Salut !
Olen ajatellut lukiosta päästyäni muuttaa Ranskaan. Tarkoituksena ei olisi mennä opiskelemaan, vaan saada työpaikka ja asuinpaikka jostain päin maata. Ehkä joskus myöhemmin vuosien päästä opiskelisin itselleni jonkun ammatin, en tiedä.
Uskoisitteko, että tämä olisi missään määrin mahdollista?
Ranskaan muuttaminen 19-vuotiaana ylioppilaana
2
87
Vastaukset
- ..............
On se mahdollista, jos saat Suomesta käsin työpaikan, jonka mukana tulee asunto, tai sitten myös siinä tapauksessa. että sulla on säästössä monen kuukauden vuokrarahat loma-asuntoon. Tai tunnet jonkun, jonka luona voit asua.
Ranskasta on todella vaikeaa löytää normaalia vuokra-asuntoa ilman, että palkkasi on vähintään kolme kertaa suurempi kuin vuokra, ja työnantajasi ranskalainen. Yleensä myös vaaditaan hyvä tuloisia takaajia, mutta poikkeuksen tässä tekee säätiöt.
Et saa pankkitiliä ilman asuntoa etkä saa normaalia vuokra-asuntoa ilman pankkitiliä. Et saa myöskään puhelinta tai pysty liittymään Ranskan terveys- ja sosiaaliturvasysteemiin ilman paikallista tiliä.
Työpaikkoja, joihin kuuluu asunto voisi löytyä greataupair.com:sta, Disneylandista tai loma-keskuksista.- täsmennys
Tarkoitin tuolla puhelimen saamisella tietenkin puhelinliittymää. Jopa prepaid on vaikea saada ilman osoitetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904