musta tuntuu huijatulta

tympis

Tämän vuoden BB:ssä oli potentiaalia vaikka mihin. Asukkaissa ei vikaa, tuotanto mättää! Miten voi olla, että toteutus huononee vuosi vuodelta.Ihmiset makaa ja kävelee, tai kukkuu... Viimeinen kausi tilattuna, ei maksa vaivaa enää tilata 24/7. 100 000 irtoaa liian helposti. Palkatkaa nyt ammattitaitoista porukkaa kehittämään tehtäviä, tai antakaa olla, kun ette osaa.

16

425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se on vaan näin

      Siellä on ja pysyy sama porukka ohjelmaa tekemässä sen lopettamiseen saakka. Ja ne on vuosi vuodelta enemmän leipääntyneitä ja hyviä ideoita vailla. Eikä niillä edes olisi varaa kesken kauden palkata uutta porukkaa kun säästely ja sponssirahojen niukkuus paistaa muutenkin läpi. Suurin osa tuotannon duunariosastossa on minimipalkalla vetäviä harjoittelijoita.

      Viime kausien perusteella kesken kauden ei tule mitään isoja muutoksia mihinkään tai korkeintaan touhu muuttuu entistä tylsemmäksi kauden edetessä.

    • hauskaa???

      Kunnon kemuja siellä kaivattais ja molemmille puolille.Jos sama peli jatkuu,kukaan ei jaksa katsoa, koko ohjelmaa,ei kiva vai mitä?

      Bileet, paljua/saunaa/juomaa/ruokaa.Kellarista ainakin löytyy asian osaavaa porukkaa ja meno on sen mukaista,uskoisin.

      Olen nyt pari viikkoa katellu iltaisin BB:n ja edellis vuosiin verrattuna meno on aikas aneemista,meininki tuskin on asukkaista kiinni

      • BB Funny

        On se asukkaistakin osin kiinni, nyt on historian huonoimmat asukkaat valittu.
        Tehtäviä taloon kaivattaisiin, joka vuosi on hehkutettu että kaikki olisi nyt paremmin mutta ei, olen uskonut että näin olisi mitta silti kaudet menee alaspäin ja lujaa.
        Saisin heti taloon säpinää jos olisin itse päättämässä tehtävistä ja tapahtumista, helppoa, ei tarvittais kun tehtävistä pitempiä, päivätehtävät esimerkiksi päivän pituisiksi ja yökin olisi puurtamista.


      • bblauta
        BB Funny kirjoitti:

        On se asukkaistakin osin kiinni, nyt on historian huonoimmat asukkaat valittu.
        Tehtäviä taloon kaivattaisiin, joka vuosi on hehkutettu että kaikki olisi nyt paremmin mutta ei, olen uskonut että näin olisi mitta silti kaudet menee alaspäin ja lujaa.
        Saisin heti taloon säpinää jos olisin itse päättämässä tehtävistä ja tapahtumista, helppoa, ei tarvittais kun tehtävistä pitempiä, päivätehtävät esimerkiksi päivän pituisiksi ja yökin olisi puurtamista.

        No ei ole historian huonoimmat asukit. Se Houkon kausi oli paskin, siis joukon.


    • Se on...ei ratkaisu

      Onnistunut ja viihdyttävä kausi tulee hyvistä viikkotehtävistä, tarpeellisesta määrästä muita aktiviteetteja sekä onnistuneista asukasvalinnoista.

      Jos noi tai toinen noista ei ole kunnossa, niin kausi ei ole hyvä eikä siihen mitkään bileet tai viinat auta, tai korkeintaan toimivat tekohengityksenä hetken verran muutaman harvan kerran kaudessa.

      24/7 tilaajana todistin kuinka 2010 kaudella työnnettiin viinoja ja bileitä melkein jatkuvalla syötöllä mutta ei ne mitään pelastanut.

      http://www.iltalehti.fi/bigbrother/2010110512646653_bb.shtml

      • bblauta

        Katsoja luvut ovat romahtaneet tänävuonna. Vain BB ekstrassa on ollut ennemmän katsojia kuin 2012, 2011 tavis BB issä.


