sims 4 ei käynnisty

apuakaipaavaheti

Ostin tänään sims 4 pelin. Pelin asennus sujui hyvin siihen asti kunnes painoin asennuksen jälkeen originissa pelaa nappia. Peli ei käynnisty silloin ollenkaan ja "pelaa" nappi on koko ajan harmaana ja sitä ei voi uudestaan painaa. Välillä tulee pitkän odottelun jälkeen teksti "ei voitu käynnistää:
alustus virhe käynnistyksen yhteydessä.
[135dec40:984c6a38:00000077]".

Kuitenkin kun katsoo ystävät sieltä originista niin minulla näkyy että olisin juuri nyt pelaamassa sims 4. Lisäksi originissa omat pelit ja sims 4 tilassa lukee että 'pelattu alle tunti"

Miten tämmönen on mahdollista? Ei ole minun tietokoneelle koko peli edes avautunut.

81

13226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miu6

      Sama ongelma... En löytänyt toimivaa ratkaisua

    • miu6

      Lisäksi windous 7 yhteensopivuustilassa käynnistyy tilttaava musta ruutu..

      • Eerika

        Paina originissa,sims 4:ää siinä pelaa nappulan alla on semmoinen ratas paina sitä ja valitse korjaa. Mulla toimi(:


    • NAPEROJ

      Joo, mulla oli vähäsen eri juttu, voi tietysti auttaa... siis kokemus! Eli, ite ennakkotilasin deluxe version, latautu OIKEIN mainiosti koko yön ( ensiasennus ke-to, eikä toiminu) ja ragesin torstain ku ei toiminu ja perjantai aamuna sitten tsekkasin tilanteen ja latas vielki... No tulin koulusta kotiin, ja päätin että voihan läjä, että sais nyt toimia. "poistin" pelin ladatuista originissa ( eli, paina hiiren oikee nappia pelin kohdalla, vikana balikossa pitäis lukee poista asennus) ja se ei poistu mistään virallisesti, VAAN pelkkä "epäonnistunut" asennus. Asensin pelin uudestaan, eikä toiminut. Pian hokasin, että kun painoin oikeaa hiirennäppäintä niin yksi valinta mahdollisuus on kohta Korjaa pelin asennus ja siinä meni noin 3min ku peli korjautu. Ja nyt peli rullaa. Toivottavasti jostain olisi apua!

      • OxEva

        Siis kiitos. olin jo valittamassa ea:lle että ei toimi mutta kokeilin korjaa nappia ja toimii!! ;)


      • Jokuoutohihii

        Ite painoin oikeaa hiiren näppäintä eikä tapahtunu mitään? Missä se pitäis painaa? Sillon kun sims peli käynnistyy?


      • Jokulaiskahilb
        Jokuoutohihii kirjoitti:

        Ite painoin oikeaa hiiren näppäintä eikä tapahtunu mitään? Missä se pitäis painaa? Sillon kun sims peli käynnistyy?

        Origin-sovelluksessa etsit TS4-pelin kuvakkeen ja klikkaat sitä hiiren oikealla painikkella. Silloin aukeavasta valikosta pitäisi löytää Korjaa asennus (tai jotain sinne päin) -vaihtoehto.


      • Jokuoutohihii

        Juu kokeilin tota mut silti sims ei toimi, poistin originin ja myöskään ei toiminu..oisko jotain muuta ohjetta sit?


      • Jokulaiskahilb

      • Onnellinen-koska-Ts4

        Kiitti paljon vinkistä! Toimii mullaki nyt :)


      • 666933

        Hei onko neuvoa. Painoin korjaa nappia ja se on nyt viimeset neljä pv ”korjannut” simssiä eikä voi tehdä mitään. Pelin kohdalla lukee vain viimeistellään eikä mitään tapahdu.


