Voisiko joku valistaa ja kertoa mitä on vyöhyketerapia ja mistä sitä saa?
Onko siitä todella apua raskautta yrittävälle?
Onkohan siellä käytävä useampaan kertaan ja paljonko maksaa?
Olen 23 vuotias nainen ja olemme miehen kanssa yrittäneen lasta jo jonkin aikaa..
vyöhyketerapia?
5
1517
Vastaukset
- Milla
Itse kokeilin vyöhyketerapiaa koska ei vaavia kuulu. Kävin 3 kertaa. Maksoi 40 euroa kerta. Ei ollut siitä ainakaan minulle apua. Mutta olen kuullut että joillekin siitä on ollut apua. Itsellä meni siihen usko, enkä viitsinyt useammin käydä.
- Nasu
Hei! Itse käyn tällä hetkellä vyöhyketerapiassa saman asian tiimoilla. Olen käynyt nyt vajaa pari kuukautta. Terapeuttini on kertonut hänellä olleen aikaisemmin samanlaisia tapauksia, ja raskaus on alkanut. Eräälle naiselle oli jopa lääkärit todenneet ettei ikinä saa lasta.. Eli vyöhyketerapiasta voi toisille olla apua, mutta ei apu muutamalla kerralla tule. (N.puol vuotta kuulema keskimäärin terapiaa)
Vyöhyketerapiassa on se ideana että kun koko keho voi hyvin niin mahdollisuus paranee. Esim. stressihän vaikuttaa raskaaksi tulemiseen.
On se ainakin ihanan rentouttavaa kun saa koko vartalon käsittelyn. Oma terapeuttini neuvoi minulle "aku-Pisteet", joita kannattaa käsitellä raskautta yrittäessä myös itse.
Tsemppiä! Ja kannattaa kokeilla! Ei se ainakaan pahitteeks ole! - punktio
Nasu kirjoitti:
Hei! Itse käyn tällä hetkellä vyöhyketerapiassa saman asian tiimoilla. Olen käynyt nyt vajaa pari kuukautta. Terapeuttini on kertonut hänellä olleen aikaisemmin samanlaisia tapauksia, ja raskaus on alkanut. Eräälle naiselle oli jopa lääkärit todenneet ettei ikinä saa lasta.. Eli vyöhyketerapiasta voi toisille olla apua, mutta ei apu muutamalla kerralla tule. (N.puol vuotta kuulema keskimäärin terapiaa)
Vyöhyketerapiassa on se ideana että kun koko keho voi hyvin niin mahdollisuus paranee. Esim. stressihän vaikuttaa raskaaksi tulemiseen.
On se ainakin ihanan rentouttavaa kun saa koko vartalon käsittelyn. Oma terapeuttini neuvoi minulle "aku-Pisteet", joita kannattaa käsitellä raskautta yrittäessä myös itse.
Tsemppiä! Ja kannattaa kokeilla! Ei se ainakaan pahitteeks ole!Hei , kerropa ne akupisteet. Ovatko ne nilkan ympärillä?
- Nasu
punktio kirjoitti:
Hei , kerropa ne akupisteet. Ovatko ne nilkan ympärillä?
kaulalta solisluiden keskipisteestä rintalastan keskikohtaa alaspäin aina häpyluulle asti. Se on sellanen hedelmällisyyslinja jota kannattaa hieroa ylhäältä alaspäin. Aika moni mutkaisesti selitetty, mutta toivottavasti ymmärrettävästi.
- Tuleva isä
Vyöhyketerapia on uskomuslääkintää, jonka pätevyydestä ei olemassa minkäänlaista näyttöä. Ilmeisesti lapsettomuutenne ei ole vielä kovinkaan konkreettista, koska edes harkitsette avun hakemista moisesta huuhaasta. Kun lapsia ei yrityksistä tai hömppäpuoskareista huolimatta ala kuulua, suosittelen näyttöön perustuvan lääketieteen puoleen kääntymistä. Itsestäni tulee vihdoinkin, yli seitsemän vuoden odotuksen ja usean hormonihoidon jälkeen, isä. Kiitos länsimaisen lääketieteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062581Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182297Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948