Eilen illa luin seksinovelleja ja runkkasin. En kuulluut yhtään kun ovi oli käynyt
luin kuinka vanhempi nainen antoi nuoremmalle pojalle, kalu kovana luin ja
yhtäkkiä kuului hei siinä edessäni seisoi pikkuserkkuni äiti punastellen, jota olen noin 30 vuotta halunnut. Seija kysyi kenelle runkkaan ja siihen vastasi että ajettelen sinua
niin kuin aina. Seija rupesi punastemaan vieläkin enemmän muttei laskenut katsettaan seisovasta kalustani Huomasin hänen nännien alkavan pilkottamaan avonaisen takin läpi. Seija kysyi onko minulla noin huono karvoitus, johon sanoin että se on viikon sänki ja tarvisi parturia. Hetken mietityättään kysyi missä on höylä ja vaahto, ne kun annoin niin hän ajoi posliiniksi, hetken päästä otti kalun suuhun ja sitten meikä poikaa vietiin. En kuitenkaan saanut laueta suuhun vaan seija riisui itsensä ja on se vartalo 65 vuotiaaksi tissit sopupusuhtaiset ja ne nännit ou la laa niihin sopisi kunnon lävistys rinkulat sen sanoinkin ja lupasi harkita mikäli alan hänelle rakastajaksi, lupasin ja hämmästyin koska minulla on pieni kalu ja kyllä seija sen huomasi heti. Niin siinä meni yö rakastellen ja lähtiessään sanoi että seuraava yö on kovempi. Tulee kimppaan toinen nainen ja vaikka on yli 70 on viriili ja haluaa molempiin reikiin. Nyt on jo muna kovana ja vähän arka viime yön jäljiltä.
Nämä molemmat naiset ovat pikkuserkkujeni äitijä pitäsikö lopettaa vaiko antaa mennä vain?
kiinni jäin
yllätetty
2
2915
Vastaukset
- kakkos hoitoa
pane niitä kumpaakin ainkin kunnolla ja useasti peräsuoleen ennen kuin lopetat. ja nuoleta kalu puhtaaksi perspanon jälkeen.
- Sääli
Ainoat asiat, jotka tuossa olivat totta, ovat että runkkasit ja sinulla on pieni kalu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768882Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593311- 422698
- 272231
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182195Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto372190- 131937
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151753- 681705
- 181639