Kynnettävä sarka

Kaverille

Laitoin vieheeksi ison rapalan. Ei sillä mitään saisi mutta se lentäisi kauas ja tarkasti. Juttelimme niitä näitä. Sesoskelimme rantakivillä. Äkisti minulla napsahti kiinni. Ei kalaan mutta lähellä rantaa, jokin uponnot puu tai kivi. Koitin irroittaa vetämällä. Sain siiman poikki.
Ongelma ei ollut syvällä. Riisuin vaatteeni ja kahlasin alasti veteen. Vettä oli puoli reiteen. Kurkottelin veden alle. Yritin pitää itseni mahdollisimman kuivana. Hidasteluni tuntui ärsytti häntä. Käski viedä pienen perseeni muualle. Kysyin ehdotuksia. Aurinko häikäisi. Olisi ollut parempi kääntyä ympäri. Pidin selkäni rantaan päin. En halunut näyttää etupuoltani Makkoselle.

Pulikoin rantavedessä katkennutta siimaa etsien. Se johtaisi minut vieheen luo. Makkosen katse seurasi pulikointia. Heittelin pohjasta nostamiani keppejä kauemmas. Kumarruin nostamaan viehettä pyllistäen samalla rantaanpäin. Sain vain kepin käteeni. Heitin sen kauas selälle. Makkonen uhkasi tulla ja työntää kepin anukseeni jos en kohta löydä jotain tai lopeta etsimistä. Naurahdin kysyen minkä kepin?

Pyllistin uudestaan rantaan päin. Ärsytin Makkosta. Päinoin pääni veteen siimaa katsellen. Vesi roiskui Makkosen rynnätessä veteen. Se ui jo ennenkuin ehdin vilkaista sitä.

Pulikoimme alasti vedessä. Aurinko paistoi ja oli lämmintä. Kaloista ei ollut niin väliä. Päädyimme seisomaan samalle kivelle. Iso ja tasainen. Mutta hiukan ahdas kahdelle. Makkonen halusi kiven itselleen. En halunnut väistyä. Makkonen haastoi painiin. Voittaja saisi jäädä kivelle. Sitä se teki aina. Vahvempana tiesi heittävänsä minut pois siltä kiveltä. Se oli aina vääntämässä kättä tai vastaa.

Yritin työntää sitä. Sain vain naurua vastaukseksi. Käännyin sivuttain ja yritin uudestaan. Painoin olkapääni vasten sen rintakehää ja yritin uudestaan. Makkonen värähti, ei työnnöstä vaan kosketuksesta. Lonkkani painoi sitä alavastaan. Sen penis painui vasten kylkeäni. Yritin rytmittää työntöni. Makkonen lakkasi nauramasta. Joka työnnöllä se kalu paisui meidän välissä. Ymmärsin mitä tapahtui mutten tajunnut sen merkitystä. Se nappasi minua käsivarretsa. Nykäisi sivulle. Kyykistyi tarttuen minua takaa vyötäröstä. Oikaisi jalkansa heittääkseen minut kauemmas kiveltä. Räpiköin ja heilutin raajojani. Olimme vedessä ja ote luisti. Valuin alaspäin pitkin Makkosen märkää syliä. Tajusin äkistin jäykän kalun pakaroitteli välissä. Makkosen tajutessa missä istuin sen ote kirposi kokonaan. Heiluin hetken tolpan päässä ennenkuin kaaduin eteenpäin. Pärskähdin veteen painuen sukelluksiin. käännyin veden alla ympäri sukeltaen kohti kiveä. En muista että Makkonen olisi paljastellut koskaan alastonta kehoaan. Toisin kuin minä. Mutta nyt se seisoi kivellä hajareisin. Sen kalu oli täydessä erektiossa vedenalla. Se oli suurempi kuin vastaavat kuvissa ja videoilla. Yskin vettä noustessani pintaa. Makkonen tuijotti. Sanoi työntävänsä sen vielä sisälleni. Nauroin ja polskin vettä
Illalla tapahtuma huvitti. Olin lopulta löytänyt vieheen kaislikosta. Siirryin rannalle solmimaan sitä uudestaan. Makkonen nousi vedestä selkäni takana. Puki vaatteet märälle iholle. Itse heittelin vielä vähän aikaa alasti rantavedessä seisten. Enää se ei kritisoinut alastomuuttani. Yöllä heräsin kuun paistaessa ikkunasta. Hätkähtäen tajusin sen olleen tosissaan. Se haluaa työntää sen tosiaan mun sisälle. Ihan niin kuin mä halusin työntää omani sen siskoon.


Makkonen ajoi äitinsä autolla kaupunkiin päin. Tytöt liftasivat suoran päässä. Tajusin sen aikovan ohittaa ne kuten tavallisesti.
Käännyin puoliksi Makkoseen päin. Levitin reiteni sen verran kuin siinä etupenkillä pystyi. Jos otat tytön kyytiin voit tehdä sen mitä rannalla sanoit. Se vilkaisi kerran.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jotenkin näin se meni.
JATKOA SAA PYYTÄMÄLLÄ, jos kiinnostaa

1

730

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jatkoa ja pian ;)

      Mitäpä tuosta kyselet. Jatkoa vaan. Ei täällä kommentteja saa kuin hohtimilla. Hyvää tarinaa, anna palaa vaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1671
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1297
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      6
      1277
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe