Nainen!

22

370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Sisukkaasti olet kyllä suotasi kuokkinut! Toivotaan, ettei loputon suo... ja lopulta tie "Naisesi" luo raivattu. Mies menee muuten hukkaan. Mukavaa päivänjatkoa!

    • Kun tää ois totta ... joskus ...

      • Itse Nainen

        Jos ja kun me molemmat tuon tapahtuvan halutaan, totta tuo tulee olemaan. Kuokitaan sitten joskus yhdessä, jookos!


      • Itse Nainen kirjoitti:

        Jos ja kun me molemmat tuon tapahtuvan halutaan, totta tuo tulee olemaan. Kuokitaan sitten joskus yhdessä, jookos!

        Totta hitossa halataan eikä irti kirveelläkään. No joo halata ainakin pitemoään.
        Ai... perunamaata vai ihan jotain muuta.


      • Itse Nainen
        KUOKKA kirjoitti:

        Totta hitossa halataan eikä irti kirveelläkään. No joo halata ainakin pitemoään.
        Ai... perunamaata vai ihan jotain muuta.

        Mitä sattuu kuokittavaa eteen, voidaan kaikkea mahdollista kuokkia.
        Suota on se kuuluisa Jussi kuokkinut vuosikymmeniä. Perunamaata voitais kuokkia syksyisin. Keväällä ennen kevätkylvojä pellon kuokkiminen on ajankohtaista. Metsässäkin tarvitaan silloin tällöin istutuskuokkaa, jollei pottitaimia putkesta polkaista.Joten kuokkimista piisaa.... asiassa ja asian vieressä!


      • Itse Nainen kirjoitti:

        Mitä sattuu kuokittavaa eteen, voidaan kaikkea mahdollista kuokkia.
        Suota on se kuuluisa Jussi kuokkinut vuosikymmeniä. Perunamaata voitais kuokkia syksyisin. Keväällä ennen kevätkylvojä pellon kuokkiminen on ajankohtaista. Metsässäkin tarvitaan silloin tällöin istutuskuokkaa, jollei pottitaimia putkesta polkaista.Joten kuokkimista piisaa.... asiassa ja asian vieressä!

        Mistä muuten luulet että nää viestit on juuri sulle?
        Yhtä Neitiähän mä täälä etin vaan en tierä tykkääkö kun neitittelen?


      • ...
        KUOKKA kirjoitti:

        Mistä muuten luulet että nää viestit on juuri sulle?
        Yhtä Neitiähän mä täälä etin vaan en tierä tykkääkö kun neitittelen?

        En ole "Itse Nainen", mutta samaa kysyn "Kuokalta": Mistä "Nainen" voi tietää, että olet "Kuokan" takana?


      • ... kirjoitti:

        En ole "Itse Nainen", mutta samaa kysyn "Kuokalta": Mistä "Nainen" voi tietää, että olet "Kuokan" takana?

        Naisilla on vaistot... Han kyllä tunnitaa minut tuosta nimerkistä... Pidän häntä hyvin viksuna naisena . "Itse Nainen 7.9.2014 13:50" Hino teksti Kiitos.
        Kyllä miehen on vaikeampi tietää on hän vai joku muu, aavistuksia voi olla vaan varma ei voi olla. Van tiedä hänen minulle vastailleen.


      • Itse Nainen
        KUOKKA kirjoitti:

        Mistä muuten luulet että nää viestit on juuri sulle?
        Yhtä Neitiähän mä täälä etin vaan en tierä tykkääkö kun neitittelen?

        En ole Neiti, olen Eronnut Rouva! ;) Kai sinä sen tiedät ja muistat.


      • Itse Nainen kirjoitti:

        En ole Neiti, olen Eronnut Rouva! ;) Kai sinä sen tiedät ja muistat.

        Kenestä olet erossa?
        Vai että Eronnut -Rouva, okiskos mun sitten paree tästä lätien huhulla Rouvaa :D
        Muistin menetys :(

        Tiedän sä olet vähän ilkikurinen, sulle pitäi opettaa tavoille :D
        Kyllä mä yhen konstin tiän tuohon ropleemaan, vaan meidän pitäs tavata ja halata ensiksi ......;D


      • Itse Nainen
        KUOKKA kirjoitti:

        Kenestä olet erossa?
        Vai että Eronnut -Rouva, okiskos mun sitten paree tästä lätien huhulla Rouvaa :D
        Muistin menetys :(

        Tiedän sä olet vähän ilkikurinen, sulle pitäi opettaa tavoille :D
        Kyllä mä yhen konstin tiän tuohon ropleemaan, vaan meidän pitäs tavata ja halata ensiksi ......;D

        Erossa olen virallisesti vihitystä ex-miehestäin. Hassu sana tuo ilkikurinen ! se ON muutes sukuvika, tuo ilkikurisuus. Jaksaisitkohan semmoisen ilkikurisen suvun vävynä rinnallani kulkea?