    • nanina_

      Itsellä oli sama ongelma. Ratkaisin sen niin, että menin tälle sivustolle: https://www.origin.com/fi-fi/store/?utm_campaign=origin-search-fi-pbm-g-brand-e&utm_medium=cpc&utm_source=google&utm_term=origin&sourceid=origin-search-fi-pbm-g-brand-e

      Latasin sieltä' ylä-oikea nurkka, löytyy "Lataa origin" ja se lataa VANHEMMAN version kyseisestä ohjelmasta, kuin miktä se Sims 4 levyn mukana yrittää asentaa. Eli kun asennat tätä "vanhempaa" versiota, niin anna sen korvata se päivitetty versio. tämän jälkeen avaa Origin ohjelma, luo tili jos sinulla ei vielä ole, tai kirjaudu sisään. Ja avaa sims ja se aloittaa asennuksen normaalisi kysymällä Originin kautta tuotekoodia.

      • Hajuu

        Ei auta! Mikä ihme on? Olen pystynyt pelaan ja nyt yhtä-äkkiä vaan lataa, eikä mene eteen päin. Mä tein noi molemmat ratkaisut eikä auta!!!!!


      • Ihmeissään

        Saitko ongelmaan koskaan ratkaisua? Itsellä juuri nyt sama ongelma eikä ylemmät vinkit auta ::(


      • Auttoiko_

        Oletko koittanut käynnistää tietokonetta uudelleen? (Onhan se nyt ihan selvää mutta silti)


      • IirisManninen

        Mulla on ollut sims 4 jo 2017 joulusta asti ja pari päivää sitten kun koitin mennä simssiin niin näytölle tuli jotain että sitä ei voida avata ja siinä oli punasen raksin kuva. Voisko nuo vinkit auttaa mitä tänne on kirjoteltu vai auttaako ne vaan vasta asennetuille peleille? Olen myös lataillut modeja simssiin joten ajattelin että onkohan niistä voinut tulla jotain simssiin jonka takia en sitä pääse pelaamaan.


      • OutoSim
        IirisManninen kirjoitti:

        Mulla on ollut sims 4 jo 2017 joulusta asti ja pari päivää sitten kun koitin mennä simssiin niin näytölle tuli jotain että sitä ei voida avata ja siinä oli punasen raksin kuva. Voisko nuo vinkit auttaa mitä tänne on kirjoteltu vai auttaako ne vaan vasta asennetuille peleille? Olen myös lataillut modeja simssiin joten ajattelin että onkohan niistä voinut tulla jotain simssiin jonka takia en sitä pääse pelaamaan.

        Modit aiheuttivat mulla juuri pari päivää sitten semmoisen, ettei peli käynnisty lainkaan. Kun otan modit pois, niin käynnistyy ja toimii. Siitä päättelen, että joku tai jotkut modit tarttis korjata tai vaihtaa päivitettyihin. En vain jaksa aloittaa sitä puuhaa, kun se on mun mielestä pelaamista tylsempää ja siinä mulla yleensä menee puolesta tunnista jopa kahteen tapauksesta ja tuurista riippuen.


      • Anonyymi
        Hajuu kirjoitti:

        Ei auta! Mikä ihme on? Olen pystynyt pelaan ja nyt yhtä-äkkiä vaan lataa, eikä mene eteen päin. Mä tein noi molemmat ratkaisut eikä auta!!!!!

        Mulla on silleen että se alkunäyttö tulee näkyviin mutta kun menen rakentamaan se jää vain siihen lataus juttuun eikä lähde ennenkun sammutan koneen ja aina sama juttu jo monena päivänä:(


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on silleen että se alkunäyttö tulee näkyviin mutta kun menen rakentamaan se jää vain siihen lataus juttuun eikä lähde ennenkun sammutan koneen ja aina sama juttu jo monena päivänä:(

        "Mulla on silleen että se alkunäyttö tulee näkyviin mutta kun menen rakentamaan se jää vain siihen lataus juttuun eikä lähde ennenkun sammutan koneen ja aina sama juttu jo monena päivänä:( "

        Kokeilitko korjata peliä?
        (EA:n "korjauspäivitys" Lumisten vuorten lisärin tulon jälkeen on aiheuttanut monille pelaajille sitä sun tätä hankaluutta. Monissa tapauksissa pelaajan itse käynnistämä pelin korjaaminen on auttanut.)


    • Ongelmallinenpeli

      Itselläni on ongelmana se että jos avaan Sims 4:sen siihen tulee että Sims 4 lakkasi toimimasta ja olen yrittänyt tehdä vaikka mitä mutta sama teksti tulee koko ajan.

      • Hermotmenee

        Mulkaa ei toimi avaa vaa originin ja siel kirjastos on se sims sellaseen harmaan niiku se pelaa nappula. Peliinhän tuli (vissiin) pari päivää sitte päivitys eikä oo sen jälkee toiminu ?


      • Aaaaaargh

        Mun sims tekee juuri tuota samaa kuin @Hermotmenee peli. Ennen tuota päivitystä toimi ihan normaalisti...


      • entajua

        Mullakin on valittanu monta päivää tota Sims 4 lakkasi toimimasta...en kyllä yhtään tiedä mitä pitäis tehä


      • entajua

        tietäiskö joku mitä pitäis tehdä että tuo ei enää valittais tuota?


      • Hermotmeneedellee

        Ei oo nyt viikkoon toiminu ja se v*tutuksen määrä :(
        Onks kellää ruvennu toimii ?


      • entajuavieläkään

        Ei toimi mulla ainakaa...:/


      • Hermotpelastu

        Poistin koneelt simsin ja originin ja latasin uudestaan nii nyt toimii vihdoinki :D


      • entajuavieläkään

        Oon tehny ton monta kertaa mut en ymmärrä miks tuo ei mulla toimi siltikää :o


      • tuntemapon

        itellä auttaa se että kun on siellä pelaamas nii aina välillä vaa tallentaa pelin nii on ruvennu toimimaa


      • Vtuttaa

        Sama mulla. Poistin originin ja latasin uudestaan eikä toimi...sitte painoin "korjaa" ei toiminu..ei varmaa oo muuta sit mitä vois tehä eli tuo peli on mennyt paskaks :)


      • Jokulaiskahilb

    • lolololo

      Yritin käynnistää Simsin ja pelaa -nappi oli harmaana. Poistin asennuksen ja aloin nyt uudestaan asentamaan, eikä mitään tapahdu. Peli kyllä väittää asentavansa itseään, mutta teksti: "1/4 - asennetaan... The Sims 4" on ollut nyt noin tunnin ajan. Ärsyttävää. Oma netti on nopea ja kone uusi, joten vian on pakko olla originissa...

    • Vituttavasimssi

      Olin tilannut sims 4 duunipäivän ennakkoon 5.2 ja tilaushistoriassa tilauksen kohdalla lukee "käsittelyssä" "olemma laskuttNeet sinua, mutta kaikki sisältö ei ole vielä latautunut" tai jotaa tollasta, ni arvaa vituttaako ku oon maksano sen jo ajat sitte ja en vieläkää pääse pelaamaan sitä!

    • Majohajo

      Mulla asennus ok, ajurit ja koko kone ok päivityksiin kaikkineen. Mutta silti peli ei halua aueta. Samoin kuin muilla, pelaa-nappi on harmaana pitkän aikaa, jonka jälkeen tulee vain ettei Origin olisi muka käynnissä, vaikka koko ajan toiminnassa näytöllä sitä käyttäen. En ymmärrä mistä kiikastaa, kaikki löydetyt neuvot ja vinkit kokeiltu nyt kolmen tunnin aikana, mitä tässä ollaan tämän kanssa tapeltu uudelleen asennuksien yms. kanssa. Jos kohta ei ala löytyä ratkaisua, täytyy ottaa yhteyttä ostoliikkeeseen..

    • Ärsyyntynyt

      Minä ostin tänään ja lataus sujui hyvin mutta ei suostu asentamanaan peliä

    • wtfff

      Heii osaisko joku auttaa D: menin originiin nii se Sims 4 on semmoi ns. valkonen ja se ei anna pelata sitä. Eilen se alko itestää asentamaan tohon peliin jotakin päivitystä mutten tiiä yhtään et mitä ja se kesti parisen tuntia eikä ollu vieläkää ladannu. Nyt se ei toimi sit ollenkaa. Oiskohan vika Originissa koska valitin kuukaus sitten ku se ei toiminu pariin viikkoon ja sit se yhtäkkiä alkokin toimimaan.

    • Suatana

      Oma sims 4 ei oo pariin viikkoon toiminut. Pelin kuvake ja pelaa kuvake on molemmat harmaita ja jos työpöydän kuvakkeesta yrittää avata, mitään ei tapahdu. Monet kerrat tarkistin päivityksen ja latasin origin pelini uudelleen, eikä mikään auttanu. Ja nyt kun poistin asennuksen ja yritän asentaa uudelleen, origin valittelee odottamattomasta virheestä. Ja olis muuten aika kova hinku päästä pelaan, että jos jotain vinkkejä tulee nii meikälle kans :/

    • chemmi

      Osaisko joku auttaa, mulle tuli pelipäivitys ja oon yrittäny lataa sitä nyt 2 viikkoo, se alkaa lataa sitä mut sit se keskeyttää sen ja sanoo et windowsilt tulee lupa johonki juttuu et mun pitää vastaa kyllä eikä oo mitää viel tullu, en pääse pelaa ollenkaa ku se päivitys pitää lataa

      • chemmi

        Tarkotan sims 4


      • chemmi

        Siis sims 4


    • auttakee

      Mullakin vähän sama ongelma.. Sain aluksi toimimaan sen mutta sitten lähdin pois konelta ja tietysti suljin sen. yritin aukaista simssiä uudelleen eikä aukea. ja sit jos yritän kirjautua netissä originin sivuille niin ei onnistu koska sinne tarvii sähköpostin eikä se kysyny multa sitä ku alotin sen pelaamisen..

    • Simsinhalukaspelaaja

      Itselläni ei toimi myöskään sims!

    • Koirakamu231

      Minulla ei toimi Sims 4. Ostettiin Originista. Harmalla pohjallalukee että pelaa. Ennen tuota luki jotain että Orignin pitää olla käynnissä,minulla oli. Mitä tehdä?

    • Simahtanut

      Ongelmissa auttaa EA-tuki ...

    • pelifriikki123

      Minulla itselläni ei myöskään tuo sims 4 meinaa latautua, vaikka kaikki menee hyvin latauksen ajan mutta sit ku yritän mennä pelaa niin ei se si päästä pelaan :/

      • Simahtanut

        Tuleeko virheilmoituksia tai jotain herjoja?


      • Simahtanut
        Simahtanut kirjoitti:

        Tuleeko virheilmoituksia tai jotain herjoja?

        Ei tarvii kertoa. Mitäpä se minulle kuuluu, tuleeko jotain ilmoituksia tai ei. :) Tuli vain kysyttyä moista sivuseikkaa.


    • Simsuli

      Osaiskohan joku neuvoa mistä saan oikeanlaisen näytönohjaimen sims 4 varten?? :'(

      • Simahtanut

      • Simahtanut
        Simahtanut kirjoitti:

        Moi Simsuli. Tottahan täällä neuvoa osataan - varsinkin, kun voi helposti katsoa netistä mitä EA kertoo laitevaatimuksista.
        " NVIDIA GeForce 6600 tai parempi, ATI Radeon X1300 tai parempi , Intel GMA X4500 tai parempi."
        Lähde: https://help.ea.com/en/article/the-sims-4-system-requirements/

        Ja eiköhän tietokoneliikkeistä noita löydy melko helposti. Osoitteet ja puhelinnumerot yms. löytyy varmaan netistä ja vaikka mistä.


      • Simahtanut
        Simahtanut kirjoitti:

        Ja eiköhän tietokoneliikkeistä noita löydy melko helposti. Osoitteet ja puhelinnumerot yms. löytyy varmaan netistä ja vaikka mistä.

        Ja vielä jonkinlainen lisävinkki. Jos aiot vaihtaa näytönohjaimen nykyiseen koneeseesi etkä ole semmoisessa melko kokenut, kannattaa kääntyä asiantuntijan puoleen esimerkiksi joko nykyisen grafiikkakortin tietojen tai ainakin tietokoneen mahdollisimman tarkan kuvauksen ja/tai tyyppitiedon kanssa. (Mikä laite, mahdolliset numerosarjat ja niin edelleen). Ellei kaverien, tuttavien tai lähisukulaisten keskuudessa löydy tietokone-experttiä, osaavat noiden tietokoneliikkeiden ja -korjaamojen asentajat ja useimmat myyjätkin neuvoa. Pahimmassa tapauksessa voit joutua kuljettamaan tietokoneesi paikanpäälle katselmukseen, mutta siellä sitten ainakin asiat selviävät, ellei muuten.
        Pöytäkoneeseen vaihtaisin melkein itsekin, mutta läppärien kanssa en ihan heti lähtisi räpeltämään - varsinkin kun niissä tuppaa olemaan yhdysrakenteisia systeemejä, ahtaat paikat eikä kaikkiin ehkä edes löydy järkeviä vaihtomahdollisuuksia.


    • Ongelmallinen-nuori

      Sori kun kysyn! Miten The Sims 4 päivitetään? mulla ei tietokone oo päivittänyt itestään ainakaan mitään. sims 4 kyllä toimii mutta halusin vain kysyä.

      • Simahtanut

        Kysyminen on aina ok! Vastaukset voi olla tietenkin mitä sattuu - ja niin kai tämäkin. :) Mun mielestä kuitenkin voi mennä Originiin, siellä omiin peleihin ja klikata oikealla hiiren näppylällä Sims 4:ää ja valita "tarkista päivitys". Siitä se kai sitten lähtis, jos olis tarvetta päivitykseen.


    • samajuttuminullakin

      Sama juttu mutta siitä kaverin tietokoneesta katsomisesta en tiedä... APUA!

    • Palleroinen_putto

      Mulla on kans originissa semmonen pikku propleema että kun painaa sitä origin kuvaketta (mulla siis se oli ennen sillleen että kun sitä kuvaketta paino niin se meni suoraan sinne mun omiin juttuihin eikä tarvinnu kirjautua tms) niin se vaan menee sellaseen latausruutuun että siellä yläreunassa onne perus mustat jutut mutta se ei saa itseään koskaan valmiiksi :/ kun oottelee ikuisuuden nii lopulta tulee teksti: origin ei vastaa. Missä vika?
      Hirvee hinku päästä pelaan simssii mut kun painaa työpöydällä simssin kuvaketta niin se menee tohon samaan tilaan^
      Oon myös koittanut mennä originiin netin kautta. Siihen kun yrittää painaa kirjaudu nappia ja syöttää tunnuksensa ym niin se vaan yrittää sanoa että ne on väätät. Kun painaa unohditko salasanasi linkkiä ja syöttää sähköpostin siihen niin sen salasananhan pitäis tulla mut ei oo vieläkään päässy perille :(

      • En siis ole ainut tämän ongelman kanssa. Minulla käy aivan samalla tavalla.


      • simsss

        Mulla on ihan sama ongelma! Origin aukeaa vain mustana laatikkona :/ Mitä tehdä? :o


    • Originvihaaja

      Mulla myös sims ollut nyt varmaan 2kk jumissa, tulee vaan joku ERROR ja hirveesti numerorykelmää kun oon avannu, maksoin pelistä paljon ja en edes pysty pelaamaan, oon sitä päivitelly 3h ja yrittäny kaikkea yllämainittua mutta ei auta?!

    • jokurandomnimi

      jos jollain on sinun origin tunnukset...

      • ihanNimetön

        ... niin tulis ilmoitus että tili on jo käytössä...


    • Apuva_vailla

      Tänään päivityksen jälkeen ei oo toiminu mulla ollenkaan, Herjaa "The Sims 4 lakkasi toimimasta. Ongelma keskeytti ohjelman virheettömän toiminnan." Ärsyttää... Onko kellään ratkaisuu tähän?

    • random123456

      Mulla on melkein samanlainen ongelma, mutta kun mä ostin Sims 4 pelin niin pääsin pelaan niin en tiedä, että miten pääsisit sinne sisälle. Mä olen pelannut Sims 4 peliä jo monta kuukautta, mutta nyt en jostain syystä enään pääse sisälle siihen peliin. Jos painan Sims 4 niin ei tapahdu mitään. Mulla on siinä neljä lisäosaakin niin en ainakaan rupea sitä uudestaan ostamaan ja lataamaan! Mitä mun pitäis tehdä??

