HIRVIMETSÄLLÄ

zhannah

Olin lupautunut isoveljeni seuraksi metsästysretkelle pitämään huolta ruokapuolesta. Olin kovasti ihmetellyt että miksi he minua siihen tarvitsivat, sillä osasivathan miehet itsekin tehdä ruokaa riistasta paistaa makkaransa. Kai he vain halusivat piristää minua jollain tavalla..

Tunsin suurimman osan metsästäjistä. Suurin osa heistä oli vanhempia miehiä, ukkoutuneita, mutta oli joukossa muutama sinkkukin ja nuorempi kaveri. Olin itse vasta 22-vuotias, ja tunsin itseni hiukan hölmöksi näiden neli-viisikymppisten miesten seurassa siitä huolimatta että mukana oli muutama nuorempikin sälli.

Pikkubussi kaarteli metsäteitä jahtituvalle, ja perille päästyämme porukka hajaantui lähimetsään tutkimaan ympäristöä. Bussissa olin huomannut yhden miehistä katselevan minua vaivihkaa. Vaaleahiuksinen ja sinisilmäinen neljänkympin puolessa välissä oleva mies oli istunut vieressäni bussin käytävän toisella puolella, ja oli uteliaasti seurannut jokaista liikahdustani. Kuitenkin joka kerta häneen katsoessani mies oli kääntänyt kasvonsa muualle ja jutellut kavereidensa kanssa. Tunsin oloni hiukan yksinäiseksi, olin sentään ainoa nainen koko joukossa. Onneksi oli sentään koiria mukana, niiden kanssa peuhatessa aika kuluisi nopeasti.

Hirvikoirat ryntäsivät luokseni kun rapistelin kuivamuonapussia jahtituvan portailla. Hirviseurue alkoi kokoontua keskelle pihaa ja ryhtyivät tutkimaan alueen karttaa ja jakamaan paikkoja. Bussissa vieressäni istunut mies katsoi minua joukon takaosasta ja hymyili varovasti. Vastasin hymyyn samalla tavalla ja käännyin nopeasti takaisin sisälle tupaan.

Koirat mässäsivät ruokansa ja rojahtivat makaamaan tuvan edustalle. Miehet ryhtyivät rassaamaan aseitaan ja valmistautumaan lähtöön. Minä jäin tupaan siivoamaan kesän jäljiltä pölyisiä paikkoja. Jäin seuraamaan ikkunasta hirvimiesten touhuja. Katseeni kuitenkin kiinnittyi väkisin vieressäni istuneeseen mieheen. Siinä miehessä oli jotain outoa, hyvällä tavalla tosin. Tiesin miehen olevan ihan vakioporukkaa tässä hirviseurueessa, ja olin varmaan kuullut hänen nimensäkin joskus, en vain muistanut sitä millään.

Tuijotin miehen vahvoja, pakkasesta punehtuneita käsiä ja ajatukseni lähtivät harhailemaan omille teilleen. Vatsani kääntyi ympäri miehen nostaessa kasvonsa nopeasti ylös. Silmämme kohtasivat ikkunan läpi, ja hämilläni katosin tuvan pimentoon.

Veljeni kompuroi tupaan sisälle ilmoittamaan että he lähtisivät nyt jahtiin. Menin tuvan portaille katsomaan kun miehet ottivat koiransa ja lähtivät hanhenmarssia metsän siimeksiin. Vaaleatukkainen sinisilmäni kääntyi vielä katsomaan minua ja nosti kättänsä huomaamattomasti. Nyökäytin päätäni takaisin ja jäin istumaan tuvan kuistille. Ihailin viereisen järven valkoiseksi jäätynyttä pintaa ja sen pinnalla rääkkyviä fasaaneja. Hetken siinä istuttuani menin takaisin sisälle ja keitin itselleni kahvia. Uppouduin mukaani ottaman romaanin pariin kun tiesin miesten viipyvän metsässä useamman tunnin. Kuuntelin samalla musiikkia ja rauhallinen sävel alkoi unettamaan.

Muutaman tunnin kuluttua aloin ihmetellä ulkoa kuuluvaa meteliä. Laitoin kirjan sivuun ja menin katsomaan äänen aiheuttajaa. Sinisilmäni ja veljeni sieltä tulivat ilmiriidassa. Vedin kengät jalkaani ja juoksin erottamaan kaksikon toisistaan. Miehet hiljenivät kiukkuisesta käskystäni. Veljeni valitti että Jarmo oli huolimaton ja muutenkin täysi idiootti. Jarmo kuunteli hiljaa vieressäni omituisia syytöksiä. Vihaisena koppasin veljeäni takaraivolle ja tämä vaikeni välittömästi. Komensin veljeni takaisin metsään. Jarmo oli liukastunut jäiseen kiveen ja nyrjäyttänyt nilkkansa.

