outo myhky....vai?

sussu

mua nyt vaivaa ku esim kun on koittanu tamponia laittaa paikoilleen se ei mee aina hyvin sisään kun se törmää johonkin kovaan 'pattiin' tai johonkin. se myös tuntuu ihan sormella. sellanen melkein pari senttiä levee aika kova juttu aika syvällä selän puolisessä seinämässä. en tiiä jos se on ihan normaali..?? nyt must vaan tuntuu ett se on ärtynyt tai jotain kun ala vatsa on tullu kokopäivän vähän kipeämmäksi ja kipu säteilee joka puolelle..jalkoihin, selkään. ja tuntuu että täytyy käydä kokoajan vessassa tyhjentämässä suolta.

oon menossa huomenna lääkäriin kun tänään ei ollu enää aikoja mut haluisin viel ennen sitä kysyy jos joku muu tietää mitä tää on.
eikai tää mikään kasvain voi olla..oon vasta 17v.

6

810

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sussu

nyt tää kipu vaihtu lähes kokonaan sellaseen tunteeseen kuin koko haaroväli olis yhtä mustelmaa, ja jomotus tuntuu ihan reisissäkin.
      saas nähä mitä täst huomiseen mennes tulee.
      nyt kyl on pahemmat kivut jo pois.
      mut sitähä ei tiiä ett onks sisäl jotai viel kytemäs...

tosiaan haluisin kuulla jos joku tietäis mitä tää voi olla.

toi 'patti' on luultavasti ollu tuol jo monta kk.
      en vaan oo enne ajatellu ett se vois tulla tälläseks.

• Anni

Se "patti" on kohdunkaulan napukka! Eikä mikään syöpä tms. Peru lääkäri aika. Ei se kuitenkaan voi sille mitään.
        ps. Se sun "patti" eli kohdunkaulan napukka on ollu sulla syntymästä saakka..=)

• Anni

Niin ja toi jomottaminen jalkoihin ja selkään sekä "ripuli"-kohtaukset on ihan normaaleja kuukautisiin liittyviä asioita. On ns. kuukautiskipuja.

• sussu

voisko se kohdunkaulan napukka sit olla tulehtunu tai jotai. kun se on kauheen kipee kun siihen koskee ja tuntuu istumaan mennes ja käveleen lähties siltä kuin olis joku kova palikka sisällä.
        en tänää päässy lääkäriin mut oon kuiteki sinne menos koska mul o jo aika kaua ollu kirvelyy pissates ja iho menny tosi huonoon kuntoon alapääs. ja virtsis ja hiiva on jo pois suljettu ett saas nähä.

• cucu
        sussu kirjoitti:

voisko se kohdunkaulan napukka sit olla tulehtunu tai jotai. kun se on kauheen kipee kun siihen koskee ja tuntuu istumaan mennes ja käveleen lähties siltä kuin olis joku kova palikka sisällä.
        en tänää päässy lääkäriin mut oon kuiteki sinne menos koska mul o jo aika kaua ollu kirvelyy pissates ja iho menny tosi huonoon kuntoon alapääs. ja virtsis ja hiiva on jo pois suljettu ett saas nähä.

voisko sellanen nupukka sitten jotenki "vahingoittua" yhdynnässä? Tuli kummallinen olo, kun penis tuli oikein syvälle, kipuakin ja nyt on ollu sitten välis vihlontaa ja erilaista mahakipua..
        Lisäksi valkovuoto on paakkuista? Ja hiiva on tutkittu tuhat kertaa eikä ole.
        Mikä voi aiheuttaa emättimeen tuollaista valkoista, aika vahvaa vuotoa, joka sitten llmenee usein yhdynnässä että jahas, taas jotain ihme vuotoja..

• minä
        cucu kirjoitti:

voisko sellanen nupukka sitten jotenki "vahingoittua" yhdynnässä? Tuli kummallinen olo, kun penis tuli oikein syvälle, kipuakin ja nyt on ollu sitten välis vihlontaa ja erilaista mahakipua..
        Lisäksi valkovuoto on paakkuista? Ja hiiva on tutkittu tuhat kertaa eikä ole.
        Mikä voi aiheuttaa emättimeen tuollaista valkoista, aika vahvaa vuotoa, joka sitten llmenee usein yhdynnässä että jahas, taas jotain ihme vuotoja..

ihmettelen, että joku voi netissä laittaa viestiä, ettei sun tarvitse mennä lääkäriin??? Uskomatonta! Eiköhän lääkäri ole ainoa oikea joka voi tehdä diagnoosin!!!!

Kaiken maailman hölmöjä täällä onkin vastailemassa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      48
      3592
    2. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3555
    3. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      398
      3341
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      79
      3154
    5. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      2949
    6. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2438
    7. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      50
      2215
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      96
      2105
    9. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      1979
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1959
    Aihe