Miten suudella ekaa kertaa?

Miten kertokaas hyvät suolistolaiset?!

- Tyttöä, jolla on/ollut tunteita joskus sua kohtaan
- Se on sun kaveri
- Et tunne sitä 100%
- Se on hyvännäköinen
- Asutte eripaikka kunnilla
- Eka tapaaminen

Miten tehdä semmoinen kunnon yllättävä suudelma? Missä kohdassa? Milloin se kannattaa tehdä? Mitä aluksi kannatttaa sanoa ennen kuin sen tekee? Onko sillai jossain rauhallisessa ja romanttisessa paikassa hyvä? Onko sit ihan tapaamisen loppupuolilla, kun sen täytyy lähteä niin hyvä. Miten toimia jos suudelma torjutaan? Kuinka kauan suudelman pitäs kestää? Mitä jos jännittää?

Auttakaa! N. viikon pääst tapaaminen ja pitäs kokeilla ekaa suudelmaa. En oo koska suudellu oikeassa elämässä, mitä te tekisitte tässä tilanteessa? Vinkkejä kiitos!

54

3608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja jos ei onnistu...

      *kaivaa puukon taskusta* Hihhhihihihi.. se saattaisi olla varsin ikävää.. Kurpizzan kannalta.. siitähän voin syyttää vaikka.. Kurpizzaa.. *hullua naurua*

    • ooce21

      Duuuuuuuuuuuuuuude!!!!!!
      1. Älä suunnittele sitä tarkasti.... omg
      2. Jos nyt välttämättä haluat suudella nii kannattaa ensin kattella sitä tyttöä silmiin, jos tyttö on vähääkää lyhyempi nii kohotat tytön päätä leuasta ja annat mennä....
      3. Ja mieluiten vähän rauhallisemmassa paikassa.
      4. Mutta anna mennä tilanteen mukaan.

      Suudelmasta.... aluksi ehkä olisi hyvä jos se olisi vain sellainen lyhyt, laske vaikka viiteen mielessä. ELÄKÄ TUNGE SITÄ KIELTÄ SINNE!!!!!!!! Ensikertalaisena on ihan normaalia että jännittää, varsinkin jos aikoo itte tehhä aloitteen, mutta mitä vitun väliä, anna mennä jos haluat. DAaaaaaaaaaaaaaaaaaa

      ocetherunq joka ei vaan jaksa kirjautua eikä tiijjä miks meni vaivautuun täs

      • Kiitos! Toivotaan, että varsin ujona ihmisenä saan sen toteutettua. Ja kyllä jostain rauhallinen paikka löytyy, olen vain kovin ujo tustumaan uusin ihmisiin.


      • Siis toi 21 tonne nikkii tuli iha vahingos.


      • raeppavika_offical kirjoitti:

        Kiitos! Toivotaan, että varsin ujona ihmisenä saan sen toteutettua. Ja kyllä jostain rauhallinen paikka löytyy, olen vain kovin ujo tustumaan uusin ihmisiin.

        Elä sitte mieti että missä vaiheessa sen teet vaan annat mennä kun siltä tuntuu. Okei :)

        ps. Toivon että sie vielä miettisit ko tapaattaa kuiten vasta ekaa kertaa.


      • ocetherunq kirjoitti:

        Elä sitte mieti että missä vaiheessa sen teet vaan annat mennä kun siltä tuntuu. Okei :)

        ps. Toivon että sie vielä miettisit ko tapaattaa kuiten vasta ekaa kertaa.

        Okei :)

        Ja toinen kerta voi olla vasta no joskus tosi pitkän ajan päästä, joten parasta aikaisin kun ei milloinkaan.


      • Katyy

        Just hyvä! Varsinki se leuan nostaminen. Ite ainaki haluisin et katottais "pitkään" silmiin ja et kasvot olis tosi lähekkäin. Sit huulet hipasis hetken aikaa ja tuntis toisen hengityksen ja sit suudeltais. Silleen et se momentti myös ennen suudelmaa ei olis mikään sekunti. Toisaalta kyl sellanen nopee ja yllättäväki vois olla hyvä.


