miten jos eroo niin pitääkö miehelle palauttaa sen ostama kihlasormus?
ero ja sormuksen palautus
7
2262
Vastaukset
- Emäntä
Me erosimme kihlattuni kanssa seitsemän yhteisen vuoden jälkeen hyvässä sovussa. Mieheni itse sanoi haluavansa pitää sormuksensa (jossa minun nimi ja päivämäärä) ja minä taas omani. Syytä en tiedä miksi, koska hän kuitenkin oli se joka ei tahtonut yrittää korjata suhdettamme. Mutta ihan hyvä näin. Kihlasormuksemme on näyttävä leveä kultainen josta voisi vielä vaikka teettää jotain :)
Eiköhän nuo sormusten palautukset ole sopimuskysymys. - jenna
ei välttämättä. sä voit pitää sen sormuksen itelläs jos te palaatte joskus vielä joskus se on varalla.
- Tytteli
Eiköhän se ole teidän päätettävissä. Exän kanssa asia ratkesi itsestään. Ex oli ehtinyt jo "tiputtaa" (vahingossa?) oman sormuksen ja minä pidin omani. Hyödynsin romukultana, joten nyt ex kihlasormus on taas käytössä mutta sulatettuna uudeksi sormukseksi :)
- jena
tai sit sä voit ostaa sen sormuksen sun mieheltä jos se on sen rahoilla ostettu. näin meillä päin on tapahtunut.
- hhh
Minä ainakin haluaisin pitää sen muistona, varsinkin jos kihlakumppani on ollut todella ihana :)
- ...
heitettiin pusikkoon
- maire
Me erottiin ja mieheni(alkkis) halusi pitää kaikki sormukset, en pistänyt hanttiin ku tiesin,ettei hänellä ole rahaa paljon kun lähden lasteni kanssa pois yhteisestä vuokrakodista(olin ainut kuka kävi töissä).
Ei mennyt kauaa, kun ex meni kihloihin ja heti vihille , kun virallinen ero oli selvä. Sillä muidulla oli minun vanhat sormukset sormessa ja nimeäkään ei tarvinnut muuttaa kun oli samanniminen minun kanssa, päivämäärä ainoastaan.
Piru iski ruokakaupan jonossa, kun kysyin vihkisormuksen kuvioinnista ja sanoin eikö ole erikoinen( oli upotuttanut sormukseen erittäin kalliin korviksen) ja varmasti ei löydy samanlaista.
Ex tunnetusti kännipäissään oli retostellut kaupungilla, että kannattaa valita seuraava muija nimen perusteella tulee halvaksi.
No se liitto ei kestänyt kuin kk ja muidu lähti vetämään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"468674Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1454952Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset834757Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään83792Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m813398Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta463291- 272830
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä322651Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html322533Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv882513