Kertokaa minulle miten voi varata menopaluulentolipun (Finnair) Bkk- Helsinki Bangkokissa ilman, että se maksetaan heti.
Siis, viisumia varten lentolipun varaus, joka maksetaan kun viisumi on myönnetty.
Olen kuullut, että Suomen lähetystön lähellä on matkatoimisto joka antaa tällaisia varauksia ?
Lentolipun varaus rautalangasta
17
378
Vastaukset
- asiantravel
soita finskille ja tee varaus, varaus lähetetään sulle sähköpostilla.
- näin on
Kyllä se silti pitää maksaa heti. Yksi konsti on ostaa pakettimatka ja siitä maksetaan vaan varausmaksu.
- pwodjncasq
Ainakin Thaimaan lähetystö Helsingissä vaatii , että pakettimatka on kokonaisuudessa maksettu ennen kuin myöntävät viisumin.
Aloittaja tosin on ilmeisesti hakemassa viisumia Suomeen jollekulle thaimaalaiselle.
- asiantravel.
no ei tarvi maksaa heti. useita varauksia olen tehnyt. ei euroakaan. voit tehdä vain varauksen.
- 100% näin
Täyttä puppua ja siitä vaan kokeilemaan. Peraukisten juttuja ja miksi sille pitäisi saada maksuaikaa jos on lähdössä reissuun? Varausta ei saa jos ei matkaa maksa heti ja mieluummin luottokortilla jos tulee ongelmia lennoissa.
- HuiHaimies
Aha, siis miten?
- asiantravel
mistä näitä vitun lukutaidottomia vajakkeja oikein sikiää.. aloittajaja kysyi lippuvarausta viisumia varten thaimaalaiselle henkilölle BKK- HKI- BKK. shengen viisumia anottaessa pitää olla lippuvaraus ei siis maksettu lippu. voit pyytää jonkun lukemaan sen sinulle suurlähetystön sivuilta. itse olen oppaille viisumeita tehnyt ja aina soittanut finskiltä lippuvarauksen viisumihakemukseen. 100% näin.
- opas
Mille oppaille pitää viisumi tehdä?
Aika ammattitaidoton, huono opas taitaa olla kyseessä, halppismalli siis.- HuiHaimies
Tarkoittanee sellaista koevaimo-opasta Suomeen. Itellänikin kyseessä nainen mutta enempi turisti- ja perhetuttupohjalta.
- mr. chang
ainakin kaikki pattayan tytöt ovat ihan huippuoppaita. minuakin aina perehdyttättävät thai kulttuuriin ihan perusteellisesti.
- rautalanka on hyvää
Maken tai finland travelin toimisto hoitaa sulle maksuttoman varauksen
- HuiHaimies
Kiitti
Finland travelia ei löydy netistä vaikka kuinka guuglaan erimuotoisilla nimillä.
Make on Pattayalla, jees. - Tour perusjärjestäjä
HuiHaimies kirjoitti:
Kiitti
Finland travelia ei löydy netistä vaikka kuinka guuglaan erimuotoisilla nimillä.
Make on Pattayalla, jees.Se onkin Finland Tour, Jomtien Coplexia vastapäätä. Tuota Makekin käyttää itse.
Tel: 038 303 033
Mob: 081 723 1822
Mob2: 081 741 7382
406/351
Thappraya Road
Jomtien - suosittelemme :
Tour perusjärjestäjä kirjoitti:
Se onkin Finland Tour, Jomtien Coplexia vastapäätä. Tuota Makekin käyttää itse.
Tel: 038 303 033
Mob: 081 723 1822
Mob2: 081 741 7382
406/351
Thappraya Road
JomtienTourin Mamilta mekin hommattiin viisumit ja lennot. Miehensä hoitaa BKK keikat ammattitaidolla, mukaan pääsee aina. 4 krt viikko käy BKK.
- heti maksut pois
miksei sitä voi maksaa heti, en ymmärrä. Vai liittyykö tää jotenkin viisumijuttuun?
- herraonhyvä
Fiksusti lukee hän tekstin niin tajuaa, ehkä.
- varauksia ei matkoja
Nou mani, nou hani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631453Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681269Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä251248Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151134- 1271076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241002Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk317999- 42939
- 72905
- 73899