      • Katyy
        Katyy kirjoitti:

        Just hyvä! Varsinki se leuan nostaminen. Ite ainaki haluisin et katottais "pitkään" silmiin ja et kasvot olis tosi lähekkäin. Sit huulet hipasis hetken aikaa ja tuntis toisen hengityksen ja sit suudeltais. Silleen et se momentti myös ennen suudelmaa ei olis mikään sekunti. Toisaalta kyl sellanen nopee ja yllättäväki vois olla hyvä.

        Öö siis tän piti tulla tonne neljänneks ^^


      • Anonyymi

        Tossa oli kyllä hyviä vinkkejä ei kyllä ittellä oo harmainta hajua suutelusta


    • Miksi syytät minua?!

      En olisi antanutkaan neuvoja, koska en ole ikinä suudellut ketään. Minulla ei edes ole ollut niitä päiväkotiromansseja... No kerran ala-asteella äidin tutun poika oli kuulemma ollut fall in love minuun ihan sen takia, koska olin jahdannut hänen kanssaan ötököitä. En ole kyllä sen jälkeen tavannut tai kuullut mitään. XD

      • Minäpä olen pussannut sekä poikaa että tyttöä. :) Tosin päiväkoti-iässä.


      • icepicked kirjoitti:

        Minäpä olen pussannut sekä poikaa että tyttöä. :) Tosin päiväkoti-iässä.

        No tuskin päivkodin pusua nigan poskellle voi laskea pusuksi. (Miksiköhän pussasin juuri nigaa, no kukaan ei ole syntyessään rasisti. (Enkä ole rasistininen käyttämällä sanaa niga, en vain keksi sopivampaa sanaa mustalle kansalle.)


      • En minäkään ole koskaan suudellut ketään kun ei nää jutut kiinnosta. Meen nyt uudessa koulussa ihan paniikkiin kun pojat flirttailevat jatkuvasti. Onneksi näitä omasta mielestään "jumalan lahjoja naissukupuolelle" ei löydy omasta fuksiryhmästä, mutta muitakin pitää välillä tervehtiä. Inhottaa ja ahdistaa. Juu tiedän, ettei tyttöjä ole tuolla kauheesti, mutta jotain rajaa. Jos nyt eka viittisitte vähän tutustua että tuntuis siltä, ettei ihan jokaista tyttöä yritä vaan että oikeesti vähän tykkäis niin ällöttäis vähemmän.


      • santiny kirjoitti:

        En minäkään ole koskaan suudellut ketään kun ei nää jutut kiinnosta. Meen nyt uudessa koulussa ihan paniikkiin kun pojat flirttailevat jatkuvasti. Onneksi näitä omasta mielestään "jumalan lahjoja naissukupuolelle" ei löydy omasta fuksiryhmästä, mutta muitakin pitää välillä tervehtiä. Inhottaa ja ahdistaa. Juu tiedän, ettei tyttöjä ole tuolla kauheesti, mutta jotain rajaa. Jos nyt eka viittisitte vähän tutustua että tuntuis siltä, ettei ihan jokaista tyttöä yritä vaan että oikeesti vähän tykkäis niin ällöttäis vähemmän.

        Santiny äläs nyt. Usein jotkut tosi kauniitkin tytöt sanoo itseään rumaksi. Tytöil on kai huono itsetunto, kun pitää ain mainita kuinka ruma on, vaikka on itseasiassa aika kaunis. Persoonallinen ulkonäkö on sitä mitä kaipaan, ei tarvii näyttää miltään Miss suomelta, itseasiassa monet tytöt ovat paljon kauniimpia/söpömpiä!

        Ja kuppien koolla ei ole väliä, itsehän pidän pieni rintaisista tytöistä. Ja isot rinnat tuntuvat jotenkin oudoilta ja rumilta.


      • raeppavika_offical kirjoitti:

        Santiny äläs nyt. Usein jotkut tosi kauniitkin tytöt sanoo itseään rumaksi. Tytöil on kai huono itsetunto, kun pitää ain mainita kuinka ruma on, vaikka on itseasiassa aika kaunis. Persoonallinen ulkonäkö on sitä mitä kaipaan, ei tarvii näyttää miltään Miss suomelta, itseasiassa monet tytöt ovat paljon kauniimpia/söpömpiä!

