Mietin aina välistä, että mitä elämässä pitäis tehdä nykyinenkään elämä ei paljoon onnea ole tuonut. Koulun keskeytyin 2,5 vuotta sitten toisen vuoden alussa eli peruskoulun jälkeen vuoden oli koulussa. Nyt elämä ollut vähän hukassa ja välistä tulee tunne, että tekisi varmaan hyvää aloittaa tyhjältä pöydältä jättää kaikki entisestä elämästä pois. Muuttaa kauvas ja jättää perhe ja ystävät. En tiedä onko siitä ensimmäisestä vuodesta mitään hyötyä jos hakee uuteen kouluun. Entisessä koulussa oman luokan luokkahenki vei itseltäkin innon aika nopeaa opiskeluun, ehkä olen heikko mutta luokkahenki kyllä vaikuttaa nopeaa, jos se pääsee vaikuttamaan. Armeijan olen käynyt tiedän, että tässä tilanteessa ei elämä tule ainakaan onnellisemmaksi kääntymään. Lenkillä olen käynyt yrittänyt vähän panostaa edes siihen.
Kysymyksiä saa esittää ja vastauksia...
Koulun keskeyttänyt
1
130
Vastaukset
- syyyyyys
Ei mikään ole mennyt hukkaan. Opiskeluissa oot varmasti jo jotain saanut suoritettua ja seuraavissa opinnoissa saat ne hyväksytyksi. Näin oli itsellänikin.
Opiskele itsenäisesti (kansalaisopistot tms.) tai yritä hakeutua töihin, vaikka osa-aikatyöhön, mihin vaan. Sillä tekemällä yleensä ajatus kirkastuu siitä, että mikä olisi se sinun juttusi. Ja usko että jossain kuitenkin on samanhenkisiä työ/opiskelukavereita.
Nämä ohjeet on helppo sanoa...tiedän. Itsekin oon vellonut pohjamudissa...mutta joskus jostain "ihmisten auttamis-ohjelmasta" kuulin juuri sen ohjeen, että tee jotain...älä jää kotiin. Esim. kys.ohjelmassa neuvoa oli tullut kysymään viulunsoiton ammattilainen, joka ei rasitusvamman vuoksi voinut tehdä työtänsä...mutta ei vielä tiennyt mitä se olisi mitä halUisi tehdä.Hänet neuvottiin ottamaan mitä työtätahansa... sinä aikana kirkastuisi se, että mitä voisi tehdä loppuelämälleen.
Aloita joku lyhyt kurssi. Suorita se loppuun...se vahvistaa sinua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438168
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724696
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373420Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483136Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482858Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262825- 392659
- 412106
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817