Niin olen tässä hankkimassa paria tupla-puhekelaista subbaria autoon. Yhdessä subissa on siis kaksi puhekelaa, mutta mitä se käytännössä tarkoittaa? Tiedoissa mainittiin, että ohmit olisivat 2x4ohm. Onko siis niin, että kuorma on 8 ohmia vai miten se oikein lasketaan?
Tarkoitus olisi kytkeä maininut kaiuttimet 2 kanavaiseen vahvistimeen joka syöttää 2x215 W RMS 2 Ohmiin,2x180 W RMS 4 Ohmiin ja sillattuna 850w 4 ohmiin. Mikä olisi paras tapa kytkeä ne kun maksimi olisi 400w yhdellä subilla?
Tupla-puhekela?
3
6874
Vastaukset
- kts
subbarin ohjeista katsomaan miten saat subit kytkettyä 4ohmin kuormaiseksi ja autostudiolta kysymään! mulla on kans tuplapuhekela subi ja se ei anna kuormana kuin 2ohm tai 8ohm, mutta saat sen kuorman 2 subilla 4ohmiseksi. mikä vahvistin sulla on? siis minkämerkkinen?
- sub
Ultimaten T3 2600, tuossapa vielä linkki:
http://www.ultimate-sound.com/products/amplifiers/amplifierst3.html. - Nixula
sub kirjoitti:
Ultimaten T3 2600, tuossapa vielä linkki:
http://www.ultimate-sound.com/products/amplifiers/amplifierst3.html.Tee niin et kytket molemmista subeista puhekelat sarjaan = 8ohmin kuorma/subi
ja sit subit rinnan kytkettynä vahvarille = 4 ohmia!
(siis vahvistin sillattuna 1 kanavaiseks = 850w )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t744528- 332551
- 402394
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211835Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401732- 821573
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251572- 1511407
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..231277Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901155