Tie perille useita tontteja.Kyselkää,jos kiinnostaa!!!
[email protected]
Saukkolan/Sammatin välissä tontteja
5
383
Vastaukset
- Tontin etsijät
Hei
kerro nyt vähän enemmän
- minkä kokoisia tontteja
- pelto / metsä
- kunnallistekniikka vai ei
- kaavoitusalue vai ei
jne.
asiat mitkä ovat tärkeitä jo rankkausvaiheessa
meillä haussa metsätontti, suhteellisen tasainen, kunnallistekniikalla ja yli 3.000 m2
kiitos- Runoilija
Ei kaava-alue, ei kunnallistekniikkaa, tie perille ja metsätontti.
Erikokoisia, ja voi lohkoa haluamakseen.
- äläostasaukkolasta
Nykyisen Lohjan entisen Nummi-Pusulan virkailijat ovat niin epäasiallisia ja suorastaan rakentamista vastaan ja tuhansien eurojen maksuja vaativia joka lupapaperista, josta ovat itse ensin määränneet turhaan, etten suosittele kenellekkään tontin hankkimista sieltä.
- sairassuomi
Onko näin että Missään Suomen kolkassa mikään ei hyvin mikään ei hyvä olla??? ostanko tontin Ruottista? perkle..
- 5vuotinenTaisto
Kunnan virkailijat useimmiten vastustavat kaavoittamattomalle alueelle rakentamista, ja heillä on melkoinen valta. Ainoa on jos onnistuu saamaan hakemuksensa kunnan poliitikoilta kunnanhallituksessa puolelleen lupien saamiseksi, aikaa menee helposti vuosi pari ilman valituksiakin suunnittelutarveratkaisun saamiseksi, sitten tieliittymälupa Elystä ja lopuksi rakennusluvat ja rahaa palaa. Virkamiehet haluavat rakennettavan vain heidän tarkkojen määräystensä mukaan postimerkki tonteille. Heidän kaavoittamansa maa on kunnille todellinen rahasampo, ostavat esim 1,5€/m2 ja myyvät 40€/m2 kaikki rutakotkin, ja tuohan se on virkamiesten tavoite ja melko lailla vaikea vastustaa tuloksellisesti. On noilla virkamiehillä "taivaallinen valta", toivoisi että joskus ihan alentuisivat tavallisia ihmisiäkin ymmärtämään.
Helpompi ja nopeampi vaihtoehto on etsiä valmiiksi lohkottu sopivankokoinen maa, jossa valmiina riittävän suuri rakennuslupa ainakin talolle. Sitten selvitettävä miten myötämielinen rakennustarkastaja on ko voimassa olevan rakennusluvan muutoksille, että saisi tehdä mieleisensä talon. Jos näin pitkälle pääsee, yleensä muut rakennukset sitten myöhemmin saa tarpeensa mukaan.
Onnea teille uuden kodin paikan etsintään, meilä vielä yksi rakennuspaikka Hämeen puolella vailla rakentajiaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882