Jokin vaivaa, mutta mikä

KristenGold

Hei!

Haluaisin tietää miten saisin selville entiset/entisen elämäni salat. Monta kertaa sisälläni on rauhaton olo ilman mitään syytä. En tiedä liittyykö tämä mitenkään entiseen elämääni, mutta toivoisin saada apua. En nää koskaan menneisyys unia vain tulevaisuus.
Paitsi tästä en ole varma:

Kuljen nais seurueessa. Olen itse vaaleahiuksinen nuori nainen jolla on vihreä hyvin vanhanaikainen mekko. Roomalais tyylinen mekko. Menemme mustilla kauniilla hevosilla.
Seurueen mustahiuksinen nainen noin 22 vuotias on korkean rakennuksun huipulla. Se rakennus muistuttaa inkojen temppeleitä, mutta ympärillä on rakennuksia Roomalais kreikkalais tyylisiä rakennuksia. Nainen tuntuu tutulta unessa. Sen jälkeen olemmekin jo toisessa ajassa
Kävelemme (samat naiset uudet mekot sileät eivätkä leveät) menemme syömään. Mustahiuksinen nainen on vieläkin tuttu. Menemme kartanon luokse (nykyaikaisen portit ja valvontakamerat) nyt päällemme ovat farkut ja pitkähihaiset napapaidat. Henkilö joka muistuttaa Justin Bieberiä tulee avaamaan portin. Mustahiuksinen nainen joka muistuttaa Selena Gomezia.. 'Justin' alkaa räppäämällä jotakin rakkaus juttua jonka jälkeen he alkavat suudella.

Tämä kaikki meni todella nopeasti. Se oli todella toden tuntuista. Kun heräsin klo.05.00 en halunnut nukkua. Olin hyvin hermostunut. Halusin nukkua, mutta jokin esti sen. En halunnut nukkua, mutta halusin. Se oli todella kamala tunne. Kuin minua revittäisiin kahteen eri suuntaan. Olin hermostunut ja raivoissani.
Minulla on vieläkin levoton olo. Kun he suutelivat olin jotenkin kateellinen. Tämä on todella outoa. En osaa kuvailla paremmin ja nyt kun ajattelen kaikki kertomani on sumeaa ja outoa.
Toivottavasti osaisitte selventää nopeasti. Oloni on vieläkin rauhattomampi.

1

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MVITmies

      - -
      -- --
      ---- ----

      " En nää koskaan menneisyys unia vain tulevaisuus"

      Jotenkin tuo tuntu vastaukselta.

      Jospa näet unessasi jonkin tulevan epämielyttän tilanteen johon mielesi valmistaa sinua.

      Esim. Olettte ystäviesi kanssa lähdössä baanalle ja olette juurikin se 22 v. Olette päntänneet ja tunnette itsenne saaliiksi. Yksi ystäväsi on mielestäsi erityisen kaunis tai ehkäpä vain erillainen? Loppuillasta syömään. Hihat alkaa olla jo aika kuivat.. Tapaatte jonkin pojan/miehen johon tunnetkin vetoa ja kovaa kiinostusta. Aamuyöstä jäätkin sitten yksin ja kylläpäs riipase sytämmen pohjasta.

      Siinäpä nopea läpi vetäsy. Eihän tätä kannata yksittäisenä iltanakaan miettiä, voisi olla vaikka vaan pelkoa siitä että ei tule rakastetuksi tai jotain. Mut joltakin tuolta linjoilta lähtisin miettii ite jos ois mun uni :)
      --------------------------------------------------------------------------------------------------------------
      ---- ----
      -- --
      - -

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1017
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe