ero ja sormuksen palautus

emppu

miten jos eroo niin pitääkö miehelle palauttaa sen ostama kihlasormus?

7

2297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Emäntä

Me erosimme kihlattuni kanssa seitsemän yhteisen vuoden jälkeen hyvässä sovussa. Mieheni itse sanoi haluavansa pitää sormuksensa (jossa minun nimi ja päivämäärä) ja minä taas omani. Syytä en tiedä miksi, koska hän kuitenkin oli se joka ei tahtonut yrittää korjata suhdettamme. Mutta ihan hyvä näin. Kihlasormuksemme on näyttävä leveä kultainen josta voisi vielä vaikka teettää jotain :)
      Eiköhän nuo sormusten palautukset ole sopimuskysymys.

• jenna

ei välttämättä. sä voit pitää sen sormuksen itelläs jos te palaatte joskus vielä joskus se on varalla.

• Tytteli

Eiköhän se ole teidän päätettävissä. Exän kanssa asia ratkesi itsestään. Ex oli ehtinyt jo "tiputtaa" (vahingossa?) oman sormuksen ja minä pidin omani. Hyödynsin romukultana, joten nyt ex kihlasormus on taas käytössä mutta sulatettuna uudeksi sormukseksi :)

• jena

tai sit sä voit ostaa sen sormuksen sun mieheltä jos se on sen rahoilla ostettu. näin meillä päin on tapahtunut.

• hhh

Minä ainakin haluaisin pitää sen muistona, varsinkin jos kihlakumppani on ollut todella ihana :)

• ...

heitettiin pusikkoon

• maire

Me erottiin ja mieheni(alkkis) halusi pitää kaikki sormukset, en pistänyt hanttiin ku tiesin,ettei hänellä ole rahaa paljon kun lähden lasteni kanssa pois yhteisestä vuokrakodista(olin ainut kuka kävi töissä).
      Ei mennyt kauaa, kun ex meni kihloihin ja heti vihille , kun virallinen ero oli selvä. Sillä muidulla oli minun vanhat sormukset sormessa ja nimeäkään ei tarvinnut muuttaa kun oli samanniminen minun kanssa, päivämäärä ainoastaan.
      Piru iski ruokakaupan jonossa, kun kysyin vihkisormuksen kuvioinnista ja sanoin eikö ole erikoinen( oli upotuttanut sormukseen erittäin kalliin korviksen) ja varmasti ei löydy samanlaista.
      Ex tunnetusti kännipäissään oli retostellut kaupungilla, että kannattaa valita seuraava muija nimen perusteella tulee halvaksi.
      No se liitto ei kestänyt kuin kk ja muidu lähti vetämään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      101
      1835
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      59
      1190
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      461
      1179
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1063
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      58
      841
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      837
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      49
      786
    8. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      773
    9. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      728
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      691
    Aihe