"mdmpd failed": mikä menee vikaan?
Käytännössä en ole huomannut mihin se vaikuttaa. Voinko sitten jättää huomioimatta?
mdmpd failed
4
205
Vastaukset
mdmpd liittyy näköjään ohjelmallisesti toteutettuun RAIDiin. Jos levyjärjestelmäsi ei käytä RAIDia, niin ilmoituksen voinee jättää huomiotta.
Ja tämäkin tieto olisi löytynyt laittamalla virheilmoitus hakukoneeseen ja selaamalla pari minuuttia tuloksia..vähän oma-aloitteisuutta jo.
http://linux.derkeiler.com/Mailing-Lists/Fedora/2004-05/7207.html- taas???
Tuli luettua noita enklanninkielisiä sivuja enemmänkin kuin pari minuuttia, enkä silti saanut tolkkua.
Seuraavaksi täytyy laittaa googleen RAID, että tietäisin mikä se on, niin sitten voisi tutkia, käyttääkö koneeni sitä.
On se kumma, kun aina epäillään, ettei ole mitään tehnyt asian hyväksi jos ei jotain osaa. Ensi kerralla liitän linkkilistan kaikista sivuista, joita olen käynyt katsomassa ennen kysymyksen lähettämistä. taas??? kirjoitti:
Tuli luettua noita enklanninkielisiä sivuja enemmänkin kuin pari minuuttia, enkä silti saanut tolkkua.
Seuraavaksi täytyy laittaa googleen RAID, että tietäisin mikä se on, niin sitten voisi tutkia, käyttääkö koneeni sitä.
On se kumma, kun aina epäillään, ettei ole mitään tehnyt asian hyväksi jos ei jotain osaa. Ensi kerralla liitän linkkilistan kaikista sivuista, joita olen käynyt katsomassa ennen kysymyksen lähettämistä.Niinno .. monesti vain näkee, ettei kysyjä mainitse hakeneensa itse virheilmoituksella lisätietoa. Silloin sitä vain olettaa, että kysyjä olettaa muiden tekevän sen puolestaan. Kannattaa siis vaikka mainita selvitelleensä asiaa alustavasti, jotta vastaajilla olisi paremmin motivaatiota käyttää omaakin aikaansa.
Mutta itse asiaan liittyen: noin yleisesti RAID liittyy levyjärjestelmien varmennukseen, esim. käyttäen useita samanaikaisia levyjä. Jos yksi levy hajoaa, niin tieto haetaan ehjältä levyltä käyttäjän tarvitsematta tietää asiasta mitään. Tietäisit siis varmasti, jos sinulla on RAID käytössä. Virheilmoituksen voinee siis melko varmasti jättää huomiotta.- palvelut
Mik26 kirjoitti:
Niinno .. monesti vain näkee, ettei kysyjä mainitse hakeneensa itse virheilmoituksella lisätietoa. Silloin sitä vain olettaa, että kysyjä olettaa muiden tekevän sen puolestaan. Kannattaa siis vaikka mainita selvitelleensä asiaa alustavasti, jotta vastaajilla olisi paremmin motivaatiota käyttää omaakin aikaansa.
Mutta itse asiaan liittyen: noin yleisesti RAID liittyy levyjärjestelmien varmennukseen, esim. käyttäen useita samanaikaisia levyjä. Jos yksi levy hajoaa, niin tieto haetaan ehjältä levyltä käyttäjän tarvitsematta tietää asiasta mitään. Tietäisit siis varmasti, jos sinulla on RAID käytössä. Virheilmoituksen voinee siis melko varmasti jättää huomiotta."Tietäisit siis varmasti, jos sinulla on RAID käytössä. Virheilmoituksen voinee siis melko varmasti jättää huomiotta. "
Ja jos RAID ei ole käytössä, on turhaa ko. palvelua pitää käytössä ylipäätään. Varmasti myös virheilmoitukset häviävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202900Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3602570Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o452328Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262302Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581888Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121412Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181409- 721323
- 551260
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?121254