Samsung galaxy trend paskana, raget.

tyttö13

Moi..
Mun samsung galaxy trend plus on paskana, jo neljättä kertaa. SIIS ÄLKÄÄ IKINÄ OSTAKO TOTA!!! Se on niin surkee puhelin, suunnillee jos kymmenestä sentistä tippuu lattialle nii on ihan säpäleinä ja toimikunnoton. Nyt vaan oon saamassa raget. En oo vielä kertonu et mun puhelin on menny rikki, aijon karata. Jätän äitille lapun sen nänglylle. Ne ei ikinä ymmärrä muo, aina ku itken nii ne vaa huutaa. En ikinä saa rakkautta enkä lämpöö. Mulla on muutenkii kauheen huono itseluottamus, eikä mul oo oo muutenkaan ketää kelle jutella. Mitä teen?

Toivoisin et te vanhemmat, ketkä tätä mahollisesti kattoo, nii.. Älkää ikinä huutako lapsellenne, voitte tietty ärähtää, ja syystä mut muuten se repii lapsenne sydäntä ku puukko. Vaikka lapsenne tuntuis kuinka vahvalle henkisesti nii se sattuu, ihan helvetisti. Jos lapsenne masentelee, nii kuunnelkaa. ÄLKÄÄ SANOKO VASTAAN esim jos lapsi valittaa kuinka huonoja numeroja se saa, nii älkää menkö siihen että: mutta hei yrititköhän sä edes? Ensi kerralla sitten yrität kunnolla. :)))))))) Joo ei, toi ei toimi. Menkää vaan, halatkaa, ja sanokaa että "Ei se haittaa, jos ei nyt kokoajan toistu. Hyvä kun sanoit mulle, mä tuen suo kyllä." Sitte teet mitä teet.

4

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12.v tyttö

Sama tilanne :/ tänää tuli repimään hiuksista ja hakkamaan sen takia että olin maannut sohvalla ja se v*tun pikkusisko ei päässyt siihen.... Ei helvetti en vaan kestä. Tänään sain äitin itkemään haukkumalla sitä ihan kunnolla koska vi*tu joka asiasta tulee valituksia tai sitte se hakkaa muo.. ja oikeesti se tunne kun ties että se itkee=maailman paras tunne tähän mennessä

• Pälö

Itselläni on ollut Samsungin galaxy trend plus yli vuoden ja tippunut kymmeniä kertoja eikä oo paskana et taiat puhuu paskaa

• Samsung-master

Näyttökalvot päälle, ei mene rikki ikinä! (Paitsi kun HALUAT rikkoa sen)

• 15+18
        Samsung-master kirjoitti:

Näyttökalvot päälle, ei mene rikki ikinä! (Paitsi kun HALUAT rikkoa sen)

mulla samsung galaxy s3 ja tippunu asfaltille metristä miljoona kertaa eikä oo hajonnu viäkää, ainoastaan pintanaarmuja muttei pahempaa :D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      91
      7335
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      3897
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3470
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2612
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      230
      2605
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      40
      2403
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      129
      2339
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2219
    9. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      20
      2045
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      1922
    Aihe