      • ...
        KUOKKA kirjoitti:

        Kenestä olet erossa?
        Vai että Eronnut -Rouva, okiskos mun sitten paree tästä lätien huhulla Rouvaa :D
        Muistin menetys :(

        Tiedän sä olet vähän ilkikurinen, sulle pitäi opettaa tavoille :D
        Kyllä mä yhen konstin tiän tuohon ropleemaan, vaan meidän pitäs tavata ja halata ensiksi ......;D

        Vähänpä "Kuokka" tietää "Naisestaan": neiti vs rouva!? Hmmm... vai että "naisilla vaistot"... Varmaan joo, mutta täällä palstalla ei kannata vaistoihin luottaa, vähän liian rohkeaa!! Ps. Älä suutu. :)


      • ... kirjoitti:

        Vähänpä "Kuokka" tietää "Naisestaan": neiti vs rouva!? Hmmm... vai että "naisilla vaistot"... Varmaan joo, mutta täällä palstalla ei kannata vaistoihin luottaa, vähän liian rohkeaa!! Ps. Älä suutu. :)

        Kyllä mä silti Neiti etsin.
        Ajattelin vaan että vitsinä heitit.
        Tuossa mun mielestä on sellainen epäkota, ei voi olla eronnut ja rouva.
        Sitä paitsi minä vähän ajattilin sitä toisella tavalla leikilliseti kanssa.
        Kyllä hän silti on Neiti .


      • sivusta ihmettelevä
        KUOKKA kirjoitti:

        Kyllä mä silti Neiti etsin.
        Ajattelin vaan että vitsinä heitit.
        Tuossa mun mielestä on sellainen epäkota, ei voi olla eronnut ja rouva.
        Sitä paitsi minä vähän ajattilin sitä toisella tavalla leikilliseti kanssa.
        Kyllä hän silti on Neiti .

        se jota kaipaat oli 26 v tai alle ja miksiköhän et ota häneen yhteyttä, miksi rakkautenne tai rakkautesi on tuollaista säälipaskaa? :D kuvittelet, sä kuvittelet vain sen olevan rakkautta.


    • Sille yhdelle ... joka on mun mielessäni.

    • nimesi = <3:ssä

      Kiitos sinulle, kun jaksat ihastuttaa viesteilläsi ja hienoilla musiikkivalinnoilla!
      Kuka ikinä onkaan... onnekas hän kelle omistettu. :)

      • sivusta ihmettelevä

        joo niin varmaan tyyppi vastailee itselleen :D pikkasen liian imeliä vastauksia saa tai naiset on todella todella tyhmiä, nuohan ovat vain ja pelkästään youtubesta linkitettyjä videioita ei yhtään mitään sen kummempaa :D :D


      • nimesi = <3:ssä
        sivusta ihmettelevä kirjoitti:

        joo niin varmaan tyyppi vastailee itselleen :D pikkasen liian imeliä vastauksia saa tai naiset on todella todella tyhmiä, nuohan ovat vain ja pelkästään youtubesta linkitettyjä videioita ei yhtään mitään sen kummempaa :D :D

        Ei se varmaan ole sinulta pois, jos joku laittaa kauniita viestejä...
        Ja se on eriasia, jos on omistettu jollekin. Silloin siinä on enemmän sanomaa, kuin itse haettuna ja kuunneltuna.
        Ei naisen tarvitse olla tyhmä tykätessään kivoista jutuista... ihme ajatus sulla.


    • Kuokkija kummiski?..

      Ei tiedä kuokkija edes suuren rakkautensa siviilisäätyä vai? Taas joku onneton aivokääpiö, joka luulee kiimaa rakkaudeksi, ja kuvittelee tuntevansa jöpötyksiensä aiheuttajan pelkkien omien fantasioittensa pohjalta :D Hyviä päiväunia vaan. :'D

      • hahmot

        Ihastunut sievään tietämättömään lähikaupan kassaan, jota nyt roolittaa täällä toinen palstahörhö "itse nainen", joka voisi olla varmaan sievän lähikaupan kassan pilakuva..


    • Äläkkätuuhuuteleen

      Ihan ite oon pannu kaiken tänne ja on niin , eikä kukaan muuta tässäkään ketjussa.
      Katos hullulla on halvat huvit , vaan kun mulla ne kun ne on ilmaiset.
      On hauskaa kun on hauskaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe