Olen kaunis kaikenlaisesta aikuisviihde alan työstä, paitsi nainen-nainen actionista :D mutta muuten olen kiinnostunu kyllä todellakin alasta, palkalla tietenkin.tarvitsen apua alkuun :) rahapulaankin tämä auttaisi :)
olen myös perusmallin urasta kiinnostunut! hommia saa tarjota!
Miesten kanssa kameran edessä touhu olisi minun toiveeni. Olen ujohko mutta joskus tein pari videota joidenkin pikkufirmjen kanssa ja sain ujouteni takia pari viinilasia onneksi siinä kuvausjutussa ja rentouduin hyvin :)
Mutta kuvan voin laittaa jne.jos joku kiinnostuu! :) voin vannoa että tahdon päästä niihin hommiin taas, pari kertaa kokeillut mutta ei koskaan pitkälle päässyt(avioliitto sotki "uran alun") jota ei ole enää.
laittakaas viestiä minulle [email protected]
malli ja aikuisviihde alasta kiinnostunut neito..autatko alkuun?
yöperhonen
0
191
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3638093Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592372Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60833- 24795
- 64792
- 55783
- 66760
- 46746
- 11726
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68683