Olen seurustellut nyt pian 2kk jätkäni kanssa.Välitän todella hänestä muttajotenkin olen välillä ahdistunut kun pitääisi aina selittää minne menee ja mitä tekee kun en ole hänen kanssaan.hän ei millään ymmärrä että haluan omaa rauhaa ja omankin elämän vaikka hän onkin mulle rakas.Olen yrittänyt sanoa että liika läheisyys on ahdistavaa,ja kyllä hän kai ymmärtää.hän on muuten todella ihana ja on sanonut ettäj aksaa varmasti odottaa mm.ekaa kertaamme ,kunnes minä olen valmis(mitä en vielä ole)Haluan seurustella juuri hänen kanssaan mutta miten saisin hänet tajuamaan että tarvitsen omaa aikaa.
Välillä tunnen itseni hirveäksi ihmiseksi kun sanon etten voi olla kun on muuta menoa,yleensä hän kyselee hirveän tarkasti mitä menoa minulla on,ja kaikkea ei aina huvita edes hänelle kertoa.....
olenko joku täydellisyydentavoittelija vai mitä olette tilanteesta mieltä?...tämähän nyt ei ole mikään kauhea ongelma,jokseenkin välillä ahdistava...muuten meillä nimittäin menee tosi hyvin=)
ongelma?
3
261
Vastaukset
- biisoni
Itselläni ollut samankaltainen ongelma. Liika läheisyys ahdisti. Lopulta opin avautumaan ja kertomaan hänelle kaiken. Ei olisi asiaa jota en rientäisi hänelle kertomaan ensiksi. Koita kertoa hänelle. Häntä loukkaa syvästi käyttäytymisesi. Ethän tahdo häntä menettää?
- -enkeli-
toi on niin tuttu tilanne!!! itse asias oon ite kokenu ton ihan saman mun exänkaa... jos en halun nähä sitä tai en jaksan katella sen pärstää ni sanoin vaa et meen kavereittenkaa jonnee ulos. ja jos se jotaa kyseli keittenkaa ja minne mitä tekemää ni sanoin vaa parin frendinkaa, ulos ja en tiiä viel mitä tehää..jotaa kivaa kumminkii.. kyl se ymmärtää jos sil on aivot. ja eiks sil itellää oo muita kavereit?!?
- -lintu-
Kyllä sillä on paljonkin kavereita.Ja kyllä se niidenkin kanssa on.
En tosiaan halua menettää häntä,ainut jätkä jota oon oikeesti koskaan rakastanu.
Luulen että saan hänet ymmärtämään,puhumme asioista avoimesti....mutten tiedä miten sanoisin asiani loukkaamatta...on kuitenkin lohduttavaa kuulla että muutkin jätkät käyttäytyy joskus kuten hän....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 332649
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392466Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1781219
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070