Tiesittekö, että meidän ikäisillämme on suurempi vaara joutua kotitapaturman uhriksi kuin liikenteessä ja näitä vaaroja voimme ehkäistä ennalta. Laitan tähän linkin, josta voimme tutkustua moniin opasteihin välttyäksemme vaaroilta ja osataksemme toimia oikein vaaratilanteen uhatessa tai onnettomuuden sattuessa.
Kissalla sanotaan olevan yhdeksän henkeä, mutta meillä ihmisillä on vain tämä yksi ainoa.
Pitäkäämme siitä hyvää huolta.
AVAA LINKKI
http://www.spek.fi/ajankohtaista/
Luitko - ymmärsitkö lukemasi?
Kerro miten itse olet varautunut, sillä
- vahinko ei tule kello kaulassa.
IHMISELLÄ VAIN YKSI HENKI
4
305
Vastaukset
- Luiko
"Ei se luiko mitää, mutta se kössähdys!"
Meidän iässämme näitä kössähdyksiä sattuu aivan liian usein. Tiesitkö, että tapaturmistamme jopa 80 prosenttia on juuri kaatumisia, liukastumisia ja muita kupsahduksia.
Yksi lonkan murtuma maksaa sairaalahoitona satatuhatta vanhaa mummonmarkkaa.
Parempi vara kuin vahinko!
Onko sinulla liukuesteet kun "liisan liukkaat" tulevat yllättäen?- Tammaton
Turvatallissa on paljon mielenkiintoisia tehtäviä.
Tutustu ja testaa tietosi ja taitosi.
http://raita.scp.fi/turvatalli/ Tammaton kirjoitti:
Turvatallissa on paljon mielenkiintoisia tehtäviä.
Tutustu ja testaa tietosi ja taitosi.
http://raita.scp.fi/turvatalli/Tämä turvatalli on mitä parhain tutustumiskohde yhdessä lasten kanssa. Minä ainakin sain paljon uutta hyödyllistä tietoa ja sen kertausta kun kävin sivustolla.
Lasten kanssa yhdessä tutkien ja keskustellen saamme mukavan tutkimusmatkan, josta on varmaan paljon hyötyäkin.
- Avulias Aatu
Ennen oli tpana auttaa pulaan joutunutta, mutta miten nyt?
Kun menet auttamaan vaikkapa hakattua mummoa niin joudut todistajaksi raastupaan ja väärästä aputoimenpiteestä voit saada syytteen?
Onko sinulla kokemusta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202970Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3612653Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o482410Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä302390Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581948Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181479Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121472- 721393
- 571349
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?141321