APUA!!! MITEN HAMSTERIT SAA PARITTELEMAAN!!???

Nellusca

moi!!
mulla on yks poika hamsu ja mun kamulla on tyttö hamsu ja me haluttais teettää toikasii. mut me ei tiietä et miten se oikeen menee se koko juttu.
niitä on kyl yritetty jaitta häkkiin ja puolitettu se häkki. sitten sen jälkeen optettu se kalteri pois siitä ja ne on innokkaasti kyl haistellu ja kaikkee mut sit kun se poika on yrittäny paritella niin se tyttö on alkanu tappeleen sen kaa. ja sen jälkeen toisin päin. haluisin pikaisesti apua!!! auttakaa please!!! T: Nellusca

18

2632

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • k®ista

      NYT HETI NE POIS SIELTÄ.


      Ihan vaan sillä että tuolla tiedolla ei hamsterinpoikasia tehdä!

      • gegs

        kuulostaa siltä, ettette tiedä asiasta mitään. otote vaan pistämässä hamsuja yhteen, kun "poikaset on söpöjä". miettikää vähän minkä takia haluatte niitä poikasia? tuo ei ole hyvä syy. joudutte vaan kuitenkin jossain vaiheessa kuseen asian kanssa..

        tiedättekö sitten mitään? esim. minkä ikäinen naaraasi on? naaraan saa astuttaa 4-7 kuukauden iässä ensimmäistä kertaa. sen jälkeen naaras on liian vanha ensimmäisten poikasten tekoon.

        oletteko miettineet sopivatko parit toisilleen? ovatko ne sukua? ovatko varmasti terveitä?

        entäs sitten onko poikasille koteja tiedossa? tiedätkö milloin on vieroitus ja luovutusikä? tiedätkö miten poikasia ruokitaan?
        mitä mieltä vanhempanne ovat poikasten teettämisestä?

        ja poikasillahan "ei lyö leiviksi". ne vievät paljon rahaa ja usein niille on vielä vaikea löytää koteja.

        ja kun on niin paljon tälläkin hetkellä kodittomia hamstereita... voisitte ehkä jättää väliin.

        jos kuitenkin olette tarkkaan harkinneet asiaa, päätätte poikaset teettää, niin menkääpä www.hamsteriyhdistys.net tai www.liaani.com niistä löytää jotain tietoa hamstereiden lisääntymisestä. ja mun sivuilta löytyy myös lajikohtaisesti hieman talvikoiden lisääntymisestä, www.hamsula.urli.net


      • Oili83
        gegs kirjoitti:

        kuulostaa siltä, ettette tiedä asiasta mitään. otote vaan pistämässä hamsuja yhteen, kun "poikaset on söpöjä". miettikää vähän minkä takia haluatte niitä poikasia? tuo ei ole hyvä syy. joudutte vaan kuitenkin jossain vaiheessa kuseen asian kanssa..

        tiedättekö sitten mitään? esim. minkä ikäinen naaraasi on? naaraan saa astuttaa 4-7 kuukauden iässä ensimmäistä kertaa. sen jälkeen naaras on liian vanha ensimmäisten poikasten tekoon.

        oletteko miettineet sopivatko parit toisilleen? ovatko ne sukua? ovatko varmasti terveitä?

        entäs sitten onko poikasille koteja tiedossa? tiedätkö milloin on vieroitus ja luovutusikä? tiedätkö miten poikasia ruokitaan?
        mitä mieltä vanhempanne ovat poikasten teettämisestä?

        ja poikasillahan "ei lyö leiviksi". ne vievät paljon rahaa ja usein niille on vielä vaikea löytää koteja.

        ja kun on niin paljon tälläkin hetkellä kodittomia hamstereita... voisitte ehkä jättää väliin.

        jos kuitenkin olette tarkkaan harkinneet asiaa, päätätte poikaset teettää, niin menkääpä www.hamsteriyhdistys.net tai www.liaani.com niistä löytää jotain tietoa hamstereiden lisääntymisestä. ja mun sivuilta löytyy myös lajikohtaisesti hieman talvikoiden lisääntymisestä, www.hamsula.urli.net

        Ja sekin vielä lisäyksenä, että mitähän lajia hamsterit mahdollisesti ovat? Ovatko molemmat edes samaa lajia?

        Jättäkää hyvät ihmiset ne pennuttamiset myöhemmäksi, jos ette edes perusasioita tiedä!!


      • miu
        Oili83 kirjoitti:

        Ja sekin vielä lisäyksenä, että mitähän lajia hamsterit mahdollisesti ovat? Ovatko molemmat edes samaa lajia?

        Jättäkää hyvät ihmiset ne pennuttamiset myöhemmäksi, jos ette edes perusasioita tiedä!!

        ei ne mitään verkkoa tarvitse.kun naaraalla on kiima niin ne vain laitetaan yhteen ja vaikka naaras tappelisi niin kannattaa aina (vain kun naaraalla on kiima) niin koittaa aina uudestaan,vähitellen se lovuttaa ja antaa sen uroksen paritella=)


      • krista
        miu kirjoitti:

        ei ne mitään verkkoa tarvitse.kun naaraalla on kiima niin ne vain laitetaan yhteen ja vaikka naaras tappelisi niin kannattaa aina (vain kun naaraalla on kiima) niin koittaa aina uudestaan,vähitellen se lovuttaa ja antaa sen uroksen paritella=)

        Ai meinaatko että urosta ja naarasta pitää pitää yhdessä vaikka ne aluksi tappelisivat? Jossei nyt ihan noin. Jos tappelevat ei tosiaankaan saa pistää yhteen!


      • krista
        krista kirjoitti:

        Ai meinaatko että urosta ja naarasta pitää pitää yhdessä vaikka ne aluksi tappelisivat? Jossei nyt ihan noin. Jos tappelevat ei tosiaankaan saa pistää yhteen!

        Ja vielä lisäks tohon, että tietenkin kokeillaan sitten seuraavana päivänä onnistuisko sitten.


      • Oili83
        krista kirjoitti:

        Ja vielä lisäks tohon, että tietenkin kokeillaan sitten seuraavana päivänä onnistuisko sitten.

        ...syyrialainen hamsteri on kysymyksessä, niin ei todellakaan kannata edes kokeilla, jos naaraalla ei ole kiima.


      • Hamsu rakas <3
        gegs kirjoitti:

        kuulostaa siltä, ettette tiedä asiasta mitään. otote vaan pistämässä hamsuja yhteen, kun "poikaset on söpöjä". miettikää vähän minkä takia haluatte niitä poikasia? tuo ei ole hyvä syy. joudutte vaan kuitenkin jossain vaiheessa kuseen asian kanssa..

        tiedättekö sitten mitään? esim. minkä ikäinen naaraasi on? naaraan saa astuttaa 4-7 kuukauden iässä ensimmäistä kertaa. sen jälkeen naaras on liian vanha ensimmäisten poikasten tekoon.

        oletteko miettineet sopivatko parit toisilleen? ovatko ne sukua? ovatko varmasti terveitä?

        entäs sitten onko poikasille koteja tiedossa? tiedätkö milloin on vieroitus ja luovutusikä? tiedätkö miten poikasia ruokitaan?
        mitä mieltä vanhempanne ovat poikasten teettämisestä?

        ja poikasillahan "ei lyö leiviksi". ne vievät paljon rahaa ja usein niille on vielä vaikea löytää koteja.

        ja kun on niin paljon tälläkin hetkellä kodittomia hamstereita... voisitte ehkä jättää väliin.

        jos kuitenkin olette tarkkaan harkinneet asiaa, päätätte poikaset teettää, niin menkääpä www.hamsteriyhdistys.net tai www.liaani.com niistä löytää jotain tietoa hamstereiden lisääntymisestä. ja mun sivuilta löytyy myös lajikohtaisesti hieman talvikoiden lisääntymisestä, www.hamsula.urli.net

        Sää taiat tietää noistta nii lue toi mun juttu ja helppaa c:


    • Jenni

      Tai sitten ei. Jotkut pikku lapset vain haluavat söpöjä hamsun poikasia.

    • hamsu rakas <3

      Moikka! Olen lukenut ihan kaiken talvikkojen poikasten hoidosta ja parittelusta ja tiineydestä yms. Olen myös tarkkaa harkinnut poikasten tekoa. Ekaksi en viittiny samaan häkkiin tunkee mun tyttö hamsuu ja mun kamun poika hamsuu ku oli pientä pelkoo :D Mut piettii sylis omii hamsuimme ja mun hamsu tais vähä säikähtää sitä poika hamsuu ekan kerra ja tassulla aika hiljaa läppäs naamaa ;C Aluksi säikähin kauheesti mut ei se poika hamsu tehny mitää eika vingahtanu tai mitää eikä tullu jälkeekää eli ei ollu hätää. Poikasten teko ois valmis mutta on yksi ongelma tai pari kysymystä. Mun hamsu on nyt noin 6 kuukautta ja ekat poikaset olisivat hyvä tehä mutta mun kaverien uros hamsu on jo 2,5 vuotta eli onko se nyt sit liian vanha paritteluu? ;C Poikasista tiiän jo vaikka mitä ja yli ja kaikki ois valmista ja kodit ois suurin piirtein jo tiedossa eli ainut problema ois se uros-hamsun ikä :/ Eli onko 2,5 vuotias uros hamsu liian vanha paritteluun?

    • Hamsuliini<3

      Ei ole liian vanha.

      Uroshamsu voi pariutua koko elämänsä ajan...

      Onnea poikasten hankintaan!

      • hamstre

        UROS EI TODELLAKAAN VOI PARIUTUA KOKO IKÄNSÄ AJAN!!! Kun lukisit vähän hamsteri yhdistysten sivuilta hamsujen parittelusta niin sitte ehkä tietäsit itsekin. Jos uros hamsteri onjo yli kahden vuoden ikäinen niin perittelu tapahtuma on sille liian rankkaa!


    • Hamsu rakas<3

      KIITOS TIEDOSTA JA KYLLÄ VARMASTI OONISTUU :)

    • juhuu6

      Naaras hamsterilla on kiima 4 päivän välein

    • hamstre

      Hamsterit yleensä hyväksyvät toisensa vain öisin. Mutta mikä pakko on yrittää teettää poikasia koska emo stressaa siitä ja siinä on muutenkin niin paljon riskejä. Oletteko katsoneet, että emo on isompi kuin uros? Määki omistan tyttö ja poika syrkin ja vaikka tiedänkin jo hamstereiden teettämisestä suurin piirtein kaiken niin en rupeais teettään poikasia koska haluan, että tyttö hamsuni elää stressittömän ja mukavan elämän.

    • Anonyymi

      HAMSTERIT AHDISTUU TOISEN HAMSTERIN SEURASTA

    • Anonyymi

      Syyrialaiset tappaa toisensa jos ne laitetaan samaan häkkiin

      • Anonyymi

        Ehkä tuo on valjennut aloittajalle jo, ketju kun on 17 vuotta vanha.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4953
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4495
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2891
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1696
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe