Samsung galaxy trend paskana, raget.

tyttö13

Moi..
Mun samsung galaxy trend plus on paskana, jo neljättä kertaa. SIIS ÄLKÄÄ IKINÄ OSTAKO TOTA!!! Se on niin surkee puhelin, suunnillee jos kymmenestä sentistä tippuu lattialle nii on ihan säpäleinä ja toimikunnoton. Nyt vaan oon saamassa raget. En oo vielä kertonu et mun puhelin on menny rikki, aijon karata. Jätän äitille lapun sen nänglylle. Ne ei ikinä ymmärrä muo, aina ku itken nii ne vaa huutaa. En ikinä saa rakkautta enkä lämpöö. Mulla on muutenkii kauheen huono itseluottamus, eikä mul oo oo muutenkaan ketää kelle jutella. Mitä teen?

Toivoisin et te vanhemmat, ketkä tätä mahollisesti kattoo, nii.. Älkää ikinä huutako lapsellenne, voitte tietty ärähtää, ja syystä mut muuten se repii lapsenne sydäntä ku puukko. Vaikka lapsenne tuntuis kuinka vahvalle henkisesti nii se sattuu, ihan helvetisti. Jos lapsenne masentelee, nii kuunnelkaa. ÄLKÄÄ SANOKO VASTAAN esim jos lapsi valittaa kuinka huonoja numeroja se saa, nii älkää menkö siihen että: mutta hei yrititköhän sä edes? Ensi kerralla sitten yrität kunnolla. :)))))))) Joo ei, toi ei toimi. Menkää vaan, halatkaa, ja sanokaa että "Ei se haittaa, jos ei nyt kokoajan toistu. Hyvä kun sanoit mulle, mä tuen suo kyllä." Sitte teet mitä teet.

4

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12.v tyttö

Sama tilanne :/ tänää tuli repimään hiuksista ja hakkamaan sen takia että olin maannut sohvalla ja se v*tun pikkusisko ei päässyt siihen.... Ei helvetti en vaan kestä. Tänään sain äitin itkemään haukkumalla sitä ihan kunnolla koska vi*tu joka asiasta tulee valituksia tai sitte se hakkaa muo.. ja oikeesti se tunne kun ties että se itkee=maailman paras tunne tähän mennessä

• Pälö

Itselläni on ollut Samsungin galaxy trend plus yli vuoden ja tippunut kymmeniä kertoja eikä oo paskana et taiat puhuu paskaa

• Samsung-master

Näyttökalvot päälle, ei mene rikki ikinä! (Paitsi kun HALUAT rikkoa sen)

• 15+18
        Samsung-master kirjoitti:

Näyttökalvot päälle, ei mene rikki ikinä! (Paitsi kun HALUAT rikkoa sen)

mulla samsung galaxy s3 ja tippunu asfaltille metristä miljoona kertaa eikä oo hajonnu viäkää, ainoastaan pintanaarmuja muttei pahempaa :D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      121
      2642
    2. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      69
      1094
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      210
      1054
    4. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      39
      982
    5. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      931
    6. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      894
    7. 36
      876
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      123
      853
    9. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      4
      829
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      812
    Aihe