Lauantain Kainuun Sanomissa tekstari-kommentteihin oli päässyt useamman henkilön osalta heidän puhelinnumeronsa lehteen.
Näin eivät varmaan tekstiviestillä kommentteja laittaneet henkilöt ole varmaan halunneet. Syö lehden uskottavuutta jos tekstiviestein kommentteja laittavat eivät voi luottaa lehden toimintaan.
Kainuun Sanomat möhläsi pahemman kerran ?
16
459
Vastaukset
- Sen suuri
Ei yllätä jos kainarin väki möhlii...
- olet onanisti
sulla pääsi paska lahkeeseen. miks sä vainoat kainaria? onko sulla joku perversio?
- olet onanisti
Vaikka eipä väliä mulla tulee useasti paska housuun.
- jock jock
olen homo junk junk
- roskaaa
olen jo aikoja sitten muutenkin lopettanut kyseisen yksisilmäisen hömppälehden lukemisen.
- En lue kainaria
Soittakaa niihin nuperoihin ja kysykää miksi piti valittaa ja ulista?
- antikainari
Kyllähän on jo vuosia ollut niin naurettava esitys koko "lehti", että ei sitä kannata lukea. Kaikkein naurettavin on maksullinen nettilehti, heh:)
- jepjep.
jepjep
- kepu on syvältä
kepu on syvältä
- 046-2564788
Sinun numero näytti olevan siellä oli
- kianto
Aina vaan Kainuun Sanomat.
- jock jock
Pennanen möhläsi pahemman kejjan ja piejasi mällit lahkeille!
- tsärstin
Nainen on onnellisimmillaan hellan ja persun välissä
- KorkeaCultturelli
Muuan köllykkä oli kerran Hella Wuolijoen ja Nyrki Tapiovaaran kanssa juhlimassa. Aamulla hän heräsi yllättäen Nyrkin ja Hellan välistä.
Mutta ettehän te tällaisia korkeakulttuurijuttuja ymmärrä, ettehän? - Täystohelot
Siis jos tuo on totta, niin sikamoka!!!!
Prepaid-liittymä näköjään ainoa vaihtoehto.
Kun ei koskaan voi tietää, missä kohtaa tumpeloidaan. - fghjklö
Ainahan se Kainuun Sanomat tekee omia pöljyyksiä,eikä julkaise kommenteja jos ei niiden suosikkeja kehu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617650- 1334384
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.313665- 213018
- 232562
- 272543
- 472120
- 252120
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3752067- 322018