Tägit google-hakuun?

Heiluva hammaspeikko

Olen tekemässä ekaa kertaa kotisivua nettiin. Kyseessä pieni yritys ja käytän office 365 -ohjelmaa. Kun olen lisäämässä tägejä (hakukoneoptimointi) sivulle, kolme ekaa kohtaa ovat Name, Title ja Browser Title. Mitä niihin tulisi laittaa?
Niiden jälkeen tuleviin Meta Description ja Keywords -kohtiin osaan kyllä jotain väsätä.

6

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmm...

Title kohtaan tulisi sivusi otsikko. Tämä otsikko on se mikä näkyy esimerkiksi googlessa sinisellä linkkinä.

Browser title on ilmeisesti selaimessa aivan ylhäällä ikkunan nimenä näkyvä otsikko.

• tuotanoinjoo

Minun mielestäni keywordsiin ei tarvi laittaa laittaa mitään body-osaan kun kirjoittaa oikeanlaista sisältöä niin hakukone saa tarvitsemansa

• Samppi35

Mikä muuten on Titlen ja Browser Titlen ero?

• Koodimies

Meta keywords -tägiä on turha määrittää, sillä hakukoneet jättävät sen huomiotta.

• tehkääitsekaikki

Google löytää uuden verkko-osoitten, siellä olevat valokuvat ym vasta viikkojen kuluttua. Googlelle voi myös lähettää uuden verkko-osoitteen nimen.

Kotisivujen sisältö on tärkeä hakukoneoptimoinnissa. esim. Myytte nahkatakkeja. Tehkää artukkeleja nahkalaukuista, nahkahousuista, nahkakengistä, nahkavöistä, kaikkea mikä liittyy nahka-asusteisiin. Tekstin voi kopioida vaikka Wikipediasta.

Kun joku tekee google haun "nahkahousut", tulee teidän sivut näkyville, ja ostaja näkee että teillä on myynnissä nahkatakkeja. Kun sama henkilö seuraavan kerran hakee "nahkatakkeja" ehdottaa google Teidän sivujanne koska sama IP-osoite oli jo aikaisemmin sivuillanne. Mitä enemmän käyntejä sivuillanne sen ylempänä sivunne on googlen haku ehdotuksissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      53
      3906
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      91
      2310
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      1972
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      22
      1773
    5. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1516
    6. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      26
      1491
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      15
      1162
    8. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1118
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      107
      1059
    10. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      79
      1022
    Aihe