Autoin Jarmon tupaan ja laitoin nopeasti jääpussin hänen nilkkansa ympärille ja laitoin tuolin jalan alle. Toin hänelle kupin kahvia, istuin vähän matkan päähän sohvalle hänestä. Hiljaisuuden vallitessa vaihdoimme katseita ja tunsin itseni hiukan vaivautuneeksi. Jarmo pyysi minut viereensä ja vaistojen ohjaamana istuin hänen vierelleen. Lantioni kosketti hänen lantiotaan ja kylmät väreet menivät selässäni. Hän laski toisen kätensä reidelleni ja liu’utti sitä eestaas. Kurkkuani alkoi kuivata katsoessani Jarmon sinisiä silmiä näin läheltä. Yhtäkkiä Jarmo painoi huulensa huulilleni ja alkoi suudella kiihkeästi. Vastasin suudelmaan vähintään yhtä kiihkeästi janoten miestä vain lisää. Hänen kätensä liukuivat villapaitani päällä mutta eksyivät nopeasti sen alle. Herkät nännini kovettuivat kosketuksesta ja Jarmo nosti villapaidan päältäni viereiselle tuolille. Musta satiini näytti syntiseltä heikkoa valoa vasten mutta nekin katosivat päältäni nopeasti. Jarmo otti jääpussin jalaltaan ja kaatoi minut sitten sohvalle. Tunsin kuinka hänen kovaksi paisunut kalumsa painui vakoani vasten. Farkkujeni vetoketju avautui hitaasti kiihkeän suutelun lomassa. Vedin Jarmolta hänen villapaitansa pois ja ihailin lihaksikasta vartaloa. Himoitsin tuota miestä niin että en enää tahtonut pysyä nahoissani. Tunsin kun Jarmon sormi ujuttautui pikkuhousujeni alle ja upposi helposti posliinivakooni. Hän veti farkkuni kokonaan pois ja pikkarini menivät siinä samalla. Jarmo laskeutui alaspäin ja nuolaisi hellästi turvonnutta klittaani. Vikkelä kieli leikki pillussani ja sain niin ihania väristyksiä että en voinut muuta kuin huutaa. Valtava orgasmi vavisutti vartaloani ja mehuni valuivat pitkin Jarmon sormia jotka olivat vaossani. Ketterästi nostin itseni ylös ja avasin Jarmon maastonväriset metsästyshousut. Mustista boksereista ponnahti hänen kova kalunsa ja ahnaasti nuolaisin sen sileää vartta ja imaisin ajellut pallukat suuhuni. Kiimaisena nuolin ja imin turvonnutta kalua jonka pää oli jo alkanut punoittaa käsittelystä. Mies potki housut jalastaan ja kääntyi päälleni työntyen samantien sisääni. Jarmon silmät laajenivat suuriksi kun hänen kova kalunsa työntyi tiukkaan ja märkään pilluuni. Rajun ravin päätteeksi häne laukesi rajusti sisääni. Tunsin kun lämmin lasti syöksyi pilluuni ja iso kalu sykki sisälläni viimeisiä pisaroitaan ampuen.

Makasimme sohvalla päällekkäin kiivaasti hengittäen. Jarmo suuteli vielä minua kiihkeästi ja kiersi hiuksiani sormiensa ympärille. Koiranhaukunta havahdutti meidät ja salamannopeasti aloimme pukea vaatteita yllemme. Muu hirviseurue palasi metsältä mukanaan pari uroshirveä. Istuin sohvan toiseen päähän kirja kädessäni. Veljeni tullessa ensimmäisenä tupaan sisälle hän katsoi meitä arvioivasti ja meni keittiöön. Posket punaisina vilkaisimme Jarmon kanssa toisiamme. Muu seurue rymisteli koirineen sisälle ja suureen ääneen joristen ryhtyivät naureskelemaan omille vitseilleen. Minä siirryin keittiöön veljeni perässä. Veljeni katsoi minua ja kysyi sitten oliko aika käynyt pitkäksi täällä. Vastasin että eipä tuo nyt niin kovin pitkästyttävää ole ollut, ja ryhdyin laittamaan ruokaa nälkäisille metsämiehille.

0

8588

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

        Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
        Maailman menoa
        287
        3192
      2. 202
        2898
      3. Hei A, osaatko

        sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
        Ikävä
        71
        2484
      4. Synnittömänä syntyminen

        Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
        Helluntailaisuus
        223
        1958
      5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

        "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
        Suhteet
        14
        1392
      6. Mitä tämä tarkoittaa,

        että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
        Ikävä
        42
        1371
      7. Nukkumisiin sitten

        Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
        Ikävä
        4
        1327
      8. Syö kohtuudella niin et liho.

        Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
        Laihdutus
        24
        1298
      9. Muistatko komeroinnin?

        Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
        Suhteet
        51
        1267
      10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

        Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
        Maailman menoa
        162
        1231
      Aihe