ero ja sormuksen palautus

emppu

miten jos eroo niin pitääkö miehelle palauttaa sen ostama kihlasormus?

7

2233

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Emäntä

Me erosimme kihlattuni kanssa seitsemän yhteisen vuoden jälkeen hyvässä sovussa. Mieheni itse sanoi haluavansa pitää sormuksensa (jossa minun nimi ja päivämäärä) ja minä taas omani. Syytä en tiedä miksi, koska hän kuitenkin oli se joka ei tahtonut yrittää korjata suhdettamme. Mutta ihan hyvä näin. Kihlasormuksemme on näyttävä leveä kultainen josta voisi vielä vaikka teettää jotain :)
      Eiköhän nuo sormusten palautukset ole sopimuskysymys.

• jenna

ei välttämättä. sä voit pitää sen sormuksen itelläs jos te palaatte joskus vielä joskus se on varalla.

• Tytteli

Eiköhän se ole teidän päätettävissä. Exän kanssa asia ratkesi itsestään. Ex oli ehtinyt jo "tiputtaa" (vahingossa?) oman sormuksen ja minä pidin omani. Hyödynsin romukultana, joten nyt ex kihlasormus on taas käytössä mutta sulatettuna uudeksi sormukseksi :)

• jena

tai sit sä voit ostaa sen sormuksen sun mieheltä jos se on sen rahoilla ostettu. näin meillä päin on tapahtunut.

• hhh

Minä ainakin haluaisin pitää sen muistona, varsinkin jos kihlakumppani on ollut todella ihana :)

• ...

heitettiin pusikkoon

• maire

Me erottiin ja mieheni(alkkis) halusi pitää kaikki sormukset, en pistänyt hanttiin ku tiesin,ettei hänellä ole rahaa paljon kun lähden lasteni kanssa pois yhteisestä vuokrakodista(olin ainut kuka kävi töissä).
      Ei mennyt kauaa, kun ex meni kihloihin ja heti vihille , kun virallinen ero oli selvä. Sillä muidulla oli minun vanhat sormukset sormessa ja nimeäkään ei tarvinnut muuttaa kun oli samanniminen minun kanssa, päivämäärä ainoastaan.
      Piru iski ruokakaupan jonossa, kun kysyin vihkisormuksen kuvioinnista ja sanoin eikö ole erikoinen( oli upotuttanut sormukseen erittäin kalliin korviksen) ja varmasti ei löydy samanlaista.
      Ex tunnetusti kännipäissään oli retostellut kaupungilla, että kannattaa valita seuraava muija nimen perusteella tulee halvaksi.
      No se liitto ei kestänyt kuin kk ja muidu lähti vetämään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1599
    2. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      11
      1487
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      73
      1415
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      234
      1385
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      231
      1301
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1110
    7. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1059
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1040
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      91
      981
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      973
    Aihe