        Ja kuppien koolla ei ole väliä, itsehän pidän pieni rintaisista tytöistä. Ja isot rinnat tuntuvat jotenkin oudoilta ja rumilta.

        Enhän minä puhunut mitään ulkonäöstä ja omat rintani ovat kyllä mielestäni liian isot, ihan käytännön syistä, kiitosta vaan :D

        Mua inhotttaa siis sen takia, että ne jätkät oikeesti tuntuu kuvittelevan olevansa jotenkin täydellisiä alfauroksia ja muutenkin tulee se fiilis, että yrittävät jokaista vastaantulevaa tyttöä iskeä. Ja inhottaa siksikin kun itseä ei seurusteluhommelit jne. kiinnosta, joten olisi huomattavasti mukavampaa kun ei tarvitsisi kestää iskuyrityksiä. En kykene olemaan niistä imarreltu, minua vain oksettaa, eikä sillä edelleenkään ole mitään tekemistä itsetunnon tai ulkonäön kanssa. Pahimpia ovat kyllä humalaiset pojat, yrittävät useasti, eivät vain kerran.


      • santiny kirjoitti:

        Enhän minä puhunut mitään ulkonäöstä ja omat rintani ovat kyllä mielestäni liian isot, ihan käytännön syistä, kiitosta vaan :D

        Mua inhotttaa siis sen takia, että ne jätkät oikeesti tuntuu kuvittelevan olevansa jotenkin täydellisiä alfauroksia ja muutenkin tulee se fiilis, että yrittävät jokaista vastaantulevaa tyttöä iskeä. Ja inhottaa siksikin kun itseä ei seurusteluhommelit jne. kiinnosta, joten olisi huomattavasti mukavampaa kun ei tarvitsisi kestää iskuyrityksiä. En kykene olemaan niistä imarreltu, minua vain oksettaa, eikä sillä edelleenkään ole mitään tekemistä itsetunnon tai ulkonäön kanssa. Pahimpia ovat kyllä humalaiset pojat, yrittävät useasti, eivät vain kerran.

        Minä en ainakaan pidä itseäni komeana tai muutenkaan lihaksikkaana tai sellaisena. Enkä yritä jokaista tyttöä, vain niitä muutamia joihin oikeasti kiinnyn. Ja en minäkään sellaisia poikia ymmärrä, en myöskään ymmärrä niitä poikia, jotka ajattelevat vain seksiä tyttössä. Itseani ei seksi voisi kiinnostaa, jos seurustelu kumppani on muuten kiva, mukava ja ehkä hieman hyvännäköinen. En tajua, miksi seurustelu yhdistetään heti seksiin? Haluaisin vain antaa lempeä.. en seksiä.


      • raeppavika_offical kirjoitti:

        Minä en ainakaan pidä itseäni komeana tai muutenkaan lihaksikkaana tai sellaisena. Enkä yritä jokaista tyttöä, vain niitä muutamia joihin oikeasti kiinnyn. Ja en minäkään sellaisia poikia ymmärrä, en myöskään ymmärrä niitä poikia, jotka ajattelevat vain seksiä tyttössä. Itseani ei seksi voisi kiinnostaa, jos seurustelu kumppani on muuten kiva, mukava ja ehkä hieman hyvännäköinen. En tajua, miksi seurustelu yhdistetään heti seksiin? Haluaisin vain antaa lempeä.. en seksiä.

        Oletko siis romanttinen aseksuaali? Vai onko itsekunnioitusta sen verran, että haluat vielä odottaa?

        Puhutaanko me muuten siitä tytöstä, joka on käytännöllisesti katsoen antanut sulle rukkaset useampaan otteeseen? Älä edes yritä pussata sitä, menee ystävyys roskikseen.

        Jos kyse taas on jostakusta muusta niin luulisin, että jos molemmat osapuolet mieltävät kuitenkin tapaamisen treffeiksi ja synkkaa hyvin niin illan päätteeksi voi yrittää pussata. Ei saa loukkaantua jos toinen kieltäytyy, myös synkkaamisen tunne voi olla yksipuolinen.

