etsin 35-50v täysipäistä maalaisjärjellä varustettua kumppania johonkin lämpimään tai kaupunkilomalle.olen asumiserossa oleva 43v normaali suomalainen punaniska.en polta enkä juo ja ainakin juomattomuutta vaadin sinulta.tottakai ruuuan kanssa ja muutama olut päivässä voidaan ottaa mutta EI KÄNNIÖRVELLYSTÄ.en hae sekiseuraa ja kunnioitan yksittyisyyttäsi vaikka samassa huoneeSsa asummekin.toivon että ystävystymme ja nautimme matkasta ja toistemme seurasta ilman ennakkoluuloja tai vaatimuksia.seikkailumieltä ja reppu mukaan ja menoksi.maksan matkasi ja ruuat maksamme puoliksi.luppaan että olen ilmoituksen mukainen mies ja pidän minkä lupaan.vastaa ja jutellaan [email protected]
Lähdetkö matkaseuraksi äkkilähdölle
matkalle pian
1
121
Vastaukset
- äkkilähtö
kelpaisko miespuolinen henkilö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861313
- 1101143
- 761027
- 117986
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 47781
- 36772
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693