Moro kaikki ihanat naiset viitasaarelta ja lähi alueelta!
Täällä olisi yksi tällainen 21 vuotias mies joka haluaisi päästä vieraan ja myös vanhemman naisen kanssa viettämään mukavia hetkiä johonkin salaisesti!! ;)
Laita minulle s - postia [email protected] niin voidaan jutella ja tutustua ja sitten myös tavata mahdollisimman pian ! ;)
Viitasaaren naiset !
12
978
Vastaukset 12
- Vastaus Ongelmaan
- TRekonen
( 358) 045-80 671 54.
NBA ,CHL ,laavuni ,verkot. Ei muille tietojani.
- Homma
Käy hieronnassa, niin homma sujuu.
- ysiämkolme
missä hieronnassa? kuka osaa?
- Viriili mies
Kävisikö miesseura. Tässä olisi viriili 70 vuotias tukeva mieshenkilö.
- kylet hylkii
Kannataa olla varovainen Viitasaaren akkojen kans,ovat kovin alttiita maan vetovoimalle,piellä kantsii pyssyy taik käyp huonost
- .....
up
- etsinpanoseuraa
Mä oon tuloss asumaan vsaarelle ja mä oisin kysässy ett kandeeks panoseuraa ettiä vaikk uimahallista?
- etsinpanoseuraa
Kauhia seisokki päällä kokoajan.
- Anonyymi
Viitasaaren kauneimmat naiset top 10? Mikäli niit kymmene löyty hahah. Onk tääl hehkei neitokaisii ko 2kk asumisen jälke nähny ko pari?
- Anonyymi
Kutsukaa Reetu käymään siel,ni alkaa löytymään neitosia vaik,vmistä.
- Anonyymi
S-Marketissa on kaksi isotissistä myyjätyttöä. Käy vonkaamassa niitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.135776Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois197720Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars103713Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47677Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!28653- 61639
- 47600
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59535Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29531Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102520