    • ongelmia

      Onko kukaan saanut vielä ratkaistua ongelmaa?? Itse ostin sims 4 vasta nyt enkä kertaakaan ole päässyt pelaamaan kyseisen errorin takia!!! Suututtaa niin paljon ja kaikki on kokeiltu

      • OutoSim

        "Onko kukaan saanut vielä ratkaistua ongelmaa?? Itse ostin sims 4 vasta nyt enkä kertaakaan ole päässyt pelaamaan kyseisen errorin takia!!! Suututtaa niin paljon ja kaikki on kokeiltu"

        Edeltävässä keskustelussa on kuvattu vähintään kuutta toisistaan poikkeavaa ongelmaa ja kerrottu kolmen erilaisen ratkaisun auttaneen johonkin ongelmaan.
        "Kyseisen errorin" ratkaisusta ei taida olla kukaan kertonut, eikä taida kertoakaan ellei siitä tule tarkempaa selostusta. Toisaalta jos nimimerkki "ongelmia" on tosiaan jo kaikki kokeillut (eikä ole ongelma ratkennut), niin se oli sitten siinä. Ei mikään ihme että suututtaa.


    • lari

      mulla onsellanen onkelma että kun yritänkäynnistää sims nelosen nii tulee hetkeks aikaa musta ruutu sitten näytölle tulee lukemaan orgin ei ole käynnissä. varmista että orgin on käynnissä ennen kuin yritätpelat pelata the sims 4 peliä. (d33382ced6a38:000000:00000) jamulla kyllä on orgins sillo päällä. :(

      • peukalokämmenessä

        Meillä herjasi samaa koodia. Auttoi kun poisti origin ja latasi ja asensi sen uudelleen. Sen jälkeen sims 4 avautui ja alkoi toimia.


    • yksi_monistako

      Sama juttu, pelin aloittaminen päätyy mustan ruudun kautta virheilmoitukseen, ettei origin muka ole käynnissä. Täytyneen palauttaa peli!

      • "Täytyneen palauttaa peli!"

        Electronic Arts on valittu useampaan otteeseen amerikan "paskimmaksi" yritykseksi kuluttajakyselyissä. (Ks. esim: https://www.gamespot.com/articles/ea-exec-responds-to-worst-company-in-america-contr/1100-6443178/) Onko erityisen uskottavaa, että palauttavat ostajan rahat ellei peli toimi? Ei minun mielestäni, mutta ainahan voi kokeilla. Ties vaikka olisivat parantaneet tapansa korjatakseen mainettaan.

        Pelin palautusehdot löytää helposti mm. linkistä https://www.origin.com/fin/en-us/store/great-game-guarantee ja ne määritellään tarkemmin esim: https://www.ea.com/legal
        (Tuon EULA-sopimuksenhan useimmat pelaajat ovat jo hyväksyneet voidakseen avata pelaamisen edellyttämän pelitilin.)

        Ellei joku ole tyytyväinen ja haluaa korjata vääryyksiä, voi Electronic Arts-yrityksen myös haastaa oikeuteen, kunhan varautuu osallistumaan tai ainakin kustantamaan asiaan kuuluvia juridisia prosesseja yhdysvaltain puolella yrityksen itsensä määrittelemissä paikoissa. (Ks. EULA-sopimus ja sen liitteet) Onnea vaan oikeuteen. Isompi ryhmäkanne voisi tuottaa tulosta. Yksityisen henkilön ei liene järkevää sotia oikeudessa suuren yrityksen lakimiehiä vastaan.

        Käytännössä monet pelaajat etsivät apua EA-tuelta ja myös saavat sitä. Asiaa on kuitenkin hieman vaikeutettu täkäläisittäin mm. vuoden 2017 syyskuussa, kun suomenkielinen EA-tuki lopetettiin. Asiointi lienee helpointa suorittaa englanniksi.


    • ärsytttää

      Mulla ei ole sims 4 toiminut ainakaan vuoteen. Koitin taaas kerran kokeilla pelata mutta ei onnistu. Eli kirjaudun origiin normaalisti ja painan simsin 'pelaa' painiketta. Sen jälkeen origin poistuu näytöltä ja sims on avautumassa, mutta ei avaudukkaan ja origin avautuu taas. Kaikkea olen kokeillut mutta mikään ei auta. Olen poistanut origin ja ladannut uudestaan. Mikään vain ei toimi, menee hermot !

    • Apua1233738

      Nyt nopeasti apua oon 13-vuotias ja iskän käyttäjätunnuksilla originissa. Mitä teen kun sims 4 ei vaan toimi, kun aukasen sen nii tulee just se ei toimi ja mulla on siis Macbook ja oon koittanu sitä korjaus juttuu mut se ei ainakaa toiminu. Mulla on modeja ladattuna aika reilusti! Mua pelottaa tosi paljon koska sitä pelataan mä ja mun sisko nii mitä sanon sillekkii kun se kysyy voidaanko pelata?

      • JokulaiskaHilb

        Siirrä ensimmäiseksi Mod-kansio vaikka työpöydälle ja kokeile pelin käynnistämistä ilman sitä.


      • Apua272782
        JokulaiskaHilb kirjoitti:

        Siirrä ensimmäiseksi Mod-kansio vaikka työpöydälle ja kokeile pelin käynnistämistä ilman sitä.

        Toimii niin ettei modeja ole mutta sitten kun siirsin ne takaisin niin ei enää toiminut pitäisikö poistaa kaikki modit?


    • Anonyymi

      Heippa! Asensin koneeseeni sims 4 aluksi pystyin käynnistämään ja se toimi ihan normaalisti sitten tuli mutkia matkaan... siinä luki peli on jo käynnissä kokeilin 32 bittistä versiota se jämähti kokonaan kyse ei ole koneesta koska muut pelit toimii

      • Anonyymi

        Jos koneessa kerran ei ole vikaa ja se ilmoitti pelin jo olevan käynnissä, niin se viittaa melko vahvasti siihen että peli tosiaan oli tuolloin käynnissä (vaikka käyttäjä ei sitä mahdollisesti noteerannut). Käynnissä olevan pelin uusi käynnistysyritys johti ilmoitukseen. Ongelma ratkaistu.

        // Mulla Sims 4 on toiminut n. 5 vuotta "64-bittisenä", eikä ole tullut mieleen kokeilla 32 bittistä siitä huolimatta että peli on ollut 32 bit. EA:n ilmoituksen mukaan pelikin on tarkoitus muuttaa 64-bittiseksi lähiaikoina. Noilla perusteilla ei liene aihetta kokeilla 32-bittistä. Pelin korjausta voisi tietenkin kokeilla, jos kiinnostaa.


    • Anonyymi

      Origin on poistanut simsi:4 multa ja se käskee aktivoida simsin tai jotain osaisiko joku auttaa ja onko jollakin sama ongelma

    • Anonyymi

      Heii! Mulla on vähän samanlainen ongelma. Eilen kun yritin simssiä pelata, se alkoi itse päivittää itseään. Mutta kuitenkin sen jälkeen yritin pelata, näytölle tuli keltainen kolmio-merkki jossa lukee jotakin että "Ei voitu käynnistää: The sims 4 on jo käynnissä. (ed35e0ea:29f00e76:00000000:18a1dd51)" Onko jollain muillakin sama ongelma? Osaako joku auttaa?

      • Anonyymi

        Ootko jo käynnistänyt koneen uudestaan? Kokeillut pelin korjaamista sen jälkeen?


    • Anonyymi

      siis mulla on nyt ollut vaikka kuinka kauan sellanen ongelma että kun avaan simsiä niin se välkyttää valkosta ja mustaa ruutua discordia ja sitten palaa alotusnäytölle :/ oon kokeillut poistaa originin ja simsin kokonaan mutta ei auta. kaikki custom contentit oon myös poistanut eikä oo modeja ollenkaan. 'korjaa' nappi ei tee mitään ja koneessa on täydet resoluutiot ja 64 bittiä. oon käynnistänyt konetta uudelleen ja testannut myös sillä EA-app mutta mikään ei tunnu toimivan :/ lakkasi toimimasta just kun olin ostanut gamepackin lol

      • Anonyymi

        Mulla kans ongelma pelin kanssa just nyt! Painan pelaa nappia Origissä mutta sit se ei koskaan käynnisty. Oon monta kertaa laittanut sähköpostia EA:lle mut ne vaan sanoo et mun pitäis tarkistaa että netti toimii (?) ja en siis pääsen kirjautumaan Origiin jos mulla ei toimi netti joten se tuntuu jotenki oudolta että ne luulee että netti ei toimi.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      280
      3104
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1565
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1291
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1207
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe