Onko jollain tietoa miten lentää halviten suomesta bangkokiin ja takaisin... olisin lähdössä joskus tammikuussa ja palaisin parin viikon sisällä... saako jostain avoimia lippuja vai pitääkö etukäteen tietää tarkat päivät
halvimmat lennot bangkokiin?
8
981
Vastaukset
- vaihtoedhot
Aeroflot ja Air Finland.
Ja jos avoimet liput haluat niin
ne maksaa jopa moninkertaisesti.- fif
mistä saat ostettua pelkkiä lentoja air finlandilla bangkokiin?
- saa toki
fif kirjoitti:
mistä saat ostettua pelkkiä lentoja air finlandilla bangkokiin?
Niiltä matkanjärjestäjiltä jotka
ko. lennot ovat tilanneetkin.
Kyseessähän on charter koska vain
Finnairilla on oikeus lentää reittilentoja
Helsingistä Bangkokiin jolloin siis Air Finland ei saa itse myydä lentoja.
Marraskuussa ainakin pääsi Phuketiin
650 eurolla. - fif
saa toki kirjoitti:
650 eurolla.Matkanjärjestäjiä koskevat samat säännöt kuin air finlandia eli eivät nekään saa myydä pelkkiä lentoja. Millään matkanjärjestäjällä ei ole myynnissä niitä, vai mistä olet löytänyt?
- Thai saa lentää
saa toki kirjoitti:
650 eurolla.Ja Thai saa lentää Hki-BKK väliä reittilentona. Muuten saa chartereita sahata muutkin yhtiöt. Suomen ja Thaimaan välillä on edelleen lentoyhtiöitä koskevat sopimukset käytössä, kuten yleensäkin Aasian maiden kohdalla tilanne on.
- saa toki
Thai saa lentää kirjoitti:
Ja Thai saa lentää Hki-BKK väliä reittilentona. Muuten saa chartereita sahata muutkin yhtiöt. Suomen ja Thaimaan välillä on edelleen lentoyhtiöitä koskevat sopimukset käytössä, kuten yleensäkin Aasian maiden kohdalla tilanne on.
Toistetaan: VAIN Finnair saa lentää
reittilentoja Helsingistä Bangkokiin
ja VAIN Thai Airways Bangkokista Helsinkiin
mutta se ei ole käyttänyt oikeuttaan 10 vuoteen.
- thai air
Itse olen tilannut aasian lennot joko ebookerista tai eestistä. Seuraavaksi kokeilen kyllä bluewingsiä, joka on tukholmassa. Thailla lentäen esim indonesiaan maksaa 900e kieppeillä, thaimaaseen paljon vähemmän (alkaen n.670e). Thai-air:lla on muuten pisimmät jalkatilat economy luokassa, parin muun kanssa.
http://www.bluewings.se/ - taas matkalla
No hyviä matkailu vinkkejä löytyy sivulta: http://halvat-matkat.net/tag/lennot-thaimaa/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062591Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.481889Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201073En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.65960