Itse, kun nautin arjen sosialismista ja demokratiasta, ja asun vuokra-asunnossa työttömänä ja tukia nauttien, niin asia ei henkilökohtaisesti minua kosketa, mutta laittaa kuitenkin miettimään näiden työssä käyvien vasemmistotoverien kovaa kohtaloa.
Maankaatopaikan aukioloaika on joka kuukauden viimeinen torstai klo 8-15.
Jos joku hullu kapitalismin rattaisiin työläiseksi on lähtenyt, niin millään ei ehdi tuomaan puutarhastaan vapaa-ajallallaan keräämiä jätteitään tuohon ajankohtaan. Järkeväähän olisi siis kansalaispalkka ja vapaus kapitalismin työnorjuudesta, niin toverivoimalla saataisiin tuotua vuokra-asuntojemme puutarhajätteet kunnanpäättäjien maankaatopaikalle annetun kellonajan mahdollistamassa ajanjaksossa.
Kansalaispalkalla ihmiset vapautuisivat orjatöistään ja kaikki olisivat onnellisia.
Paturin maankaatopaikka
3
2288
Vastaukset 3
- Anonyymi
Juuri näin!
Karanojalle pitempi matka ja maksaa min. 10 € - Anonyymi
Huomioippa , että me olemme JANAKKALASSA , ja täällähän pelaa ihan omat säännöt , ei voi olettaa , että huomioitaisiin ne jotka täällä maksavat verot palkoistaan kunhan hyväosaisilla on vain hyvin . Onhan se jo nähty kunnan muissakin päätöksissä . Ajetaan asiat niinkuin hyväveli suhteessa on parasta . Kuinka on vetkuteltu esim. jätteenkuljetuksen päätöksen kanssa . Taitaa olla monella hieman oma lehmä ojassa . Kerroppa mitä olet asioista mieltä ?
- Anonyymi
Lehmä salaojassa? Aika vähän tovereilla on nykyään lehmiä ja ojatkin kulkee jossain salassa. Asiat on siis aika hyvin meillä täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.383914- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei201718- 80680
- 70649
- 50635
- 66634
- 36620
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43581