"mdmpd failed": mikä menee vikaan?
Käytännössä en ole huomannut mihin se vaikuttaa. Voinko sitten jättää huomioimatta?
mdmpd failed
4
188
Vastaukset
mdmpd liittyy näköjään ohjelmallisesti toteutettuun RAIDiin. Jos levyjärjestelmäsi ei käytä RAIDia, niin ilmoituksen voinee jättää huomiotta.
Ja tämäkin tieto olisi löytynyt laittamalla virheilmoitus hakukoneeseen ja selaamalla pari minuuttia tuloksia..vähän oma-aloitteisuutta jo.
http://linux.derkeiler.com/Mailing-Lists/Fedora/2004-05/7207.html- taas???
Tuli luettua noita enklanninkielisiä sivuja enemmänkin kuin pari minuuttia, enkä silti saanut tolkkua.
Seuraavaksi täytyy laittaa googleen RAID, että tietäisin mikä se on, niin sitten voisi tutkia, käyttääkö koneeni sitä.
On se kumma, kun aina epäillään, ettei ole mitään tehnyt asian hyväksi jos ei jotain osaa. Ensi kerralla liitän linkkilistan kaikista sivuista, joita olen käynyt katsomassa ennen kysymyksen lähettämistä. taas??? kirjoitti:
Tuli luettua noita enklanninkielisiä sivuja enemmänkin kuin pari minuuttia, enkä silti saanut tolkkua.
Seuraavaksi täytyy laittaa googleen RAID, että tietäisin mikä se on, niin sitten voisi tutkia, käyttääkö koneeni sitä.
On se kumma, kun aina epäillään, ettei ole mitään tehnyt asian hyväksi jos ei jotain osaa. Ensi kerralla liitän linkkilistan kaikista sivuista, joita olen käynyt katsomassa ennen kysymyksen lähettämistä.Niinno .. monesti vain näkee, ettei kysyjä mainitse hakeneensa itse virheilmoituksella lisätietoa. Silloin sitä vain olettaa, että kysyjä olettaa muiden tekevän sen puolestaan. Kannattaa siis vaikka mainita selvitelleensä asiaa alustavasti, jotta vastaajilla olisi paremmin motivaatiota käyttää omaakin aikaansa.
Mutta itse asiaan liittyen: noin yleisesti RAID liittyy levyjärjestelmien varmennukseen, esim. käyttäen useita samanaikaisia levyjä. Jos yksi levy hajoaa, niin tieto haetaan ehjältä levyltä käyttäjän tarvitsematta tietää asiasta mitään. Tietäisit siis varmasti, jos sinulla on RAID käytössä. Virheilmoituksen voinee siis melko varmasti jättää huomiotta.- palvelut
Mik26 kirjoitti:
Niinno .. monesti vain näkee, ettei kysyjä mainitse hakeneensa itse virheilmoituksella lisätietoa. Silloin sitä vain olettaa, että kysyjä olettaa muiden tekevän sen puolestaan. Kannattaa siis vaikka mainita selvitelleensä asiaa alustavasti, jotta vastaajilla olisi paremmin motivaatiota käyttää omaakin aikaansa.
Mutta itse asiaan liittyen: noin yleisesti RAID liittyy levyjärjestelmien varmennukseen, esim. käyttäen useita samanaikaisia levyjä. Jos yksi levy hajoaa, niin tieto haetaan ehjältä levyltä käyttäjän tarvitsematta tietää asiasta mitään. Tietäisit siis varmasti, jos sinulla on RAID käytössä. Virheilmoituksen voinee siis melko varmasti jättää huomiotta."Tietäisit siis varmasti, jos sinulla on RAID käytössä. Virheilmoituksen voinee siis melko varmasti jättää huomiotta. "
Ja jos RAID ei ole käytössä, on turhaa ko. palvelua pitää käytössä ylipäätään. Varmasti myös virheilmoitukset häviävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu125812Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi47799Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli35776- 54681
Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva143674Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus46636Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy186629Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42616Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e24606Kylpyläsaaren huonot ruoka-annokset
Annokset pienenevät ja hinnat nousevat. Bataattiransut 7e ei mistään. Lehtipihvi kutistuu kerta kerralta. Jäätelö halv21604