Mielestäni paras ja monipuolisin, ilmainen digitaalinen sanakirja "Sanakirja.org"-sovellus on toiminut moitteetta vuosikausia sekä tietokoneessa että puhelimessa, mutta eilen tuli stoppi. Ei toimi enää kummassakaan. "Error 522". Mitä tämä tarkoittaa?
Sanakirja.org
5
1585
Vastaukset
Google kääntäjä. Muuta ei tarvita.
- Lopettaako?
Tietysti käytin Google-kääntäjää, mutta minulle se oli "hepreaa"... liian monimutkaista teknistä kieltä. Joten...?
- Lopettaako?
Hupsista vaan! Yllättäen toimii taas sekä tietsikassa että puhelimessa. Onneksi "error" kesti vain vuorokauden. Kiitos vastauksestasi.
- Anonyymi
Error 522 = Connection timed out = Yhteyden aikakatkaisu.
Applikaatio yritti päästä kiinni https://www.sanakirja.org/ -palvelimeen, mutta jostain syystä se ei onnistunut. Nettiyhteys poikki joko sinulta tai sanakirjalta. Jos muuten pääsit nettiin muita www-sivuja selailemaan, vika on sanakirjan päässä. Vaikka sanakirjan applikaatio asennetaan puhelimeen, se perustuu www-sivujen selailuun eli käytännössä tuo appi on yhtä sivustoa varten tehty www-selain. - Anonyymi
Ilmainensanakirja.fi on myös ollut aika näppärä, mutta jostain syystä se ei ole toiminut enää muutamaan viikkoon. Siis hakukenttä ei toimi, ei lähde enää hakemaan haluamaasi sanaa. ”Juuri nyt haussa olevat sanat”, tai jotain sellaista, toimii kyllä eli voit katsella sanoja, joita muut ovat hakeneet, mutta et sitä sanaa, mitä itse haluaisit katsoa toisella kielellä. Mistähän tämä johtuisi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671550YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2381211- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava248991Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891