mallikansion tekoa ja mallinhommia seksikkäälle naiselle? ;)

kristallisiipi

Voiko joku auttaa minua eteenpäin mallinuralla.en ollut selkeä edellisissä ilmoituksissani joten koitan tehdä nyt selkeämpiä ilmoituksia.

ELI toivon et joku antaa "potkun" mallin uralle, auttamalla mallikansion teossa ja muissa jutuissa eli ryhtyy ikäänkuin auttamaan minua asiassa eteenpäin, mallikansio ja kaikki et saisimme aikaan.Olen kaunis, muodokas, timmi ja seksikäskin nainen, näytän nuoremalle mitä olen. Olen 28 vuotta mutta minua luullaan kyllä 20 vuotiaaksi :) rohkeakin poseeraus on ok mutta kunhan se edistää mallin uraa! :)

Toivoisin myös rahapulaani ihan palkattuja kuvauksia yms.ne voivat olla esim.omaan käyttöösi miten van sisältävää rohkeampaa matskua tai jotain. Maksullisia mallinkeikkoja tahdon ottaa vastaan myös, ja muita duuneja hoidettavaksi joista saa palkkaa mutta siistii sisätyötä tai jotain kameran edessä työtä tai semmosta :)

ELIKKÄ APUJA JA OHJAUSTA ALKUUN MALLINURAST HAAVEILIJALLE: sähköpostit osoitteeseen [email protected]

4

253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kristallisiipi

ps.elelen savonlinnassa.

• kristallisiipi

ei pidä paikkaansa nämä asiat noi on kirjoittanut joku katkera entinen ystäväni...

• kristallisiipi

Minä ilmoitin kaikki nuo asiattomat paikkaansa pitämättättömät viestit ylläpidolle ja kunnian loukkauksena poliisille.ole hyvä katkeroitunut entinen ystäväni joka ei voi saaada mallin töitä.olet selkeesti joku katkera asiaton idiootti.onneksi minulle on tarjottu hommia sinun valheista huolimatta.

• tässä minä olen kuvan kera.olenko mies? :D :D :D tai näytänkö narkomaanille XD

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      90
      10265
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      66
      2885
    3. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      20
      2336
    4. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      158
      2079
    5. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      22
      2037
    6. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1971
    7. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      52
      1856
    8. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      31
      1843
    9. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      103
      1522
    10. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1296
    Aihe