Tietääkö kukaan mistä saisi hankittua Lahti Helsinki väliltä normaalia pienempää metallista räystäskourua. Esim. puolipyöreä 100mm.
Pieni räystäskouru
5
2681
Vastaukset
- tuolta saa
www.lindab.fi
- ittelläkin on
Jokaisesta rautakaupasta joka viitsii vain palvella asiakastaan. 4" kourua valmistavat kaikki tunnetuimmat valmistajat. Tiedä sitten varastoiko kukaan rautanaulakauppa kyseistä tuotetta mutta tilaustavarana kyllä löytyy.
- mäntyharjunmökki
Minäkin olen etsinyt noin 4" kourua grillikatokseen. Nettihaulla kun olen etsinyt niin ainoa mikä on löytynyt on ylempänä mainittu Lindab. Ei todellakaan löydy joka rautakaupasta.
- heikkipelti
mäntyharjunmökki kirjoitti:
Minäkin olen etsinyt noin 4" kourua grillikatokseen. Nettihaulla kun olen etsinyt niin ainoa mikä on löytynyt on ylempänä mainittu Lindab. Ei todellakaan löydy joka rautakaupasta.
Tilaustavaraa. Jos palvelu pelaa niin jokainen rautakaupan myyjä pystyy sitä kourua kyllä asiakkaalleen tilaamaan. Tuskin kukaan varastoi kuitenkaan omissa hyllyissään.
Ellei myyjä tiedä, kerro että etsii peltitoimittajansa kotisivuilta (Ruukki, Lindab, Plannja jne.)
- Anonyymi
rainvex.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem903080HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat692350- 272173
- 791638
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3881543Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k591402Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi
Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?891309Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan231214- 561149
- 481084