mdmpd failed

???

"mdmpd failed": mikä menee vikaan?
Käytännössä en ole huomannut mihin se vaikuttaa. Voinko sitten jättää huomioimatta?

4

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mdmpd liittyy näköjään ohjelmallisesti toteutettuun RAIDiin. Jos levyjärjestelmäsi ei käytä RAIDia, niin ilmoituksen voinee jättää huomiotta.


      Ja tämäkin tieto olisi löytynyt laittamalla virheilmoitus hakukoneeseen ja selaamalla pari minuuttia tuloksia..vähän oma-aloitteisuutta jo.


      http://linux.derkeiler.com/Mailing-Lists/Fedora/2004-05/7207.html

      • taas???

        Tuli luettua noita enklanninkielisiä sivuja enemmänkin kuin pari minuuttia, enkä silti saanut tolkkua.

        Seuraavaksi täytyy laittaa googleen RAID, että tietäisin mikä se on, niin sitten voisi tutkia, käyttääkö koneeni sitä.

        On se kumma, kun aina epäillään, ettei ole mitään tehnyt asian hyväksi jos ei jotain osaa. Ensi kerralla liitän linkkilistan kaikista sivuista, joita olen käynyt katsomassa ennen kysymyksen lähettämistä.


      • taas??? kirjoitti:

        Tuli luettua noita enklanninkielisiä sivuja enemmänkin kuin pari minuuttia, enkä silti saanut tolkkua.

        Seuraavaksi täytyy laittaa googleen RAID, että tietäisin mikä se on, niin sitten voisi tutkia, käyttääkö koneeni sitä.

        On se kumma, kun aina epäillään, ettei ole mitään tehnyt asian hyväksi jos ei jotain osaa. Ensi kerralla liitän linkkilistan kaikista sivuista, joita olen käynyt katsomassa ennen kysymyksen lähettämistä.

        Niinno .. monesti vain näkee, ettei kysyjä mainitse hakeneensa itse virheilmoituksella lisätietoa. Silloin sitä vain olettaa, että kysyjä olettaa muiden tekevän sen puolestaan. Kannattaa siis vaikka mainita selvitelleensä asiaa alustavasti, jotta vastaajilla olisi paremmin motivaatiota käyttää omaakin aikaansa.


        Mutta itse asiaan liittyen: noin yleisesti RAID liittyy levyjärjestelmien varmennukseen, esim. käyttäen useita samanaikaisia levyjä. Jos yksi levy hajoaa, niin tieto haetaan ehjältä levyltä käyttäjän tarvitsematta tietää asiasta mitään. Tietäisit siis varmasti, jos sinulla on RAID käytössä. Virheilmoituksen voinee siis melko varmasti jättää huomiotta.


      • palvelut
        Mik26 kirjoitti:

        Niinno .. monesti vain näkee, ettei kysyjä mainitse hakeneensa itse virheilmoituksella lisätietoa. Silloin sitä vain olettaa, että kysyjä olettaa muiden tekevän sen puolestaan. Kannattaa siis vaikka mainita selvitelleensä asiaa alustavasti, jotta vastaajilla olisi paremmin motivaatiota käyttää omaakin aikaansa.


        Mutta itse asiaan liittyen: noin yleisesti RAID liittyy levyjärjestelmien varmennukseen, esim. käyttäen useita samanaikaisia levyjä. Jos yksi levy hajoaa, niin tieto haetaan ehjältä levyltä käyttäjän tarvitsematta tietää asiasta mitään. Tietäisit siis varmasti, jos sinulla on RAID käytössä. Virheilmoituksen voinee siis melko varmasti jättää huomiotta.

        "Tietäisit siis varmasti, jos sinulla on RAID käytössä. Virheilmoituksen voinee siis melko varmasti jättää huomiotta. "

        Ja jos RAID ei ole käytössä, on turhaa ko. palvelua pitää käytössä ylipäätään. Varmasti myös virheilmoitukset häviävät.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe