Mulla on nyt tämmönen ongelma että tuossa pari viikkoa sitten aloin seurustelemaan yhden jätkän kanssa mutta sen liika läheisyys alkoi ahdistamaan joten jätin jätkän ja se suuttui siitä aika paljon ja yritti kuitenkin saada mua suostumaan takaisin. Tarvitsin vaan omaa aikaa miettiä. Nyt haluaisin tämän jätkän takaisin mutta sillä on toinen tyttö. Tiedän että jätkä rakastaa mua ja tuntee paljon enemmän mua kohtaan kun sitä toista tyttöä. Joten mitä sanotte mitä pitäisi tehdä? Antaa asian olla vai ilmaista jätkälle että haluaisin sen takas?
Vähän apua kaivattais!
2
332
Vastaukset
No jo olet sopan keittänyt! Jälkiviisaus ei kannata mutta jospa sanot ensi kerralla suoraan että tarvitset omaa tilaa etkä jätä suinpäin.
Kundi saattoi hommata itelleen uuden seuralaisen vaikka vain kostaakseen sinulle. Onko jätkä onnellinen uudessa suhteessaan? Jos on, niin kunnioita sitä ja anna olla.
Jos taas selkeästi näkyy, että hän on tämän toisen kanssa vain olemisen takia, voit varovasti kertoa kaipaavasi häntä. Painotan termiä varovaisesti, jolloin et nolaa itseäsi vaikka hän ei haluaisikaan kuulla sinusta mitään. Ikävä kyllä tällöin tämä toinen tyttö joutuu kärsimään, mutta tuskin hänelläkään on hyvä olla jos jätkä on ihan kiinni toisessa.
Yleisesti ottaen kannatan moraalikäsitystä että varattujen kanssa ei aleta pelleilemään, mutta ehkä tuossa tilanteessa voi tehdä äärimmäisen varovaisen poikkeuksen.- Ame
Siis mä sanoin sillon sillä jätkälle että haluan omaa tilaa mutta ei se sitä ymmärtänyt vaikka yritinkin selittää. Se vaan kuvittelee että se ei kelpaa mulle. Se on kyllä sanonut mulle että se on aina odottamassa mua. Ja mä uskon että se on osaks sen tytön kanssa saadakseen mut mustasukkaseks ja osakseen ihan vaan olemisen takia. Perjaatteessa olisi tämän tytön kannalta vaan hyvä että sanoisin jätkälle kaipaavani häntä koska ainakin itse pidän jo sitä pettämisenä että jätkä tuntee enemmän mua kohtaan kun tätä toista tyttöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse564254SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2914144Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1653660Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky933553Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä873128Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit312477Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv361885Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575681783Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.161763- 371680