13.11 Phukettiin.

Lomalle<3

Muuta suomalaista nuorisoa lähössä 13.11 phukettiin finnmatkojen lennolla?

Ollaan Menossa Patong beachille ja härmäläinen illanviettoseura vois olla ihan jees, ollaan nuoria miehiä 20 & 21 v

10

383

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihkua5

oletteko pari vai löytyiskö tilaa 19v pojalle kaiken kivan merkeissä

• 21 v kokemuksella

eiköhän siellä taas täysi koneellinen (eläkeläisiä) tule taas.

PELIMIEHET ei phukeen matkaa, oikea meno löytyy ihan muualta

• Der Man

Itse kukin kulkekoot missä huvittaa. Olen käynyt 5 krt Patongilla ja viime vuonna 1. kerran Pattayalla.
      On Pattaya halvempi paikka, mutta en sattunut hyvään paikkaan kuin kerran ja se oli juuri viimeinen ilta;-).
      Nyt kuitenkin taas menen Phukeen kaikelta varalta marraskuun lopussa - joulukuun alku(2 vk), ettei tuu pettymystä:-D???!!.
      Niin, haluan ettei lomapaikkakunnalla olen liikaa suomalaisia yleensäkään. Muutama o ok.

• killthepedot

Thaimaaseen matkustaa vain pedofiilit noin 50-70vee yksinäiset miehet siksi en ole ikinä siellä käynnyt enkä mene.....olen kuullut ja lukenut paljon niin tiedän...Poliisin pitäisi tarkastaa kaikkien sieltä tulevien 50-70 vee miesten taustat tehdä kotiersintä ja tutkia tietsikat ja jne....varmaan joka lennolta jäisi pari kovaa pedoa kiinni...

• sairastatodella

Pelkäätkö jääväsi kiinni ja siksi et mene vai haluaisitko lähteä ja jäädä kiinni omien sairaiden fantasioiden takia. Toivot siis viranomaisten ottavan sinut kiinni kun et kykene hallitsemaan itseäsi vaikka thaimaan lämpö muuten kiinnostaisi.

• lonkero5

aika kova väite monet etsivät lämpöä ja uusia kokemuksia.Matkailijoita on monenlaisia minä en kyllä kyttää muiden tekemisiä enkä arvostele ketään kuulopuheiden perusteella.

• Maaseenpa hyvinkin

"Thaimaaseen matkustaa vain pedofiilit noin 50-70vee yksinäiset miehet"

Miten matala älykkyysosamäärä tuollaiseen päättelyyn tarvitaan? Thaimaahan ei siis koskaan mistään maasta matkusta lainkaan naisia, ja kaikki maahan saapuvat miehet ovat 50-70-vuotiaita pedofiilejä? :o)

Oma arvioni älykkyysosamäärästäsi on noin 30. Kyllä sinun todella kannattaakin jäädä kotimaaSEEN. Et pärjää ulkomailla.

• matka lähenee

2 naista,40 ja50v on menossa katalle 3 viikoksi 10.11... haetaan lämpöä,rentoutumista,bailaamistakin ym..
      nyt 6 kerta phukettiin.

• soittele heti

No pojat, tässähän teille olisi sopiva pari hoitoon!

• Jiihhhaaa

2 nuorta 23v&23v 15.11 Phukettiin!!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1381
    2. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1195
    3. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      23
      1131
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      211
      1070
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      126
      1041
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      984
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      307
      947
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      919
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      885
    10. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      73
      869
    Aihe