Onko SP2 pakollinen tietoturvan kannalta?
Kun ei oikein tee mieli rupee lataamaan kun tuntuu turhalta. Windwsin palomuurit ja ne. Tuleeko siinä tosiaan mitään hyödyllistä mukana? Kun en käytä edes IE:tä niin mihin niitä sen päivityksiäkään tarvii?
Mutta eikös ollut niin että windowsin päivitykset update-sivulta onnistuu vaan IE:llä. Ainakin se mulla avaa sen IE:llä vaikka oon asettanu paloketun (FireFox) oletusselaimeksi.
Viimeeksi kun tuli automaattinen päivitys niin en viittiny lataa kun aattelin et se SP:n kakkiainen tulee sieltä nyt väkisinkin. Mutta ei onneks tullut.
Kaveri latas SP2:en ja ei ollut ongelmia. Mutta hirveitä sählinkejä oon täällä lukenu.
Noniin sain nyt mielenrauhan kun sain kysyä kaiken mahdollisen tosta. Jos suosittelette todella niin ehkäpä lataan sitten sen.
SP2 pakollinen?
5
1214
Vastaukset
- Löytyy
Tätä samaa asiaa on käsitelty jo aikaisemmin lukemattomia kertoja eri palstoilla joten olisi ehkä syytä lukea sieltä vastauksia.
- aivan niin
Ei ole pakollinen mutta käy silti updatessa, siellä on useita päivityksiä sp1. seen ja ne on syytä laittaa.
- vaan
Onhan tässä pärjätty sp1 ja kaikkien muidenkin kanssa
älä nosta käsiä pystyyn :) - jore
Kirjoituksesi oli loistava esimerkki ajatuksenvirrasta;)
SP2:ssa on todella hyviä ominaisuuksia, mm. se, että kone voi kaapattuna (vittumaisen viruksen saatuaan) lähettää porttiskannausta vain minuutin ajan, jonka jälkeen kone voi lähettää vain 10 skannausta minuutissa. Tämä estää verkkojen tukkeutumista, ja siitä syystä SP2 pitäisi olla pakollinen kaikilla XP-koneilla, varsinkin sellaisilla, joilla ei ole virusskanneria. - I.E & S.P2
On se,jos aikoo käyttää mm.Internet Explorer-selainta!. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482503
- 1801738
- 921598
- 691573
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k61005- 80958
- 68881
- 61856
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188834- 61818