Käsittääkseni Helsingin Vihreiden kaupunginvaltuutettu ja Freud Marx Engels-yhtyeen laulaja Pekka Myllykoski on nuorempana opiskellut lääketiedettä. Mutta mistään ei löydy tietoa, olisiko opiskellut lääkäriksi asti ja onko toiminut lääkärinä?
Freud Marx Engels-yhtyeen kappaleista suurin osa on alkoholiaiheista kantria ja Pekka Myllykosken kerrotaan olleen humalassa kaupunginvaltuuston kokouksessa. Käyttääkö hän alkoholia paljonkin?
Ainakin yksi yhtyeen esiintyminen televisioitiin 80-luvulla ja tuntui olevan päissään? Teeskentelikö hän päihtynyttä vai oliko oikeasti päissään?
Pekka Myllykoskella ei ole ajokorttia mutta onko hänellä koskaan ollut?
Yhdessä televisio-ohjelmassa vuosia sitten hänellä näytti olvan paljon kissoja mutta kuinka monta hänellä on?
Pekka Myllykoski (Freud Marx Engels)
8
3523
Vastaukset
- Sininen
on joutunut vihreissä syrjityksi, koska hän käyttää vain alkoholia, joka ei sovi yhteen vihreiden puolueohjelman ruohonjuuri tason ajatteluun.
Tosi vihreä vain pössäyttelee.- pikku vinkki
huumorin kehittäminen on sallittua..
- Mikko S
Myllykoski on lääketieteen kandidaatti ja on opiskeluaikanaan toiminut lääkärin tehtävissä. Valmiiksi asti hän ei ole ehtinyt,kun musiikkiura vei miehen. Hieno bändi :)
- määää
se siis, että ei lääkäriksi asti ole valmistunut. Kyllä ehtii valmistua, vaikka muusikko oliskin.
Tosin ainakin aikoinaan lapinvaelluksilla oli mukana väkevää rommia.
Tässä taannoin 45:n keikalla kiirehti kellarista ja pyysi nöyrästi anteeksi ohi kaljajonon painamista. Oli kova jano ja kitarasoolo kestää vain tovin. Kerkesi ottaa 2 pitkää.- FaniAikojenAlusta
Viisas mies, Näkijä, Herkkä Kokija, Luova oman alansa Nero. Kiitos Musiikista.
Kevyet mullat.- jassonpöytäviinit
Juoppo paska, kuten jassokin.
- 3jalisänumeromake
Pekka oli dr'pepper toiset tykkää toiset ei🤓 Mulle Pekka oli tärkeä persoona ja tuntojen tulkki pelasti monet päiväni biiseillään ja antoi uutta potkua! Kiitos siitä Pekalle ja muille Freudeille!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk1094226Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n302309Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj532088Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge361474- 371285
Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et111243Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o171017Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.471005Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit77975Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä
Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk7929