Mitenhän tuon TrueCryptin kanssa on, onko selvyyttä sen käytön turvallisuudesta tullut. Itse olen vanhan 7.1a - version käyttöä jatkanut. Tosin varauksin. Yhtä hyvää korvaajaa TrueCryptille en ole löytänyt.
True Crypt
Mitä tehdä tai ei...
3
141
Vastaukset
Ei ole enää niin turvallinen kuin ennen.
- Rajansa salauksellakin
Mitä sille sitten tapahtui, onko tietoa. Jotenkin outo koko juttu. Oliko ohjelma liiankin hyvä...
- bYR8PPSQ
Ehkäpä pukumiehet kävivät kylässä. Kenties.
Auditoinnissa ei tähän mennessä ole löytynyt mitään sellaista, joka antaisi olettaa että Truecryptissä olisi on vakava aukko. Käyttöä voi siis jatkaa huoletta.
Kuolemaankaan ohjelma ei suostunut. Kehitys jatkuu uusin voimin.
https://truecrypt.ch
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 754321
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1064039Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582517Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672367BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1452270- 1322077
Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik412074- 491949
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?541708- 591704