Itäkeskuksen hyvä ennustaja?

tarvetta olisi

Onkoo itäkeskuksessa vielä romanimuoria joka työntää rollaattoria jossa on kyltti missä lukee "hyvä ennustaja"?

Pitäis saada vähän tietoa tulevasta niin ajattelin käydä itiksessä jos tämä povarimuori vielä siellä on. Kertokaa nyt onko vai ei?

10

338

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Länsiväylä

      Oletko mies, vai nainen ? Minkä ikäinen olet ? Oletko köyhä vai varaskas. Onko lapsia sinulla? Nämä on kaikki tärkeitä kysymyksiä, jos haluat tietoa tulevasta. Pitää olla perus asiat ensin selvillä, ennen kuin voi raaotta tulevaisuuden esi rippua. Syntymävuosi on tärkiää, sekä sukupuoli. Otan sinuun yhteyttä tällä palstalla.Kun ensin vastaat kysymyksiin.

    • Itäkeskus

      Ei ole...hän on nukkunut jo pois. Mutta löytyyhän noita ennustajia, tosin en heitä suosittele käyttämään.

    • 3+11

      Hän on nukkunut pois muutama vuosi sitten.

    • tulevaisuuspelotaa

      onko itä keskuksesa muita povaus taitosia? elämän suuntaa tahtoisin nähä.

    • Kylttimummo

      Tänään oli jollain romanivanhuksella joku kyltti rollaattorissa. Oli niin epäselviä harakanvarpaita etten saanut selvää oliko tarjolla povausta vai thaihierontaa.

    • korteistakenkattoo

      Kene sakeissa paraat povarit?

    • Varoittaja_varoittaa

      Itse Jumala sanassaan VAROITTAA tietäjä- ja vainajahengistä!

      7. Niin Saul sanoi palvelijoillensa: "Etsikää minulle joku vaimo, jolla on vallassaan vainajahenki, niin minä menen hänen luoksensa ja kysyn häneltä". Hänen palvelijansa vastasivat hänelle: "Katso, Een-Doorissa on vaimo, jolla on vallassaan vainajahenki".
      8. Silloin Saul teki itsensä tuntemattomaksi, pukeutui toisiin vaatteisiin ja lähti matkalle, mukanansa kaksi miestä. He tulivat yöllä vaimon luo, ja hän sanoi: "Ennusta minulle vainajahengen avulla ja nostata minulle se, jonka minä sinulle sanon".
      9. Mutta vaimo vastasi hänelle: "Sinä tiedät kyllä, mitä Saul on tehnyt, kuinka hän on hävittänyt vainaja- ja tietäjähenkien manaajat maasta. Miksi virität minulle ansan tuottaaksesi minulle kuoleman?"

      Älkää hyvät ystävät leikkikö noiden asioiden kanssa!

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3604
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3288
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2418
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe