluamasi tontti ja ala rakentaa. Näin sinun ei tarvitse muuttaa ensin tontille perhettä ja rakentaa vasta sitten.

• Amppeli
        lammas-jr kirjoitti:

Mut jos et vaan osaa tai viitti. Ite oon pelannu ilman mitään koodeja ellei ikääntymiskoodia lasketa.
        Aluksi ostan kaikki tärkeimmät asia ja sit jos jää niin telkka ja kaikkee muuta roinaa.
        Töistä ei saa aluksi kauheesti rahaa mutta kannattaa hankkia ylennyksiä niin sitä rahaakin tulee.

..viitti.. Ei huvita venyttää pelissä "pennejä", ku teen sitä jo oikeessa elämässä ihan tarpeeks. Kait se peleissä huijaaminen sotii joidenki moraalia vastaan, mut ei mun. ;D
        Toisekseen oon "nyt ja heti"-tyyppii, joten en malta oottaa et ne saa palkasta säästettyy tarpeeks rahaa kaikkeen kivaan.

• the sims2 fani

hej!
      En saa rakennettua taloa ollenkaa ( seiniä) enkä mitää mikä liittyy rakennusosioon. onko sihen joku yleinen ongelma??? :((

• .....

nimeltä no-cd crack

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      84
      3359
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2797
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2336
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2298
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2231
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2216
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2033
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2027
    9. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1944
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      106
      1863
    Aihe