Hei!
Olen etsimässä merikäyttöön sopivaa matkavenettä 4:jälle hengelle.
Minulla on aikas monta vaihtoehtoa , mutta en osaa valita niistä sopivaa!
Kertoisitteko omia kokemuksianne veneistä taikka muista samantapaisista.
Yamarin 5220 BR Yamaha 100 hv 4-tahti vm.2005
Bella 612 Excel Evinrude 150 hv 2-tahti ruisku. (Ficht Ram) vm.2001
Sea Ray 180 DC Mercury 135 hv Optimax vm.1999
Bella 561 HT Mercury 90 hv Optimax vm.2005
Omat suosikkini ovat Bella 612 excel evikalla sekä Sea Ray.
Kertoisitteko mielipiteitänne moottoreista sekä että veneistä.
Menen huomenna koe ajamaan 2 venettä noista.
Sopivatko veneet merikäyttöön helsingin saaristossa ?
Omat suosikkini ovat nuo 2-tahti ruiskukoneet eteenkin evikka.
Matkavene merikäyttöön!
ogu2001
1
249
Vastaukset
- speedy gzl
yamarin 5220 br varma valinta ja vakaa, käyttäytyy hyvin ja pitää arvonsa.
Siinä on lisäksi hyvät säilytystilat. Kaverin veneellä pyöritty pitkin eteläsuomea ja ei moitittavaa kokoisekseen..
Toi evari on noista selkeästi huonoin vaihtoehto! niissä oli paljon ongelmia ja valmistuskin lopetettiin aika nopeasti:)
Bella 612 saattaa rungolta olla ok, ei kokemusta.
Optimax ja mercut tuolta ajalta parasta mitä rahalla sai ja varaosat kohtuu hintaisia muihin verrattuna. Käy kokeilee niin selviää:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175800
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04641- 502849
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262846Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332286Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452280Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme211825Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731747- 381500
- 1711363