        Ja tämä on pelkkää arvailua, kokemusta ei aiheesta edelleenkään ole, mutta näillä periaatteilla kummankin henkilökohtainen tila ja oikeus kieltäytyä tulee huomioiduksi.

        Aromanttinen aseksuaali kuittaa.


      • santiny kirjoitti:

        Oletko siis romanttinen aseksuaali? Vai onko itsekunnioitusta sen verran, että haluat vielä odottaa?

        Puhutaanko me muuten siitä tytöstä, joka on käytännöllisesti katsoen antanut sulle rukkaset useampaan otteeseen? Älä edes yritä pussata sitä, menee ystävyys roskikseen.

        Jos kyse taas on jostakusta muusta niin luulisin, että jos molemmat osapuolet mieltävät kuitenkin tapaamisen treffeiksi ja synkkaa hyvin niin illan päätteeksi voi yrittää pussata. Ei saa loukkaantua jos toinen kieltäytyy, myös synkkaamisen tunne voi olla yksipuolinen.

        Ja tämä on pelkkää arvailua, kokemusta ei aiheesta edelleenkään ole, mutta näillä periaatteilla kummankin henkilökohtainen tila ja oikeus kieltäytyä tulee huomioiduksi.

        Aromanttinen aseksuaali kuittaa.

        En oke aseseksuaali. Seksi kiinnostaa, mutta en osaa vain näin nuorella iällä yhdistää sitä parisuhteeseen. Ja sama tyty on ja ei se tavallaan rukkasia oo antanu, mut nii.


    • ÄÄÄÄÄÄHÄÄÄÄ mie tahhon pussata tyttöä :o

      • Kerrohan, jotta maistuuko toisen ihmisen sylki sinun mielestäsi pahalta?


      • icepicked kirjoitti:

        Kerrohan, jotta maistuuko toisen ihmisen sylki sinun mielestäsi pahalta?

        Ei.


      • ocetherunq kirjoitti:

        Ei.

        Minun mielestäni joo, ainakin 6-v minun.


    • Onpas täällä rajottunutta porukkaa.

      "Nyyh nyyh en oo pussannu koskaa ketää koska ei kiinosta!!!"

      Hajotkaa komeroonne, vitun onnettomat paskat.

      • Kukaan muu Norskia lukuunottamatta ei ole kaapissa. Haluatko mennä hänen seurakseen?


      • Mikä sinä olet kutsumaan muita rajoittuneiksi? En minäkään huutele ympäri kyliä, jotta yhdenyönjuttuja harrastavat ovat tyhmiä, koska hässivät kuin kanit sen sijaan, että kuluttaisivat aikaansa johonkin hyödyllisempään.

        ps. Jos et ole syönyt toisen ihmisen oksennusta kolmannen persläven päältä, olet estoinen.


      • icepicked kirjoitti:

        Mikä sinä olet kutsumaan muita rajoittuneiksi? En minäkään huutele ympäri kyliä, jotta yhdenyönjuttuja harrastavat ovat tyhmiä, koska hässivät kuin kanit sen sijaan, että kuluttaisivat aikaansa johonkin hyödyllisempään.

        ps. Jos et ole syönyt toisen ihmisen oksennusta kolmannen persläven päältä, olet estoinen.

        För taatelintallaaja!

        Olen estoinen ja aion sinä pysyäkin.


      • kurpizza kirjoitti:

        För taatelintallaaja!

        Olen estoinen ja aion sinä pysyäkin.

        Jyyrgen on joskus aika paska pätemään.

        Yritin vitsailla.


      • icepicked kirjoitti:

        Jyyrgen on joskus aika paska pätemään.

        Yritin vitsailla.

        Kuka tämä Jyyrgen on?

        Ei naurata.


      • kurpizza kirjoitti:

        Kuka tämä Jyyrgen on?

        Ei naurata.

        Tuo juntti tuossa yllä.


      • icepicked kirjoitti:

        Tuo juntti tuossa yllä.

        Tunnetko tuon juntin jostain?


      • kurpizza kirjoitti:

        Tunnetko tuon juntin jostain?

        En. Kuinka niin?


      • icepicked kirjoitti:

        En. Kuinka niin?

        "Jyyrgen on joskus aika ***** pätemään."

        Kuulosti siltä, kuin olisit lukenut hänen kommenttejaan ennenkin.


      • kurpizza kirjoitti:

        "Jyyrgen on joskus aika ***** pätemään."

        Kuulosti siltä, kuin olisit lukenut hänen kommenttejaan ennenkin.

        Mie varmaa oo lukenu ton kommentteja aiemminki.

        oon luutavassti suoliston estottomin.


      • ocetherunq kirjoitti:

        Mie varmaa oo lukenu ton kommentteja aiemminki.

        oon luutavassti suoliston estottomin.

        Okei.

        Aika varmasti. Ehkä joku Norski ja Motari menevät vielä ohi. Minulla ei taada muuta ollakaan kuin estoja, mutta se ei sinänsä ole ajankohtainen ongelma.


      • icepicked kirjoitti:

        Mikä sinä olet kutsumaan muita rajoittuneiksi? En minäkään huutele ympäri kyliä, jotta yhdenyönjuttuja harrastavat ovat tyhmiä, koska hässivät kuin kanit sen sijaan, että kuluttaisivat aikaansa johonkin hyödyllisempään.

        ps. Jos et ole syönyt toisen ihmisen oksennusta kolmannen persläven päältä, olet estoinen.

        "En minäkään huutele ympäri kyliä, jotta yhdenyönjuttuja harrastavat ovat tyhmiä, koska hässivät kuin kanit sen sijaan, että kuluttaisivat aikaansa johonkin hyödyllisempään."

        Toisinsanoen siis: "Määmää mun mielestä seksuaalinen kanssakäyminen ihmisten kanssa on turhaa, ihan vaan koska en oo koskaa sellasta tehny vaa istun kaikki illat himassa runkkaamassa"

        Oiskohan sunkin aika herätä todellisuuteen ja ettiä vähän ihmiskontaktia huonees ulkopuolelta. Mikäli tosta tarha-pususta on se kymmenen vuotta niin ois jo aika ettiä jotain tarkotusta elämääs.


      • jyyrgen kirjoitti:

        "En minäkään huutele ympäri kyliä, jotta yhdenyönjuttuja harrastavat ovat tyhmiä, koska hässivät kuin kanit sen sijaan, että kuluttaisivat aikaansa johonkin hyödyllisempään."

        Toisinsanoen siis: "Määmää mun mielestä seksuaalinen kanssakäyminen ihmisten kanssa on turhaa, ihan vaan koska en oo koskaa sellasta tehny vaa istun kaikki illat himassa runkkaamassa"

        Oiskohan sunkin aika herätä todellisuuteen ja ettiä vähän ihmiskontaktia huonees ulkopuolelta. Mikäli tosta tarha-pususta on se kymmenen vuotta niin ois jo aika ettiä jotain tarkotusta elämääs.

        Jaa että elämän tarkoitus = nussiminen? Biologian näkökulmasta etenkin joidenkin hyönteislajien kohdalla on näin, mutta ihminen ei ole mikään päivänkorento, joka parittelee ja kuolee sitten.

        Minulla on paljonkin tekemistä, ja saan aikaan paljon, koska nimenomaan en kuluta aikaani runkkaamiseen, (turhaan) yritykseen muodostaa ihmiskontakteja tai asian vatvomiseen. Kaikki tytöt eivät halua seurustella. Kaikki pojat eivät halua seurustella.

        Sinä voit runkkailla ihan keskenäsi, mutta minä käytän aikani johonkin järkevämpään.


      • icepicked kirjoitti:

        Jaa että elämän tarkoitus = nussiminen? Biologian näkökulmasta etenkin joidenkin hyönteislajien kohdalla on näin, mutta ihminen ei ole mikään päivänkorento, joka parittelee ja kuolee sitten.

        Minulla on paljonkin tekemistä, ja saan aikaan paljon, koska nimenomaan en kuluta aikaani runkkaamiseen, (turhaan) yritykseen muodostaa ihmiskontakteja tai asian vatvomiseen. Kaikki tytöt eivät halua seurustella. Kaikki pojat eivät halua seurustella.

        Sinä voit runkkailla ihan keskenäsi, mutta minä käytän aikani johonkin järkevämpään.

        Eli toisin sanoen olet syrjäytynyt paska


      • jyyrgen kirjoitti:

        Eli toisin sanoen olet syrjäytynyt paska

        Eli toisin sanoen sinulta loppuivat argumentit.


      • jyyrgen kirjoitti:

        "En minäkään huutele ympäri kyliä, jotta yhdenyönjuttuja harrastavat ovat tyhmiä, koska hässivät kuin kanit sen sijaan, että kuluttaisivat aikaansa johonkin hyödyllisempään."

        Toisinsanoen siis: "Määmää mun mielestä seksuaalinen kanssakäyminen ihmisten kanssa on turhaa, ihan vaan koska en oo koskaa sellasta tehny vaa istun kaikki illat himassa runkkaamassa"

        Oiskohan sunkin aika herätä todellisuuteen ja ettiä vähän ihmiskontaktia huonees ulkopuolelta. Mikäli tosta tarha-pususta on se kymmenen vuotta niin ois jo aika ettiä jotain tarkotusta elämääs.

        Motari is back?


      • icepicked kirjoitti:

        Eli toisin sanoen sinulta loppuivat argumentit.

        Mitäpä tuohon nyt voisi argumentoida.

        Esimerkiksi toi sun vertaus jostain päivänkorennoista ja ihmisistä, on niin paska ettei siihen oikeen voi mitään todeta. Ihan samalla tavalla BIOLOGIAN näkökulmasta ihmisten elämän tarkoitus on nimenomaan se nussiminen.

        Onhan se runkkaaminen järkevämpää (ihan siitä sun biologisestakin näkökulmastas) kuin jonkun kurpizzan kanssa tsättäilu tällä palstalla.

        Mikäli ihmiskontaktien muodostaminen ei onnistu, niin oletan että olet sosiaalisesti aika vammainen. (mikä ei kyllä btw ole mikään ihme näiden sun juttujes perusteella)


      • jyyrgen kirjoitti:

        Mitäpä tuohon nyt voisi argumentoida.

        Esimerkiksi toi sun vertaus jostain päivänkorennoista ja ihmisistä, on niin paska ettei siihen oikeen voi mitään todeta. Ihan samalla tavalla BIOLOGIAN näkökulmasta ihmisten elämän tarkoitus on nimenomaan se nussiminen.

        Onhan se runkkaaminen järkevämpää (ihan siitä sun biologisestakin näkökulmastas) kuin jonkun kurpizzan kanssa tsättäilu tällä palstalla.

        Mikäli ihmiskontaktien muodostaminen ei onnistu, niin oletan että olet sosiaalisesti aika vammainen. (mikä ei kyllä btw ole mikään ihme näiden sun juttujes perusteella)

        Oletko joku wakkari?

        Mitä se sinun heppiä rapsuttaa, runkkaako joku palstalla kävijä vai ei?


      • jyyrgen kirjoitti:

        Mitäpä tuohon nyt voisi argumentoida.

        Esimerkiksi toi sun vertaus jostain päivänkorennoista ja ihmisistä, on niin paska ettei siihen oikeen voi mitään todeta. Ihan samalla tavalla BIOLOGIAN näkökulmasta ihmisten elämän tarkoitus on nimenomaan se nussiminen.

        Onhan se runkkaaminen järkevämpää (ihan siitä sun biologisestakin näkökulmastas) kuin jonkun kurpizzan kanssa tsättäilu tällä palstalla.

        Mikäli ihmiskontaktien muodostaminen ei onnistu, niin oletan että olet sosiaalisesti aika vammainen. (mikä ei kyllä btw ole mikään ihme näiden sun juttujes perusteella)

        Pointtini oli, ettei ihmiselämän ainoa tarkoitus ole nussiminen. Jos olisi, eläisimme huomattavasti lyhyemmän elämän ja olisimme huomattavasti tyhmempiä, sillä paritteluun ei juurikaan älyä tai aikaa tarvita. Lajimme olemassaolon näkökulmasta on ihan hyvä, että osa meistä ei lisäänny.

        Minulla on aspergerin oireyhtymä, joten kyllä, olen tietyllä tavalla sosiaalisesti vammainen tai poikkeava, mutta miten se sinun persettäsi kutittaa? Miksi pitäisi runkata?

        Et näemmä osaa samaistua toisen ajatuksiin. Heh, minunhan tässä piti olla autisti.


      • icepicked kirjoitti:

        Pointtini oli, ettei ihmiselämän ainoa tarkoitus ole nussiminen. Jos olisi, eläisimme huomattavasti lyhyemmän elämän ja olisimme huomattavasti tyhmempiä, sillä paritteluun ei juurikaan älyä tai aikaa tarvita. Lajimme olemassaolon näkökulmasta on ihan hyvä, että osa meistä ei lisäänny.

        Minulla on aspergerin oireyhtymä, joten kyllä, olen tietyllä tavalla sosiaalisesti vammainen tai poikkeava, mutta miten se sinun persettäsi kutittaa? Miksi pitäisi runkata?

        Et näemmä osaa samaistua toisen ajatuksiin. Heh, minunhan tässä piti olla autisti.

        Biologisesti ihmiselämä on aika samanlainen kuin millä tahansa muulla eläimellä: nussiminen ja sitä kautta lisääntyminen lienee se elämän tarkoitus.

        Mitenköhän voisin samaistua henkilöön joka ei omaa sosiaalista elämää? Vaikeetahan se on meille normaaleille ihmisille, pitäishän se sun jotenkin tajuta.

        Jotenkin arvasin että aspergeria tms. sairastat.


      • jyyrgen kirjoitti:

        Biologisesti ihmiselämä on aika samanlainen kuin millä tahansa muulla eläimellä: nussiminen ja sitä kautta lisääntyminen lienee se elämän tarkoitus.

        Mitenköhän voisin samaistua henkilöön joka ei omaa sosiaalista elämää? Vaikeetahan se on meille normaaleille ihmisille, pitäishän se sun jotenkin tajuta.

        Jotenkin arvasin että aspergeria tms. sairastat.

        Nussiminen itsessään ei riitä onnelliseen elämään, mutta ilman sitä voi hyvinkin elää onnellisen elämän.

        Ehkä sinun ei pitäisi esittää tietäväsi lääketieteellisistä ongelmista paljoakaan, jos et edes tiedä, ettei AS ole sairaus.


      • icepicked kirjoitti:

        Nussiminen itsessään ei riitä onnelliseen elämään, mutta ilman sitä voi hyvinkin elää onnellisen elämän.

        Ehkä sinun ei pitäisi esittää tietäväsi lääketieteellisistä ongelmista paljoakaan, jos et edes tiedä, ettei AS ole sairaus.

        Elämän tarkoitus ei biologisessa mielessä ole onnellisuus.

        Minkä takia mun pitäis käyttää lääketieteellisiä termejä kun keskustelen jollain näinkin laadukkaalla palstalla? Herätys! Kyse ei ole mistään gradusta.


      • jyyrgen kirjoitti:

        Elämän tarkoitus ei biologisessa mielessä ole onnellisuus.

        Minkä takia mun pitäis käyttää lääketieteellisiä termejä kun keskustelen jollain näinkin laadukkaalla palstalla? Herätys! Kyse ei ole mistään gradusta.

        Sinä voit ihan vapaasti nussia ja kuolla onnettomana, jos sinua huvittaa.

        Ei ole mikään pakko käyttää korrekteja termejä, mutta kannattaisi tehdä niin, jos aikoo päteä, jottei antaisi itsestään idioottimaista mielikuvaa.


      • icepicked kirjoitti:

        Sinä voit ihan vapaasti nussia ja kuolla onnettomana, jos sinua huvittaa.

        Ei ole mikään pakko käyttää korrekteja termejä, mutta kannattaisi tehdä niin, jos aikoo päteä, jottei antaisi itsestään idioottimaista mielikuvaa.

        Jospa sitä laitettaisiin oma kielioppi kuntoon, ennen kuin ruvetaan muille pätemään :)


      • jyyrgen kirjoitti:

        Jospa sitä laitettaisiin oma kielioppi kuntoon, ennen kuin ruvetaan muille pätemään :)

        Pyydän anteeksi. Voitko ystävällisesti osoittaa tekemäni virheet, koska en itse niitä huomannut.

        Tekisi mieli lainata Raamattua roskan noukkimisesta veljen silmästä, vaikka olenkin ateisti.


      • icepicked kirjoitti:

        Pyydän anteeksi. Voitko ystävällisesti osoittaa tekemäni virheet, koska en itse niitä huomannut.

        Tekisi mieli lainata Raamattua roskan noukkimisesta veljen silmästä, vaikka olenkin ateisti.

        mm. anglismia jonkun verran sun tekstissäs. Pilkkujakin laittelet ihan vääriin paikkoihin.


      • jyyrgen kirjoitti:

        mm. anglismia jonkun verran sun tekstissäs. Pilkkujakin laittelet ihan vääriin paikkoihin.

        Kuinka niin sijoitan pilkkuja vääriin paikkoihin? Ruokaa laitetaan, pilkkuja ei.

        Yleiskieleen vakiintuneen lainasanan käyttö ei ole varsinainen kielioppivirhe. Jos lainasanat kiellettäisiin, täytyisi lopettaa myös muunmuassa sanojen äiti, ikkuna ja airo käyttö, koska kaikki ne lainasanoja ovat.


      • icepicked kirjoitti:

        Kuinka niin sijoitan pilkkuja vääriin paikkoihin? Ruokaa laitetaan, pilkkuja ei.

        Yleiskieleen vakiintuneen lainasanan käyttö ei ole varsinainen kielioppivirhe. Jos lainasanat kiellettäisiin, täytyisi lopettaa myös muunmuassa sanojen äiti, ikkuna ja airo käyttö, koska kaikki ne lainasanoja ovat.

        Anglismi ei kuulu hyvään kielioppiin. Lainasanoja on, mutta ne ovat sitten ihan eri asia.


      • jyyrgen kirjoitti:

        Mitäpä tuohon nyt voisi argumentoida.

        Esimerkiksi toi sun vertaus jostain päivänkorennoista ja ihmisistä, on niin paska ettei siihen oikeen voi mitään todeta. Ihan samalla tavalla BIOLOGIAN näkökulmasta ihmisten elämän tarkoitus on nimenomaan se nussiminen.

        Onhan se runkkaaminen järkevämpää (ihan siitä sun biologisestakin näkökulmastas) kuin jonkun kurpizzan kanssa tsättäilu tällä palstalla.

        Mikäli ihmiskontaktien muodostaminen ei onnistu, niin oletan että olet sosiaalisesti aika vammainen. (mikä ei kyllä btw ole mikään ihme näiden sun juttujes perusteella)

        Biologian näkökulmasta on väliä, elääkö lajin edustama yksilö viisi päivää vai viisikymmentä vuotta. Mitä pidempään lajin yksilöt elävät, sitä kauemmin niiden valmistuminen ja valmistaminen kestää. Samalla myös aivot kehittyvät kauan.

        Näin ollen on luontevaa, että yhdeksän kuukautta kohdussa lillunut ja 25-vuotiaana aivoillaan valmis yksilö tekee aikansa kuluksi jotakin muutakin kuin hässii. Joten on erittäin paikallaan huomauttaa, ettei ihminen ole mikään korento tai rotta (joita on setäni takapiha täynnä).

        Sama suuntaus on nähtävillä myös ihmislajin sisällä: tyhmemmät lisääntyvät enemmän ja nuorempina. Tilastollisesti. Jotta anteeksi vaan.

        Asiasta kolmanteen, en äkkiseltään ymmärrä, miten runkkaaminen liittyy aiheeseen. Oman nyrkkinsä kanssa kun ei (onneksi) voi lisääntyä. Nyrkki on keino tulla toimeen viettinsä kanssa ja seksiä voi harrastaa muutenkin kuin vellomalla koko kesä nuorisotalon edustalla vatvomassa epämääräisiä ihmissuhteita.

        Nyrkki on S-tili: kätevä ja helppo.


    • Tähän et kyllä halua minun puuttuvan, joten olen kiltisti enkä sano mitään.

    • Anonyymi

      Ite oon kinnostunu tyttöön mutta miten vitussa saan sen pussaamaan mua

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      95
      6806
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2686
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2263
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      83
      1952
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1487
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe