Jos seinässä on vain yksi datapistorasia ja tarvitset verkkokaapeliyhteyden sekä läppärille että Elisa Viihteen digiboksiin mikä neuvoksi?
En ymmärrä mitä tarkoittaa että näitä (http://www.partco.biz/verkkokauppa/product_info.php?products_id=10473) jakajia tarvitaan "molempiin päihin". Voisiko joku selventää? Jokatapauksessa siinä on varmaan kyse yhden verkkokaapelin jakamisesta kun meikäläisen ongelma on se että kaksi verkkokaapelia tulisi saada kytkettyä yhteen datapistorasiaan seinässä ja sen jälkeen toinen nousee heti pöydälle läppäriin ja toinen jatkaa matkaansa toiselle puolelle huonetta digiboksiin. Voisikohan tätä (http://www.gigantti.fi/product/tietokoneet/reitittimet-ja-verkkolaitteet/SS5PSW/sandstrom-5-port-mini-kytkin) hyödyntää?
Kiitoksia avusta etukäteen!
Ethernet kaapelin jakaminen
apuatarvitseva3
1
503
Vastaukset
- ZZZ1
Tuo Gigantin laite on se, mitä tarvitset väliin. Epätäsmällisesti, mutta ymmärrettävämmin ilmaistuna se laite välittää liikennettä seinässä olevan verkkopistorasian ja kytkimeen liitettyjen laitteiden välillä.
Onko tarvetta myös WLAN-laitteille? 20-30 euron hintaluokassa löytyy sellaisia, joissa on samalla WLAN-tukiasema. Itse ostaisin saman tien ennemmin sellaisen.
Tuo Partcon kaapeli on ihan eri tarkoitukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1364704- 1753867
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1153576Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia432891- 1361826
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta401648Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261279Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?501257Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211251Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231193