      • khju
        bblauta kirjoitti:

        Katsoja luvut ovat romahtaneet tänävuonna. Vain BB ekstrassa on ollut ennemmän katsojia kuin 2012, 2011 tavis BB issä.

        Vähän melkein säälittää, kun ajattelee että ensi viikolla varmaan kaikkien BB-ohjelmien katsojaluvut ovat vielä ekasta viikosta romahtaneet, kun talossa ei ole tapahtunut mitään, ei edes bileitä. Talk Show ehkä vielä pysyy samassa tai jopa nousee häädön takia.


    • poromies7

      Mummo talossa pilaa paljon.

      Jeps tuotanto on ollut pihalla jo monta vuotta, mut jos rahaa tulee niin ei kait sen väliä.

      En ole vielä euroakaan antanut BB 2014 ja ostan ehkä 24 7n loppukaudesta ehkä ostan ehkä en.

      ÄÄnestän ehkä finaalissa 2 eurolle tai sit en.

    • pettynyt :(

      Olen kyllä aloittajan kanssa ohan samaamieltä.olen tosi peytynyt tähän astiseen. Onneks ei tarvinnu etiksern maksaa 24/7 kun sattuu olemaan toi mtv3 total paleyti niin siinä tuli nyt lahjsksi toi BB. Kyllä harmittais jos olis joutunu maksamaan tosta erikseen.Huonommaksi on menny vuosi vuodelta. Mä en tykkää myöskään tästä et on kahdessa osassa, olis helpompi seurata jos kaikki olis samassa tilassa ja muutenkin olis enemmän ehkä yteenottoja yms. Nyt ollaan kaikki niin kavereita.

    • annavoittoon

      Tuo jako mielestäni pilaa asukkaiden potentiaalin.

    • TimoS3

      Surkeimmat asukkaat 4ever

    • Mitä voi odottaa?

      Jos ihmiset kykkii 24/7 suljetussa talossa,,ei voi olla odotettavissa muuta kuin tylsyyttä sekä asukkaille että katsojille.

    • Voi höh.

      Mä en ole BB:n takia koskaan uhrannut senttiäkään,tyhmät maksaa tyhjästä ja äänestelee itselleen isot puhelinlaskut.

    • epärehellistä paskaa

      Ihan paska kausi kun Jussi tippu nyt ja nimot ja jonnat ja tuulikit ja armit saa jatkaa ...

    • huonot asukkaat

      Asukasvalinta oli epäonnistunut vitsi!

      Poromies on ainut onnistunut tyyppi. Jussi oli toisaalta ihan viihteellinen höpöttäjä ja muiden asukkaiden hajottaja. Dania ja Jarnoa joten kuten sietäisi jos ne vaan pystyisi erottamaan toisistaan. Liian samannäköisiä.

      Akat on kaikki karmeita sekä katsoa että kuunnella.

      MUTTA silti kaiken on pilannut tuotanto kokonaisuudessaan. Täysin ideaköyhää touhua. Koska asukkaat ovat saamattomia nahjuksia ja niiden seuraaminen sinällään on yhtä tuskaa, niin silloin pitäisi tuotantotiimin järjestää tuonne taloon koko ajan jotain touhua aamusta iltaan.

      • epärehellistä paskaa

        Jep Jep, kuten sivukalju Jonna sainoisi. Nimenomaan kuten Nimo sanoisi.

        Jep jep, nimenomaan.

        Ongelma on toi häkki joka jakaa ennestään pienen talon vielä pienemmäksi, kartano voi viettää aikaa sohvalla, keittiössä, ulkona tai makkarissa.

        kellarilla on makuuhuone pieni ja vielä pienempi tupakkapaikka kivillä.

        Alkuviehätyksen jälkeen talo on nyt nähty ja kierot peluritkin on nyt paljastuneet. Edessä on makoilua ja tyhmien tehtävien odottamista.

        Bileeissäkään ei ole tapahtunut vielä yhtään mitään edellisvuosiin verrattuna.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe