Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Meijeri?

Speedomies rulez

Tuli itku kun näin meijeri rivareiden purku hommat , olin itse purkamassa kyseisiä taloja, ette usko sitä tyhjien viinapullojen määrää ! Nimittäin tämä jätkä saa nissanii uudet talvirenkaat niillä tyhjillä pullo rahoilla . Arska on ajan jo kuudetta paketti autollista tyhjiä pulloja sieltä . Muistan kerran eksyneeni motellilta kyseiseen meijeri rivari ympäristöön , se oli elämäni pahin rapula oikea susi rapula, heräsin nimittäin jonkun naisen vierestä kenellä ei ollut hampaita edes , sen nimi joku Anni ansku tai vastaavaa , siinä silmäni avatessani jouduin muutaman kerran nipistää itseäni , että tajusin perse tämä on totta ! Minun vieressä kuorsaa hampaaton nainen sen verta näin että vilahti pöheikkö että siintä tunnisti tämän yksilön naiseksi onneksi. Yritin varovasti ottaa kättä hänen selän takaanta pois ettei hän missää nimessä vain heräisi, kun juuri olin pääsemässä ulos ovesta huomasin sellaisen näyn mitä en unohda koskaan ,nimittäin siinä pihalla oli kuin karnevaalit enimmäkseen porukka muistutti jotakin sairasta zombi elokuvaa, kun sain kerättyä itseni ja laitettua itseni valmiiksi siis ottaen juoksu asentoa , alkaa tämä hampaaton nainen röhisee ja huutelee missä on kiljut ja olenko minä varastanut ne. onneksi ovi oli auki eihän näillä ole onneksi edes lukkoja ovissa täällä näköjään , pihalle päästyäni juoksin pitkin peltoa kuullessani kauhean örinän kaukaanta takanani olin pelastautunut! Juoksin Turkialle asti kunnes uskalsin pysähtyä ja katsoa että onko kaikki tavarani tallessa kuinka ollakkaa lompakkoni oli tyhjä , ja viimeiset muisti kuvat oli kun ostin pullon viinaa kyseisestä talosta siis joku oli putsannut minut , ehkä se hampaaton nainen..en halua ajatella että mitä siellä yöllä tapahtui , samalla purkaessani taloja meni tämä muisto hyvästi meijeri .

4

946

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Antero Mäki

      Jäikös se grilli vielä??

    • baplo hampuus

      eikös se grilli siirtynyt ravi radoille??

      • Hamina rulez

        Hihihihi buhahahhahahaha


      • Aulis 007
        Hamina rulez kirjoitti:

        Hihihihi buhahahhahahaha

        Hihihihihihi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1437
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1409
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe