Moro kaikki ihanat naiset viitasaarelta ja lähi alueelta!
Täällä olisi yksi tällainen 21 vuotias mies joka haluaisi päästä vieraan ja myös vanhemman naisen kanssa viettämään mukavia hetkiä johonkin salaisesti!! ;)
Laita minulle s - postia [email protected] niin voidaan jutella ja tutustua ja sitten myös tavata mahdollisimman pian ! ;)
Viitasaaren naiset !
12
738
Vastaukset
- Vastaus Ongelmaan
- TRekonen
( 358) 045-80 671 54.
NBA ,CHL ,laavuni ,verkot. Ei muille tietojani.
- Homma
Käy hieronnassa, niin homma sujuu.
- ysiämkolme
missä hieronnassa? kuka osaa?
- Viriili mies
Kävisikö miesseura. Tässä olisi viriili 70 vuotias tukeva mieshenkilö.
- kylet hylkii
Kannataa olla varovainen Viitasaaren akkojen kans,ovat kovin alttiita maan vetovoimalle,piellä kantsii pyssyy taik käyp huonost
- .....
up
- etsinpanoseuraa
Mä oon tuloss asumaan vsaarelle ja mä oisin kysässy ett kandeeks panoseuraa ettiä vaikk uimahallista?
- etsinpanoseuraa
Kauhia seisokki päällä kokoajan.
- Anonyymi
Viitasaaren kauneimmat naiset top 10? Mikäli niit kymmene löyty hahah. Onk tääl hehkei neitokaisii ko 2kk asumisen jälke nähny ko pari?
- Anonyymi
Kutsukaa Reetu käymään siel,ni alkaa löytymään neitosia vaik,vmistä.
- Anonyymi
S-Marketissa on kaksi isotissistä myyjätyttöä. Käy vonkaamassa niitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569