voi olla selittämättä joka palstalle niiden stringeistä saappaista ja poikaystävistä. Joka palstalla on niiden valitusta. Kyllä kohta menee hermot.
Mikseivät teinit...
4
682
Vastaukset
- aikuinen
teinit kehittyvät ja pyytävät apua.Ja meidän tehtävänne on auttaa...ja mitä muuta lukemista täällä olisi?Mitä tänne sitten kirjoitettaisiin jos ei olisi teinejä????
- KokemustenSumma
No ne teinienki ongelmat on ihan ongelmiksi laskettavia,ihan realistista ja jokapäiväistä elämää...Kuulotais varmaan aika tekopyhältä jos joku ns. "teini" kitisis maailmanrauhasta!
- häh??
miten niin tekopyhää? mun elämän kaks yhtä suurta kriisiä on mun mustat stringit ja sit maailmanrauha, kun toi sotiminen häiritsee mua ihan hirveesti! vielä mä pelastan kuulkaa maailman osamilta ja biletän sit ihanissa stringeissäni koko yön! ou jee!!
- flower power
kyllähän niistä huolista voi päätellä jotain niitten tajunnan syvyyksistä, kun niitten suurin miettimisen aihe on stringien väri. mut hei, teinit on teinejä, ei ne välttämättä vielä oikeesti ajatella jaksa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613984- 593980
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv552682Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211859Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261