Haluaisin vaan tietää,että minkä ikäsii pelaajia Simsseillä on? Ite oon 15-vuotias.
Mä en oo yli vuoteen pelannu Simssiä,koska kyllästyin siihen kaiketi liikaa pelattuani, mutta nyt mua kiinnostais hankkia Sims 2...Onkohan järkevä hankinta..? Eroaako se paljon ykkösestä? Säilyykö mielenkiinto pitempään?
Kiitos kaikille jotka otitte kantaa ja vastasitte kysymyksiini! :D
Minkä ikäsii pelaajii?
18
1024
Vastaukset
- senu
mä oon 14 ja pelaan simsiä
- villikissa91
Mä oon 13, niinku nimimerkistäkin näkyy.
Ja mun veli pelaa kans Simssii ja se on 11w. - täti
42 v ja pelaan nyt kakkosta, ykkönen oli ennen. Mun tyttö on 12 ja pelaa myös. Mukavasti menee vanhemmankin aika pelatessa.
- Jessie
16 olen ja pelaan Simsiä, parempi mielestäni kuin ykkönen, enemmän mahollisuuksia, itse aikoinaan kyllästyin myös Sims 1.
- toinen täti
Olen 39 ja pelaan Simssi 2 ja muitakin simssejä esim SimCity.
Hauskaa että muitakin vanhempia pelaa.
17v
- Sims1994
Mä ooooooooooooooooooooooon 10w ja mun nimimerkistki näkyy!!!!!!!!!!! hehhhehehehhe
- jips
13 ja pelaa sims 2 innolla! itekin kyllästyin sims 1 uskon et en varmaan nopeest kyllästy sims 2 koska on nii hyvä! :)
- apaavi
No mää taas oon 12 vuotta.
- Amanda
..en kerro et oon 20wee ja pelaan kakkosta.. En kerenny kunnolla ees ykkösen makuun ku mun 26wee avokki kanto kakkosen kotiin (olevinaan ihan vaan mun mieliks, ite se sitä ensimmäisenä pelas).. ;D
- Kaisu
Olen 25 v. ja just sain Sims 2, joka on aivan ihana verrattuna 1:een.
- suitsis
oon 27 v.
- Kika
Mä oon 32-v. ja tykkäsin sikana ykkösestäkin, vaikka oli välillä pitkiä kausia etten pelannukkaan. Kyllä tää kakkonen tuntuu viel paljon upeemmalta, monimuotosempi.
- phoe
oon 11w ja kandee ostaa kakkonen... mä en voi ku se ei toimi meiän koneel
- nightfall89
Jeps,minä oon 14..vielä :P.Ja on kyllä järkevä hankinta :)
- SimsAngel
oon nyt 12.v ja tammikuussa tulee iäkseni UPEAT 13 vuotta.. njäh njäh... :D :D
en ite omista sims 2 mut musta tuntuu et siihe ei kyl helpolla kyllästy, niin mukavaa komenttii on näil palstoil ollu siitä sims kakkosest, et luulen et sitä VÄHINTÄÄN vuoden pelaa, ilman ettei kyllästy (tai no jos ajattelit sitä joka sekunti, tai päivä pelaa, niin sitten voitkin nopeesti kyllästyy :D )
:D mutta minäpä meen kerää tästä rahaa, koti töil väsäämällä, että saisin varaa tohon sims 2 :D hih hih hih.. viis euroo viikossa.. hmm, juu juu, en saa niit viittä euroo jos en tee SOVITTUJA koti töitä :D
mutta seli seli seli jäkä jäkä, oon niin kova puhumaan et kirjotan varmaan koht koko palstan :D heh heh - 94.v
SimsAngel kirjoitti:
oon nyt 12.v ja tammikuussa tulee iäkseni UPEAT 13 vuotta.. njäh njäh... :D :D
en ite omista sims 2 mut musta tuntuu et siihe ei kyl helpolla kyllästy, niin mukavaa komenttii on näil palstoil ollu siitä sims kakkosest, et luulen et sitä VÄHINTÄÄN vuoden pelaa, ilman ettei kyllästy (tai no jos ajattelit sitä joka sekunti, tai päivä pelaa, niin sitten voitkin nopeesti kyllästyy :D )
:D mutta minäpä meen kerää tästä rahaa, koti töil väsäämällä, että saisin varaa tohon sims 2 :D hih hih hih.. viis euroo viikossa.. hmm, juu juu, en saa niit viittä euroo jos en tee SOVITTUJA koti töitä :D
mutta seli seli seli jäkä jäkä, oon niin kova puhumaan et kirjotan varmaan koht koko palstan :D heh heh10!
- Simpura
...kohta 29
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252416- 1132031
- 1131657
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421523Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91457Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901065Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161201006Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87965Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35947Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15939