Mikä tämä iherbin eu.iherb.com sivu on jossa näkyy tuotteiden hinta Euroissa
iherbin
16
255
Vastaukset
- NatuMan
Sitä sivua kannattaa käyttää! Eli voi mennä ihan iherb.com ja vaihtaa sieltä maaksi Suomen.
Tuosta hyötyy luottokortti laskussa. Eli kun ennen osti dollareilla niin luottoyhtiö peri pienen kulun valuuttamuunnoksesta euroiksi.
Op:lla tuo kulu taisi olla alle prosentin hinnasta, mutta säästö se on pienikin säästö.
Täältä voi lukea tilausohjeita ja tuotesuosituksia: http://luonnollisetvitamiinit.blogspot.fi- ap.
Kun viimeksi tilasin niin tuli ilmoitus, että olen saanut muutaman euron rewartseja . Pitää perehtyä paremmin miten ne voi käyttää
- NatuMan
Ihan sama millä maksat, mutta rewardeja saat kun suosittelet omaa alennuskoodiasi muille.
- Stress Student
$5 alennus iHerb.com:sta alle $40 ostoksista, $10 alennus yli $40 ostoksiin koodilla XIZ808. Opiskelija on suuresti kiitollinen kaikille jotka käyttävät koodia. Opiskelu on stressaavaa ja pitkinä päivinä on turvauduttava vitamiineihin että jaksaa. Itsellä menee joka päivä kalaöljy, ubikinoni, karnosiini, multivitamiini, d-vitamiini, magnesium sitraatti ja l-teaniini sekä joitakin superfoodeja satunnaisesti.
- mie tilaan kanssa
Minkä merkkistä ubikinonia tilaat
- Stress Student
mie tilaan kanssa kirjoitti:
Minkä merkkistä ubikinonia tilaat
Tätä http://www.iherb.com/Doctor-s-Best-CoQ10-with-BioPerine-100-mg-120-Softgels/10930 olen käyttänyt jo monta vuotta. Tuosta samasta tuotteesta on olemassa myös toinen versio joka on vegaaneille. Se sisältää magnesiumstearaattia joka kyseenalainen joten olen tilannut tuota linkkaamaani sillä se ei sisällä sitä.
- Stress student
Linkkaan sinulle B12 suihkeen joka on turvallisessa ja hyvin imeyteyvässä methylcobalamin muodossa. Tuo muoto on aktiivininen, muoto eli se on valmiiksi siinä muodossa missä se on ihmisen elimistössä.
http://www.iherb.com/Pure-Advantage-B-12-Spray-500-mcg-1-fl-oz/18154/?rcode=XIZ808- nainen kyselee
Kiitos vinkistä
- nainen50+
nainen kyselee kirjoitti:
Kiitos vinkistä
Montako suihketta tätä suositellaan otettavan päivässä?
Pure Advantage, B-12 Spray, 500 mcg, 1 fl oz
- 130794
WTG209- koodilla ensitilaajalle alennusta
- bumbbumb
Nyt tilaamaan
- 4324rw
Nyt tilaamaan
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1294513- 1553769
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1033506Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia412859- 1361806
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta391612Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk251258Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211241Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421175Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231173